iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Uitgerekend vandaag heb ik kuren met een emailadresalias van @me.com... die nu opeens alleen nog als icloud.com actief is, maar ja dat weet niemand. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Back ontopic----> ik kreeg de sms en mail secondes na elkaar. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Lekker veel updates zo te zien! Daarbij hebben sommige de iPhone al over enkele uurtjes!
Ik ga de lijst over 1,5 a 2u updaten. Kom namelijk net uit mijn nest. |
|
|||
|
|||
Nieuwe dag, nieuwe kansen.
|
|
|||
|
|||
Denk je dat ze vandaag weer mensen gaan smsen?
|
|
|||
|
|||
Goh!
soms is gewoon even bellen dan ineens toch wel handig. T-mobile situatie uitgelegd dat m'n email eruit ligt maar telefoon ligt te wachten in magazijn. Daarop bevestigde hij dat ik inmiddels een afspraak kon gaan maken bij AMP. (sms of mail niet gehad). Met AMP gebeld en dinsdagochtend komt de bezorger langs. Alles binnen 10 minuutjes geregeld. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 september 2012 om 08:19 ---------- Citaat:
Wat de bedoeling zou zijn is dat de @me blijft bestaan als alias, naast de nieuwe @icloud. Ik heb namelijk al sinds .mac-tijdperk meerdere aliassen en van alle andere adressen is keurig de @me-alias blijven bestaan. Behalve natuurlijk nu nét van degene die ik hiervoor gebruik. |
|
||||
|
||||
Lijst is weer bijgewerkt http://dannyhtek.nl/iphoneclub
|
|
|||
|
|||
tussen 10:05 en 12:05 komt die van mij
|
|
|||
|
|||
Net contact gehad met de klantenservice van t-mobile. Mevrouw gaf aan dat de uitlevering van de telefoon gebeurt op basis van de hoogte van de kosten van je abonnement en eventuele extra kosten. Kortom klanten met een goedkoper abonnement en lage maandelijkse kosten krijgen hun telefoon later. De klanten met gold en primium status hebben dus voorrang. Ik heb mijn telefoon door middel van verlenging via internet 21-09 besteld, ordernummer 13719** (bestelling doorgekomen om 05:46).
Toestel: 16GB black |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Update 28-09 8.30, sms gekregen van amd Ik ben naar status 3! Vorige week vrijdagochtend besteld. Afspraak gemaakt!
|
|
|||
|
|||
Na het mailtje van vannacht met de bezorgtijd werd ik een kleine vijf minuten geleden wakker van een sms'je met daarin nog een keer dezelfde boodschap. Wat mij betreft zit het dus behoorlijk goed met de informatievoorziening vanuit t-mobile. In elk geval stukken beter dan in het verleden.
Mijn complimenten! (Vast wel iemand van t-mobile die dit topic volgt) |
|
|||
|
|||
Goedemorgen! Check deze gekke rij in Amsterdam (video) Apple store Amsterdam iPhone 5 lancering, HUGE rij! - YouTube
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
begin er nu toch een beetje chagrijnig van te worden..
iedereen hier en iedereen om me heen hier heeft een smsje gehad, met exact hetzelfde model etc.. en natuurlijk ook nog eens latere ordernummers.. |
|
||||
|
||||
Wacht af tot 'n uur of 7 vanavond en bel dan. Vanmiddag komen er hoogstwaarschijnlijk weer nieuwe status updates.
|
|
|||
|
|||
Ook zojuist een afspraak gemaakt met AMP.
Op de radonweg in Utrecht kan ik 'm ophalen, morgen tussen 9 en 3 uur. het betreft een 16gb witte iphone met ordernummer 1377 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels gisteren om 7:14 m'n SMS en mailtje ontvangen! Helaas pas maandag eerste optie om te bezorgen, dus nog even wachten...
|
|
|||
|
|||
Ik had anders ook wel voor maandag gekozen. Maar toch even showen op de verjaardag zondag
|
|
|||
|
|||
En binnen succes en veel plezier iedereen!
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|