iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dafuuuuck is happening?! Er is nog iemand die een zwarte kreeg geleverd i.p.v. een witte die hij had besteld. Hij had deze echter wel aangenomen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dafuuuuck is happening?! Er is nog iemand die een zwarte kreeg geleverd i.p.v. een witte die hij had besteld. Hij had deze echter wel aangenomen. Seems like tmobile's strugglin'. :')
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2012 om 17:51 ---------- De lijst is terug online, runnend op een nieuwe webhost! Indien je niks te zien krijgt, verwijder de cookies/caché van je browser and you'll be good to go dannyhtek.nl Laatst gewijzigd door dannyhtek; 04-10-12 om 18:51. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Uit de lijst is af te lezen dat er maandag en dinsdag een levering is geweest, ben benieuwd of ze er morgen nog een krijgen . Overigens belachelijk dat mensen die een verkeerde bestelling geleverd krijgen het zelf op moeten lossen.
|
|
||||
|
||||
Poeh, erg teleurstellend de lijst, er wordt bijna niets meer uitgeleverd :-(
|
||||
|
||||
Dat kun je wel zeggen ja.. Valt me ook tegen dat sommige mensen geen status updates doorgeven. Gegarandeerd dat vele, zoniet alle die bovenaan staan, hun toestel al hebben ontvangen. Ik geef ze nog tot aankomende zondag.
|
|
||||
|
||||
Erg flauw inderdaad, geef je dan niet op.
|
|
|||
|
|||
Bij mij nog steeds niets
9 letters 2 woorden.... |
|
|||
|
|||
Aangezien mensen na mij al hebben ontvangen ga ik er op z'n minst vanuit dat ik bij een volgende levering zit. Wanneer die volgende levering bij T-Mobile binnen komt is op z'n zachts gezegd de vraag.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vanuit TM is er echt te weinig communicatie richting klant. Mijn persoonlijk adviseur is ook niet bereikbaar, dus ik ben heel weinig opgeschoten. wachten, wachten en nog eens wachten ;-)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Tja, er stond bij mij al bij het bestellen 3 tot 5 weken. We zitten morgen op 2 weken, dus ik ga er nog niet vanuit dat ik iets te horen krijg (alhoewel je het wel hoopt natuurlijk). Ik hoop wel volgende week iets te horen. Heb inmiddels wel voorpret met het kopen van een hoesje en accessoires......
|
|
|||
|
|||
Bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door Jz1; 04-10-12 om 22:20. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Danny ik weet niet of je erover heen hebt gelezen of dat mijn bericht niet geplaatst is, maar mijn iPhone 5 is ook binnen, 1 oktober al.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 oktober 2012 om 22:26 ---------- Beiden lijsten zijn weer up-to-date: dannyhtek.nl |
|
|||
|
|||
Ookal hebben een aantal mensen onder mij met 32GB zwart al een mail gehad, zit ik er nog op te wachten helaas.
|
|
|||
|
|||
Morgen alweer 2 weken geleden de iPhone 5 16gb besteld. In de sms die ik kreeg een levertijd van 2-3 weken, dus vanaf morgen kan het gaan gebeuren!!!. Laten we het hopen!! )
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik duim met je mee, Chester! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
waarom zou je gaan bellen, als er staat dat er een levertijd is van 2-3 weken, hoef je niet te bellen of dat ze hem al binnen hebben, want je zit nog niet in die 2-3 weken, heb gewoon geduld...
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|