iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben benieuwd. Wat ik wel vreemd vind is dat de witte iphones dezelfde levertijd hebben als de zwarte in de tabel van tmobile. Als we ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ben benieuwd. Wat ik wel vreemd vind is dat de witte iphones dezelfde levertijd hebben als de zwarte in de tabel van tmobile. Als we uitgaan van deze tabel als algemene trend (wat wellicht onwaarschijnlijk is, maar niet heeeel onwaarschijnlijk) dan heeft 90% ongeveer een zwarte iPhone.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad ook om ongeveer 20:21 een sms gekregen. ik kan nu ook mijn order online tracken. wat ik eerder nog niet kon.. sta no officieel op status 2
|
|
|||
|
|||
Whaa ik lees net dat iemand die op 21 september 8:00 uur besteld heeft (zakelijke klant) een levertijd heetf van 8 weken!!! Dan is ie er gelukkig met sinterklaas !
|
|
||||
|
||||
Spits je daar nou maar niet op. Het ligt puur aan de variant, capaciteit en het aantal iPhones die ze binnen krijgen.
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt? Maar er worden pas di/wo smsjes verstuurd, ik heb gisteren trouwens wel het SMSje met me order nummer ontvangen.
|
|
||||
|
||||
Krijgen we een SMSje? In de ordernummer-sms van gisteren stond namelijk een link vermeld. Via die link kan je dan de wachttijden inzien.
|
|
|||
|
|||
Ja we krijgen zodra de voorraad bij T-Mobile binnen is een smsje met een concrete wachttijd.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat zegt natuurlijk nog niets over hoelang het duurt ;-), maar ik hoop dat het mee zal vallen.
|
|
||||
|
||||
Nee oké dat klopt, maar zo krijgen we wel een soort van indicatie. Tegen mij werd gezegd - na het bestellen - dat ik het toestel binnen 2 a 3 weken ontvang. Zelf denk ik dat het iets langer gaat duren aangezien ik me nog kan herinneren hoe het 2 jaar geleden is gegaan.
|
|
|||
|
|||
Ergens las ik dat ze vrijdag in de ochtend 10.000 iPhones verkocht hadden. 10.000 valt natuurlijk in het niets bij de 2M telefoons die de eerste dag zijn verkocht, dus ik ga gewoon duimen dat ze er 15.000 binnen krijgen ;-).
|
|
||||
|
||||
Wow dat is veel. Ik denk/hoop dat ze per week een lading van 5000 binnen hebben gekregen. 15000 is leuk maar volgens mij niet realistisch. *Hoop-brekert*.
|
|
|||
|
|||
Dan nog, dan zou het betekenen dat met 2 ladingen alle orders tot het einde van vrijdag ochtend van een iPhone voorzien kunnen worden. Dan is het wellicht 2 weken wachten. Maar dit is gewoon afwachten, en tis in de tussentijd wel leuk om te speculeren.
Laatst gewijzigd door xynta; 23-09-12 om 12:15. Reden: After thought |
|
||||
|
||||
Je hebt helemaal gelijk. Dat maakt het bijhouden van de lijst ook zo leuk
|
|
|||
|
|||
Vindt het nog steeds een prachtig initiatief, als jij het niet had gedaan dan had ik er waarschijnlijk eentje opgezet ;-). Als hosting provider heb ik toch genoeg ruimte en resources beschikbaar.
|
|
||||
|
||||
Hosting provider? Nu wordt het interessant! Haha Even geheel off-topic: Ik zat zojuist even op 9GAG en zag de volgende post. De comment maakt het helemaal af:
|
|
|||
|
|||
Dan ben je echt dom . Heb je em, laat je de telefoon direct al vallen. Tijd om weer on-topic te gaan denk ik, ook al vermaak ik me wel.
|
|
|||
|
|||
Weet iemand nog hoeveel ze voorgaande per lading doorgaands kregen?
Overigens xYnta klinkt wel bekend van die hosting, maar kan even niet meer plaatsen waarvan |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|