iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmiddag ook gehad.... 'Geachte klant, Goed nieuws! De levertijd is korter dan eerder is gecommuniceerd. De verwachting is dat u deze week vanuit AMP Logistics ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vanmiddag ook gehad....
'Geachte klant, Goed nieuws! De levertijd is korter dan eerder is gecommuniceerd. De verwachting is dat u deze week vanuit AMP Logistics een email en sms ontvangt, waarmee u heel eenvoudig online een bezorgafspraak kunt maken.' 32gb zwart besteld 21-09-2012 Volgens mij hebben ze een lading 32gb en 64gb binnen gehad als ik de berichten over de sms-jes zo voorbij zie komen en zijn de 16 gb nu in de wacht gezet.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Van de 16 gb hebben ze de witten wel meer op voorraad. De eerste bestellingen waren gewoon te veel zwarte 16gb daarom waren die gewoon sneller op
Mensen niks aan te doen. Enige wat we kunnen doen is wachtten, en dankzij de lijst van Danny kunnen we ook zien dat 16 gb zwart het meest besteld is en ook daarom langer duurt |
|
||||
|
||||
Ik had die sms ook, 64Gb zwart, 21-09 besteld.
|
|
||||
|
||||
Net T-Mobile gebeld of het mogelijk is om mijn bestelling en verlenging te annuleren. Dit is mogelijk, ik ga morgen maar eens even een paar winkels af om te kijken of ik kan overstappen naar Vodafone.
|
|||
|
|||
Hey wat goed dat de levering opeens wat sneller gaat met de 32gb zwart!! Jammer dat ik er nog steeds niet tussen zit, maar hij komt zo wel snel dichterbij!
|
|
|||
|
|||
Op het t-mobile forum is nu ook bevestigd dat iedereen die vandaag een sms heeft gekregen ook deze week kan laten bezorgen. Wachten dus op AMP mailtjes/sms'jes.
|
|
|||
|
|||
Nu toch wel spijt dat ik overgestapt ben, nog echter dat me abbonnement bij vodafone beter is, is prio 1 nog steeds zo snel mogelijk nieuwe telefoon, en nog maar afwachten is of me portering goed gaat, zit nu al namelijk 30 euro over me bundel
|
|
||||
|
||||
Wel een beetje laat, maar de lijst is bijgewerkt. Ik heb de mensen afgevinkt die 1/2 weken geleden naar status 4 zijn gegaan, maar nooit hebben aangegeven dat ze het toestel hebben ontvangen. Vandaar dat er een vraagteken staat bij status 5.
Daarnaast wil ik even vermelden dat men ervoor moet zorgen dat ze alle benodigde informatie vermelden, wanneer deze zich willen inschrijven voor de lijst. Ik kan het niet vaak genoeg benadrukken, het gebeurt iedere keer weer. Vanaf nu zal ik incomplete inschrijvingen dan ook niet meer verwerken. Zie: dannyhtek.nl |
|
|||
|
|||
Heb gister middag onderstaand sms gekregen van T-Mobile:
Beste klant, de verwachte levertijd voor u iPhone 5 blijkt helaas niet haalbaar. wij verwachten dat in week 42 of 43 voldoende voorraad binnenkomt om ook uw iPhone te bezorgen...... Het begint wel erg te irriteren zo -.-'' Ben je op tijd met bestellen en als nog zo lang wachten op je toestel. Gaat trouwens om een 16GB Black |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Haha misschien omdat volgens de Mayas in december de wereld vergaat, willen we in ieder ten onder gaan met een iPhone 5
|
|
|||
|
|||
Hahaha klopt dat is ook zo een luxe probleem.
Irritatie is dat het wachten niet leuk is op dit soort zaken |
|
||||
|
||||
Heeft iemand ervaring met Tele 2? Het is een stuk voordeliger om daar een sim only te nemen, voor 100 min/sms en 1500 MB data ben ik dan €16,25 per maand kwijt. Ik moet dan nog wel een los toestel zien te bemachtigen, dat wordt nog een hele uitdaging denk ik.
|
|
|||
|
|||
Ook gisteren smsje gekregen dat AMP deze week contact opneemt voor een afspraak. 64GB Zwart.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
gisteren sms van t-mobile
goed nieuws verwachting is dat u deze week vanuit amp log. een sms ontvangt. 32 gb zwart verl met 1 jaar vooruit betaald ord nr 1379xxx besteld 21-09 |
|
|||
|
|||
Het is wel duidelijk nu dat de 32 en 64gb nu aan de beurt zijn. Ben er wel blij mee want de 16gb zijn toch wel makkelijk verkrijgbaar in de winkels. Tenminste mijn ervaring hier toen ik een rondje telecom winkels deed. Nu maar wachten op mail en sms van AMP ;-)
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd wanneer we levering mogen inplannen .
|
|
||||
|
||||
Vodafone heeft inmiddels de verkoop stopgezet. Apple kan de vraag wederom niet aan. Je zou toch zeggen dat ze inmiddels wel een lesje geleerd hebben?
|
|
|||
|
|||
vrij vervelend voor de mensen die hem nog niet hebben (incl ik).
en ook al is het een luxeprobleem.. als je iets koopt (van zoveel waarde) dan wil je dat gewoon graag meteen hebben, want als je het niet wilde, had je het niet gekocht, toch? ik heb trouwens 32gb zwart in bestelling.. op zaterdag 29e besteld bij Tmobile |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|