iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan de uitlevering ook te maken hebben met het feit dat je hem onder rembours laat komen of dat je hem meteen al hebt betaald?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan de uitlevering ook te maken hebben met het feit dat je hem onder rembours laat komen of dat je hem meteen al hebt betaald?
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik verwacht dat je uiterlijk aankomende maandag een bezorgafspraak kunt maken. Wat betreft de status, deze is enkel een indicatie he. Je zult begrijpen dat er vertraging in kan zitten. Zeker gezien het feit dat er 25000 orders verwerkt moeten worden.
|
|
|||
|
|||
goed punt heb je daar. Ik heb weer hoop, ik wacht het nog even af en lees lekker mee
|
|
||||
|
||||
Ja dat kan. Wanneer er al betaald is, kan de order helemaal verwerkt worden. Rembours kan vertraging oplopen, zoals ook is aangegeven in de ontvangen mail.
|
|
|||
|
|||
Ik heb besloten dat ik gewoon netjes afwacht tot ik een SMS krijg om deze te laten bezorgen. Heb overwogen te annuleren en richting Amsterdam te rijden, maar nee, zo graag wil ik em niet . Er zit schot in, en 1 ding is zeker: We komen allemaal aan de beurt, dus dan maar nog meer geduld opbrengen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Danny, jij hebt al status 3?!
|
|
|||
|
|||
Ach ja dat zij dan zo. Ik heb niet voldoende aan 16GB en ik denk niet dat je met 64GB veel beter af zal zijn.
|
|
|||
|
|||
Daar red ik het ook niet mee idd, maar lijkt erop dat er veel meer 16GB's zijn
|
|
|||
|
|||
Hoe verklaart men dat 13731xx 13745xx 13749xx en 13885xx al status 4 hebben?
|
|
|||
|
|||
En daar zijn we dan weer... na paar pagina's 'iMessages' hier gelezen te hebben van jullie! Brengt dit dan toch hoop voor de zielige pietjes (zoals ik) onderaan de lijst en is die 4 tot 5 weken maar een aangenaam grapje? ;-)
Het lijkt er idd op dat de 32GB nog even gepolijst moet worden ofzo... Maar goed, schot in de zaak.. mi gusta! En ach, deze voorpret heeft ook wel wat (.....zei hij heel stoer ) En Xynta, goed bezig om als vertegenwoordiger cq PR cq persvoorlichter op te treden en alle info via verschillende kanalen los te peuteren! |
|
|||
|
|||
I do what i can Vindt het stiekem wel leuk.
|
|
|||
|
|||
Speciaal voor dit forum een account aangemaakt hier op iPc.
Ik kan - net zoals jullie neem ik aan - echt niet meer wachten op mijn iPhone 5 haha Mijn gegevens voor op de lijst: Nickname: michaely Ordernummer: 13728xx Toestel: iPhone 5 32GB Wit Abonnement: Verlenging Besteld via: Internet Datum van bestelling: 21-09 (rond 8:00) Order staat sinds 21-09 op status 2. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat we langzamerhand wel een soort van conclusie kunnen trekken dat de 32GB's van 21-9 apart de deur uit gaan. Vanuit optimistisch oogpunt kan dit betekenen dat als ze daar morgen of maandag bijvoorbeeld mee beginnen, dat je dan zo aan de beurt bent. Dit omdat ze de 16 GB's dan al hebben gehad.
|
|
|||
|
|||
YEs! net sms en mail gehad.. kon afspraak voor maandag maken of anders zaterdag ophalen!
status 3! 13721** |
|
|||
|
|||
Yeah zojuist ook sms en email binnen gekregen ! Ordernummer 13729xx. Maandag kan er pas bezorgd worden, dan maar zaterdag ophalen
|
|
|||
|
|||
Hier ook mail gehad en afspraak gemaakt voor maandag status 4 dus. ik denk alleen dat ik hem morgen op ga halen.
|
|
|||
|
|||
Yes ook sms gehad. Ordernummer 12729xx. De 16 gb black model. Komt maandag pas of anders zaterdag afhalen.
|
|
|||
|
|||
Yeah ook SMS gehad! Ordernummer 13737xx status 4 maandag wordt ie afgeleverd, geen zin zaterdag naar utrecht te gaan...
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|