iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er al 64gb uitgeleverd dan die de 21ste hebben besteld ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zijn er al 64gb uitgeleverd dan die de 21ste hebben besteld ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En de 64GB die ze dan gehad hebben, zullen dan reeds uitgegeven zijn aan de vroege pre-orders. |
|
||||
|
||||
De desktop lijst is -zover mij gemeld is- volledig up-to-date. Het is voor mij onmogelijk om iedere page af te gaan speuren, zoekend of iemand een update heeft gehad. Ik verwacht dan ook dat ik een e-mail of privé bericht. (update report via mobile versie inbegrepen).
De mobiele versie komt later vanavond: dannyhtek.nl Indien jullie de lijst handig en leuk vinden, neem dan even de tijd om dannyhtek.nl te liken op facebook. Er zullen geen onnodige wall-posts worden gemaakt of een andere vorm van spam. Het is niet verplicht, maar ik zou het wel op prijs stellen: dannyhtek.nl | Facebook |
|
|||
|
|||
Iphone 5 32 GB binnen via T-Mobile. Opgehaald in Utrecht. Keurige ontvangst, geen rij en snelle afhandeling. Keurig van AMP!!
Aan alle wachtenden, veel succes en hij is het waard! |
|
||||
|
||||
Mijn iPhone 5 ook al opgehaald!
|
|
||||
|
||||
Luckierds! Morgen ben ik aan de beurt! Hoelaat hebben jullie een SMS/Email ontvangen met het tijdvlak van de bezorging?
|
|
|||
|
|||
Ben ondertussen status 4 bij tm. Morgen voor twaalf uur heb ik hem in mijn hand. Gelijk dan ff mijn sim activeren anders moet ik alsnog wachten tot maandag!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik sta inmiddels ook op status 4 bij TM! Reuze spannend, heb volgens mij enorm gemazzeld dat ik mijn iPhone 32gb Black uitgeleverd krijg maandag as. !!
|
|
||||
|
||||
Hier ook status 4.
|
|
||||
|
||||
Het is rustig hier. Ben trouwens het overwegen om de lijst te sluiten..
|
|
|||
|
|||
Ik heb contact gehad met AMP maar zij konden mij niks melden. Ik wacht gewoon wel af en lees dan wel de succesverhalen hier ;-)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De inschrijvingen zijn flink toegenomen en ik merk steeds vaker dat er geen updates worden doorgegeven. Dat heeft dan wel niks te zeggen over toekomstige inschrijvingen, maar het is gewoon vervelend. 'Just in case' geval, I'd say..
Met lijst sluiten bedoel ik enkel de inschrijvingen. De huidige lijst wordt sowieso volledig bijgewerkt met updates e.d. |
|
||||
|
||||
Ok, klink logisch.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mijn updates zal je in ieder geval krijgen (mocht ik ze ooit ontvangen).
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 23:52 ---------- "Beste meneer/mevrouw D. ......., uw bezorgafspraak wordt op dit moment ingepland!" ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 00:29 ---------- Lijst weer volledig bijgewerkt: dannyhtek.nl |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|