iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) @ Dannyhtek Mijn status heb je nog niet aangepast zie ik. Had je wel ge-pm-ed. status 3 gisteren 27e, en bezorgafspraak vandaag gemaakt voor dinsdag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@ Dannyhtek
Mijn status heb je nog niet aangepast zie ik. Had je wel ge-pm-ed. status 3 gisteren 27e, en bezorgafspraak vandaag gemaakt voor dinsdag 2 oktober. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Jawel hoor, ik heb je status aangepast. Wegens nog maar lage bandwidth, zet ik om 1700u pas weer de vernieuwde lijst online.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar gelukkig voor jou is de TShop morgen ook open en na het telefoontje gelijk ernaartoe |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmmm ik heb toch geen zin om tot maandag te wachten. Ik heb besloten morgen een tripje naar Utrecht te rijden om daar mijn iPhone op te halen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ach, uiteindelijk zullen we er allemaal eentje hebben.. Dat wachten, afkraken van T-Mobile enzo (die hun best doen), is allemaal traditie. Zodra we hem in handen hebben, zijn we alles weer vergeten |
|
|||
|
|||
Ah, oke Thanks!
|
|
|||
|
|||
Heb hem binnen!!! Alleen moet hem nog aan iTunes hangen want al me contacten zijn weg... Momenteel nog aan het werk tot 18:00!! Achja we kunnen lekker spelen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Krijg je bij ophalen ook status 4 van tmobile?
Ik heb namelijk vanochtend status 3 gekregen en direct een afspraak gemaakt om 'm op te halen. Maar hij blijft nu de hele tijd op status 3 staan. Niet dat die straks niet in Utrecht ligt als ik 'm kom ophalen.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Status 4 houdt in dat het pakketje van TM > AMP gaat. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want ik ga 'm morgen ophalen (heb afspraak kunnen maken voor morgen). Dus ga er eigenlijk wel van uit dat de iPhone daar aanwezig is ondanks de achterstand in status op de tmobile website. |
|
||||
|
||||
Nee, ik krijg hem morgen geleverd. Bel ze anders op of mail ze. Je krijgt super snel antwoord
|
|
|||
|
|||
tmobile bellen of AMP?
bel amp wel eens. met 8 gesprekken voor mij |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
NVM ligt aan mijn internet verbinding.
|
|
|||
|
|||
Ik ook maar even T-Mobile gebeld..
Hij begon eerst met het feit dat levertijd voor 32GB (en 64GB) 4 tot 5 weken is. Met de vraag hoe dat dan komt gaf hij aan dat ze (zoals altijd) te weinig 32 GB's van Apple hebben gekregen dan dat er besteld zijn, maar wel voldoende 16 GB's. Dus zijn bewoording strookt ook wel met de orderlijst... Conclusie: geduld.... |
|
||||
|
||||
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|