iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Ik heb in ieder geval al mijn papieren e.d. in orde. Wellicht een domme vraag, maar een dagafschrift is toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bankafschrift mag niet ouder dan 6 maanden zijn en moet via post verzonden en ontvangen zijn. Een bankpas mag bij T-Mobile ook (voor en achterkant, in kleur ingescand).
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Op het overnameformulier staat dat ie niet ouder dan 2 maanden mag zijn. Ook staat er bij dat een uitdraai van internetbankieren is toegestaan. Maar wat precies moet ik dan uitdraaien, gewoon een afschrift?
|
|
|||
|
|||
Hm dan zal dat ondertussen zijn veranderd. Ik heb geen idee waar je dat exact kan uitdraaien?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2012 om 17:49 ---------- Citaat:
http://dannyhtek.nl/iphoneclub Laatst gewijzigd door dannyhtek; 23-09-12 om 19:23. |
|
||||
|
||||
Wie checkt de orderstatus ook wel eens via zijn/haar mobiel? Is er enige interesse in een mobiele versie van de lijst?
|
|
|||
|
|||
Loop je niet iets te hard van stapel? Dat lijkt me wel een overbodige luxe
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zeg: doen!
|
|
||||
|
||||
Geef me 'n half uurtje en ik flans de inhoud in elkaar. Is enkel even om te TESTEN. Dont judge me als het er bekakt uitziet
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De index is er. Ik ben even de inschrijf- en update formulieren aan het herschrijven. Duurt even
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Alles is klaar behalve de FAQ pagina, deze zal morgen in verloop van de dag beschikbaar zijn. Daarnaast heb ik de mobiele orderstatus pagina zodanig moeten aanpassen dat je enkel de naam, ordernummer en status kunt inzien.
Indien je mobiel wilt surfen, ga je naar: dannyhtek.nl/m, deze website is enkel te bezoeken via je telefoon. Ik zal morgen even opzoek gaan naar een device detector script, zodat je de sub-domein niet hoeft in te vullen. Ik laat wel iets weten via dit topic wanneer dit klaar en werkend is. Graag zou ik eventuele tips en bugs willen ontvangen. Report dit dan ook even. |
|
|||
|
|||
Erg handig deze lijst, Danny! Ik had trouwens nog een vraag, iemand enig idee hoeveel iPhone 4's en iPhone 4s'en er de eerste dagen van die releases aan T-Mobile zijn geleverd? Ik hoop namelijk zsm mijn iPhone 5 te krijgen aangezien ik mijn iPhone 4 al bijna verkocht heb... Heb vrijdag rond 9 uur in de ochtend mijn telefoon besteld dus hopen op t beste.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Lijstje mobiel top hoewel de data van de statusverandering ook erg belangrijk is. |
|
|||
|
|||
Hmm, ik zag iemand aan het begin van deze discussie posten dat hij besteld had op 19 september en ordernummer 14386xx had dus uit die ordernummers kan ik ook niet echt wijzer worden. Ik denk dat we gewoon maar moeten afwachten tot woensdag..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2012 om 21:46 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2012 om 21:47 ---------- Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2012 om 21:49 ---------- Oeps sorry twee keer |
|
||||
|
||||
Ik heb de ipv. de statusnummer, de datum erin gezet. Ik heb geen idee hoe ik de status-verloop van iedereen kan laten zien..
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|