iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dacht dat ik wel goed zou zitten met mijn 13720xx, valt vies tegen zo te zien...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dacht dat ik wel goed zou zitten met mijn 13720xx, valt vies tegen zo te zien
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
danny stel ik krijg vanavond sms en mail. Ik kan dan niet mailen alleen bellen met mijn abo nummer. 2 vragen : zou ik kunnen bellen om telefonisch af te spreken en hoe weet ik het benodigde nummer om te bellen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kun je ook niet via internet je mail ophalen waarna je een afspraak maakt? Je kunt het altijd proberen om telefonisch een afspraak te maken. Het nummer is: 0900 – 267 56 44 (10 cent per minuut). Ze zijn tot 21:00u aanwezig.
|
|
|||
|
|||
Anders fiets je die Excel-lijst in Google Docs en maak je 'm publiek
|
|
|||
|
|||
Pis zo te zien en te lezen weer net naast het potje!....., even wachten nog maar even dan!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar er zal ook wel een verschil zitten in het telefonisch en per internet bestellen. |
|
|||
|
|||
Tja je weet maar nooit wat er allemaal gaat gebeuren. Wie weet haalt TM het zo maar in hun hoofd om vanaf nu verder te gaan met de mensen die als laatst besteld hebben
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bedankt voor het nummer. Ik hoop dat ik aan bellen toekom! |
|
|||
|
|||
Citaat:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!, dus ik zeg gewoon doen!!!. Zou wel erg leuk zijn zo voor het weekend!!!. 😄 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Tijd om te eten. Alle medewerkers van TM ook verplicht eten en daarna alles ff van status veranderen
|
|
|||
|
|||
Net AMP gemaild, die mij na 5 minuten al een reactie mailde. zeer nette service. Ze wisten me te vertellen dat mijn order nog niet bij ze bekend is, maar dat hij (en dan staat er natuurlijk zo mooi bij zeer waarschijnlijk maar niet gegarandeerd) mijn order vandaag of morgen verwacht. ik wacht het dus nog eventjes af maar
|
|
|||
|
|||
Ben blij voor de gelukkigen hoor, maar ti's wel heel erg vreemd dat mensen die later besteld hebben morgen geleverd gaan krijgen en degene die lagere nrs hebben niet...
|
|
|||
|
|||
dit. en als het dan nog in het model zat, maar gewoon 16GB zwarte versies met vele latere order nummers, heel gek dit
|
|
|||
|
|||
Mis ik iets hier? Hogere ordernrs dan ik zijn al status 3 met exact zelfde bestelling. How come
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat jullie orders wel zijn doorgezet naar AMP, maar dat 't net als een ballebak is bij AMP. Ze pakken random 'n order eruit, registreren dat en dan krijg je de mail. Je moet niet vergeten dat je niet alleen afhankelijk bent van TMobile, maar ook van AMP.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Nu ik er over nadenk, zou dit een hele logische rede zijn. TM heeft bekend gemaakt 10k iPhone 5's uit te leveren vanaf/op morgen. Ze hebben gewoon die 10k orders bij AMP gelegd en die sturen mensen een mail/sms vanuit een 'ballenbak'. daardoor kan het zijn dat latere orders al wel gecontacteerd zijn.. let op dit is maar een brainstorm van me |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|