iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier ook een SMS 2-3 weken.. 16 Zwart....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hier ook een SMS 2-3 weken.. 16 Zwart.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
32GB zwart. 4-5 weken. Ordernummer 13719xx.. Dat zou toch een van de eerste moeten zijn (muv persoonlijk aanbod). ik heb de iphone reeds om 05.55 via de site besteld.
|
|
|||
|
|||
alle 32 krijgen 4 a 5 weken.. alle 16's 2 tot 3 lijkt het
|
|
|||
|
|||
ik heb ook een sms hier. 2 tot 3 weken. 16 gb.
Is er iemand die een sms heeft dat die as vrijdag ontvangt?? of is 2 tot 3 weken de 1e batch? |
|
|||
|
|||
Hier ook sms dat het tussen de 2 en 3 weken gaat duren.
Wit 16gb |
|
|||
|
|||
Dan zou dat wel de eerste batch zijn lijkt me. Toen ik de 4 kreeg zeiden ze ook '2 tot 3 weken' 4 dagen later had ik 'm in huis...
|
|
|||
|
|||
Kijk, dat soort berichten willen we horen
Zelf om 5:59 er doorheen gekomen afgelopen vrijdag, hoopte ook in eerste batch te zitten. 16 GB Zwart, 13719** order nummer. Denk dat die 2-3 weken een "worst case" scenario is, gebaseerd op de nabesteltijden van je type telefoon mocht je NIET in eerste batch zitten. Ze weten immers woensdag pas hoeveel telefoons ze binnenkrijgen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit betreft hoogwaarschijnlijk denk ik zoals al eerder werd gezegt, worst case scenario. Want dan zou de eerste iphone pas uitgeleverd worden 1 week na de release datum? En denk dat op 21ste toch de meeste toestellen zijn besteld, en daar zit niet zo'n groot week verschil in. (Als kijkend naar de grotere modellen)' Edit: Overigens, 64gb wit 2 weken?? |
|
|||
|
|||
Ook smsje, dat het 2-3 weken duurt. Maar ze zouden toch pas de 26e met levertijd informatie komen? Dit is een beetje nutteloze informatie aangezien het al op de website stond tijdens het bestellen.
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg ook een sms, 4 tot 5 weken voor de 64gb zwart
|
|
||||
|
||||
Is het 2-3 weken wachten vanaf het moment dat je je bestelling hebt geplaatst of is 2-3 weken wachten vanaf de 28e?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bestelde je de 17e, dan wordt die dus UITERLIJK 1 oktober geleverd wanneer je een levertijd van 1-2 weken zou hebben. |
|
||||
|
||||
Vanaf het moment van het ontvangen van de SMS zeiden ze tegen mij.
|
|
|||
|
|||
Ze beginnen iig de 28e met uitleveren.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Anyhow, de lijst is weer volledig up-to-date. http://dannyhtek.nl [ZOWEL VOOR DESKTOP ALS MOBIEL] |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zal wel zo zijn, maar tmobile heeft zelf nadrukkelijk gezegd dat de levertijd vanaf het moment van bestellen ingaat. Hierbij hebben ze het identieke voorbeeld gegeven zoals ik hierboven aanhaal.
|
|
|||
|
|||
Quote from @tmobile_webcare
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad, ze zouden vanaf de 26e met levertijden komen. Vind het ook een beetje vreemd dat ze vandaag allemaal al smsjes verzenden met informatie die niets vernieuwend is.
|
|
||||
|
||||
Net langs ex-stiefpaps gegaan zodat ie kon tekenen voor contractovername. Hij weigert echter te tekenen, dus ik kan nu helemaal niks. Ik ga verhuizing doorgeven op zijn nieuw adres en niet meer betalen. Maar mijn rekeningnummer staat wel ingevuld @ My-Tmobile. Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpakken?
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|