iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jz1 Weet iemand nog hoeveel ze voorgaande per lading doorgaands kregen? Als we dat zouden weten dan zouden we kunnen inschatten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als we dat zouden weten dan zouden we kunnen inschatten wanneer we onze iPhones in ontvangst zouden kunnen nemen, 5000 per keer lijkt me zo weinig. Maar ik heb geen concrete info om me op te baseren. Geen T-Mobile medewerkers hier?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ja precies.. Wat ik trouwens heb gehoord en inmiddels al meerdere malen is bevestigt, is dat de zwarte rand van de zwarte iPhone 5, snel beschadigd raakt. Het is een soort lak. Zodra deze eraf is, komt de well-known zilvere rand tevoorschijn. Lijkt wel dat Apple een zwart bescherm-laagje eroverheen heeft gedaan. Soort van mat-zwart wat je ook wel eens op auto's ziet
|
|
|||
|
|||
Ja dat heb ik ook gehoord, ik was eerst niet van plan om een hoesje te gebruiken maar ik denk dat ik er nu wel eentje ga bestellen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien staat nog in oude topics de ladingen? |
|
||||
|
||||
Ik kan helaas geen informatie vinden over de ladingen in 2010. Wel weet ik nog dat TMobile maar 's 100 iPhones heeft gekregen, toentertijd. We zullen toch écht tot woensdag moeten wachten, willen we meer weten qua de levertijden.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Klopt, niet erg netjes van ze. Hoop dat het wel mee valt. Toch goed dat ik een witte heb besteld. Sorry was ff off-topic, nu on-topic maar weer. |
|
||||
|
||||
Ik baal stiekem wel een beetje dat ik een zwarte heb besteld. Ik kan dit laten veranderen, maar dan moet ik weer een nieuwe order aanmaken. Oftewel: huidige order annuleren, 24u wachten en weer een nieuwe plaatsen. Niet dus.
|
|
||||
|
||||
Zou ik ook niet doen, kom je weer onder aan de lijst. Mocht je schade hebben gewoon contact met Apple of T-Mobile opnemen en het probleem voorleggen.
Als er velen zijn, wereldwijd, die dit zullen ervaren dan komt Apple hopelijk wel met een voorstel. |
|
||||
|
||||
Ja precies. Ik vraag de webcare van tmobile of het mogelijk is om te switchen naar een witte. Mocht dat niet zo zijn, dan houd ik 't lekker bij zwart.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hopelijk woensdag meer nieuws. Als we allemaal vast houden aan hoe het twee jaar terug ging dan kan het nu alleen maar meevallen. |
|
||||
|
||||
Zo te horen was er genoeg back-up geweest, stel ik zou het niet hebben gedaan. Zeker fijn om te horen, want zo te zien is het jullie wel bevallen in 2012! Contact opnemen met de KS heb je inderdaad niet veel aan wat betreft het vragen naar informatie over de levertijden.
Mehh, ik zit nog met een probleem ook, valt me net in. Hopen dat de KS enige medewerking wilt en kan vertonen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nou, toen ik 16 jaar was had mijn (toentertijd) stiefpaps een iPhone 3G abonnement voor me afgesloten. Toen ik 18 was heb ik via E.R. de iPhone 4 besteld (2010) maar nooit het abonnement overgenomen op mijn naam. Nu zijn mijn ouders 1 jr geleden gescheiden en de scheiding is nog altijd aan de gang, maar er is geen onderlinge contact meer.
Aangezien het abonnement nog altijd op zijn naam staat, heb ik wel de iPhone 5 weten te pre-orderen maar kan ik deze niet aannemen. Naar informatie moet ik de ID van mijn ex-stiefpaps showen óf een machtiging-briefje hebben. Dit is dus onmogelijk aangezien er geen contact meer is wegens het non-vriendelijk scheiden. Het overnemen van het abonnement is daarbij ook onmogelijk, want ik moet dan een kopie van zijn ID opsturen als bijlage. Zodoende heb ik contact opgenomen met de klantenservice aangezien de webcare geen medewerking vertoonde. Ik snap dat het te maken heeft met privacy e.d. Maar als mijn gegevens (email, inlog-gegevens van My TMobile en zelfs het rekeningnummer) in hun 'database' staan verwerkt sinds het begin (2008) dan moet er toch wel iéts mogelijk zijn.. :') |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of toch op de een of andere manier contact op nemen met je stiefpa zodat hij contract wil overzetten naar jou. Ik denk dat TM anders echt niet veel voor je kan doen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik hoop voor je dat je geluk hebt.. |
|
||||
|
||||
Ik ben ook bang dat TMobile niks voor me kan betekenen, maar nooit geschoten is altijd mis. Zeker gezien het feit dat mijn gegevens sinds het begin kenbaar bij hun zijn. Dat de koerier streng is, begrijp ik maar al te best.
Ik wacht geduldig op antwoord van TMobile terwijl ik ondertussen contact probeer te zoeken. Aangezien de factuur/leveringsadres op de naam van mijn stiefpaps staat, denk ik dat er conflicten gaan ontstaan als ik binnen nu en 3 dagen het contract ga overnemen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@danny, zag op de orderlijst dat ik telefonisch heb besteld maar dit is internet geweest, wel early renewal (al zeiden medewerkers van t-moble dag van te voren dat dit alleen telefonisch kon!)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De eerste keer werd dit om een tot nu toe nog onbekende reden afgekeurd. Nogmaals geprobeerd. 8 werkdagen later een brief dat de overdracht had plaats gevonden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb in ieder geval al mijn papieren e.d. in orde. Wellicht een domme vraag, maar een dagafschrift is toch een willekeurig afschrift die je kunt inzien @ internetbankieren? |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|