iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Order dingetje op het forum verteld me nu weer 4 tot 5 weken, het was eerst 3 tot 4. Lekker overzichtelijk Op basis van die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Order dingetje op het forum verteld me nu weer 4 tot 5 weken, het was eerst 3 tot 4. Lekker overzichtelijk Op basis van die informatie zou ik deze week niks hoeven te verwachten.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Tis echt dood stil hé, misschien hebben ze vrij genomen op deze maandag aangezien ze zo hard hebben gewerkt afgelopen weken met leveren van de iphone 5 en blij maken van alle t-mobile klanten #SarcasmeVanHoogNiveau
|
|
|||
|
|||
Hoi Danny,
Graag toevoegen aan de lijst. Gebruiker : ISSI Ordernummer: 13791xx Toestel: 16GB zwart Abonnoment : Early Renewal Besteld: Telefonisch (21-09-2012) + Email Sms : 24-09-2012 (2-3 weken) Status : 2 |
|
|||
|
|||
Meneer / mevrouw "ordermanagement" op het T-Mobile forum is weer druk bezig met het beantwoorden van alle gestelde vragen.
Wat misschien ook wel handig is om te bekijken is het overzicht wat ze daar hebben staan met levertijden. Er staat nu "nvt" wanneer alle telefoon's geleverd zijn, op basis van type, grote en besteldatum. **Klik** |
|
|||
|
|||
Zojuist een sms van TM ontvangen:
Beste klant, de verwachte levertijd voor u iPhone 5 blijkt helaas niet haalbaar. wij verwachten dat in week 42 of 43 voldoende voorraad binnenkomt om ook uw iPhone te bezorgen...... (-geen 2-3 weeken maar 4-5 weken- 21 sept telefonishe early renewal 16GB zwart). |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bericht van tmobile maar geen positief:
Beste klant, de verwachte levertijd voor uw iPhone 5 blijkt helaas niet haalbaar. Wij verwachten dat in week 42 of 43 voldoende voorraad binnenkomt om ook uw iPhone 5 te bezorgen. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, T-Mobile |
|
|||
|
|||
Ik kreeg precies hetzelfde smsje, slechte zaak.
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het goed of slecht is dat ik het beruchte smsje nog niet heb ontvangen...
(26 sept. Verlenging 16gb wit). |
|
|||
|
|||
voor mij goed nieuws, ipv 4 tot 6 weken nu 3 tot 5 weken.
Kan dus weer een weekje schelen. Balen voor de mensen die langer moeten wachten! |
|
|||
|
|||
Geachte klant, Goed nieuws! De levertijd is korter dan eerder gecommuniceerd. De verwachting is dat u deze week vanuit AMP Logistics een email en sms ontvangt, waarmee u heel eenvoudig online een bezorgafspraak kunt maken. Groeten, Tmobile.
Wiehoej |
|
|||
|
|||
same here xynta!
Zal mij benieuwen! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben echt zwaar teleurgesteld. Is het nu nog mogelijk om te annuleren, ik heb mijn abbo verlengd in combinatie met nieuw toestel. Ik wil de hele boel het liefst annuleren en gewoon in de winkel een iPhone gaan halen.
|
|||
|
|||
Eindelijk ook goed nieuws voor mij! Zojuist een smsje gehad van t-mobile met daarin:
'Geachte klant, Goed nieuws! De levertijd is korter dan eerder is gecommuniceerd. De verwachting is dat u deze week vanuit AMP Logistics een email en sms ontvangt, waarmee u heel eenvoudig online een bezorgafspraak kunt maken.' btw, ik had de 32gb zwart besteld op 21-9 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders zou ik als ik jou was de klantenservice bellen. Sorry voor iedereen die de 'slechte' sms-jes hebben gehad. Ik had voor mezelf t-mobile nog deze week gegeven. Anders de boel inderdaad ook maar geannuleerd en over naar kpn of vodafone. Gerucht is dat de kpn winkel in Zeist gewoon iPhones op voorraad is. |
|
||||
|
||||
Ik heb begrepen dat als je wil overstappen met nummerbehoud je het toestel niet gelijk meekrijgt, pas als het nummerbehoud is geregeld, dit duurt ongeveer een week. Dat schiet dus ook weer niet op.
|
|
|||
|
|||
Altijd nog sneller dan t-mobile voor sommigen een telefoon kan regelen.
|
|
||||
|
||||
Ben alleen bang dat er tegen die tijd nergens meer een iPhone op voorraad is.
|
|
||||
|
||||
Krijg net bericht van T-Mobile:
Geachte klant, Goed nieuws! De levertijd is korter dan eerder is gecommuniceerd. De verwachting is dat u deze week vanuit AMP Logistics een email ontvangt waarmee u heel eenvoudig online een bezorgafspraak kunt maken. Groeten, T-Mobile Dat zou lekker zijn!!!! |
|
||||
|
||||
Net sms gehad van T-Mobile dat de levertijd korter is dan verwacht en dat ik deze week een sms ga krijgen. Iemand anders ook gehad?
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|