iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat valt er te volgen bij T-Mobile dan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat valt er te volgen bij T-Mobile dan?
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan wordt je inderdaad onbewust verslaafd aan het verversen van de bestel status pagina welke eindeloos op status 2 blijft te staan. Enig extra vermaak, verkrijgen van meer informatie zit er helaas niet bij.
|
|
|||
|
|||
Ze kunnen/weten/willen weinig idd...
|
|
||||
|
||||
Ik heb enkele status updates via de mail ontvangen en enkele nieuwe inschrijvingen. Alles wat ik per mail heb ontvangen, zal ik dan ook verwerken zodra ik de gelegenheid heb. Dit zal rond 1800u zijn.
|
|
||||
|
||||
Mijn collega zit nu tegenover me te spelen met zijn nieuwe iPhone 5 terwijl hij vanmorgen heeft besloten dat ie er toch maar 1 wou. GRRRRRRRRR
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gewoon bij de Vodafone winkel.
|
|
|||
|
|||
Heeft die beter voor elkaar dan wij.
|
|
||||
|
||||
Ja inderdaad, hele wijze les. Voortaan gewoon naar de winkel en NIET die van T-Mobile. Het is dat ik mijn contract net verlengd heb anders was ik mooi overgestapt.
|
|
|||
|
|||
Volgende keer wordt het voor mij een simlock vrij toestel. Ga wel in de rij staan in Amsterdam. Simlock vrij abonnement erbij en je bent klaar.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus ook eentje besteld bij T-mobile als verlenging van mijn oude simonly op de 28ste. Zit er nu wel hard over na te denken om dit te annuleren en naar vodafone over te stappen. 10gb data limiet is wel lekker, zeker als je ook will tetheren en de like. Dus nu elke dat toestel resereven bij apple.. We zien wie sneller is, Apple of T-mobile..
@Dannyhtek Mijn ordergegevens: - Sebdude - 14008xx - 32 gb wit - verlenging - internet - 28-09-2012, sms 1-10-2012 - Status 2 Laatst gewijzigd door Sebdude; 03-10-12 om 16:16. Reden: Status vergeten toe te voegen.. |
|
||||
|
||||
Ik zie van vandaag inderdaad nog geen enkele update. Is het misschien een idee om ook het tijdstip van bestellen erbij te vermelden?
|
|
|||
|
|||
En de iPhone 5 is binnen. Mooi ding, het wachten waard.
Allen veel succes met het wachten, maar zodra je hem hebt: ben je alles weer vergeten. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mn broer heeft zijn witte iphone 5 16GB binnengekregen, erg mooi! Lijkt me een stuk minder krasgevoelig. Hij is trouwens erg licht, maar voelt toch nog steeds heel degelijk aan.
|
|
||||
|
||||
Beste klant, de verwachte levertijd van 2 weken voor uw iPhone 5 blijkt helaas niet haalbaar. Wij verwachten dat in de week van 15 tot 19 oktober voldoende voorraad binnenkomt om ook uw iPhone 5 64 GB te bezorgen. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, T-Mobile
BALEN > |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|