iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door muki Ik baseer dat op het feit dat mensen vandaag een sms hebben gekregen dat er niet aan de verwachte levertijden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heldere uitleg houdt ik wel van Maar zoals ik uit je tekst op kan maken ben ik nog langgggggggg niet aan de beurt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook als je naar https://forum.t-mobile.nl/status-bes...ne-5-a-181523/ kijkt helemaal onderaan zie je een tabel de 16gb zwart is de enige van de eerste paar dagen die niet volledig uitgeleverd is terwijl die andere versies dat wel zijn daar staat dan ook nvt bij omdat ze allemaal al bezorgd zijn. Er staat voor jou order dan zo een 3 tot 6 weken uitgaan van t kortst zit je rond de 27ste oftewel eind oktober dus eind volgende week of die week erop. Zolang je geen smsje krijgt met daarin een vertraging gemeld zit je nog goed. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoop doet leven zeggen ze altijd Tot op heden nog geen sms gehad dus fingers crossed en hope for THE best Ik hoop dat jij het aan het rechte eind hebt en dat ik heel spoedig mijn nieuwe phone'tje mag ontvangen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is tevens ook de laatste keer dat ik iets van te voren bestel, het was de eerste en laatste keer voorheen liep ik gewoon de tmobile shop of thephonehouse binnen en dan hadden ze meestal wel eentje liggen. Trouwens tegenwoordig heb je in amsterdam op het leidseplein een Apple store die hebben alle iphones en versies op voorraad alleen ze verkopen ze niet los alleen met een abbo voortaan dus of naar de tmobileshop, the phonehouse of apple store... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toen ik destijds mijn huidige 3GS 32gb wilde hebben ben ik naar the phonehouse gelopen en liep na een half uur met telefoon naar buiten. Dit terwijl er toen levertijden van 7 weken waren. Zo gaat het de volgende keer ook weer gebeuren. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Morgen dan maar hopen op smsjes om leverafspraken te maken.
Jammer dat deze pas eind van de middag komen..... |
|
|||
|
|||
Ook ge'smst dat hij pas in week 43/44 komt.. Vanochtend vertelde een medewerker mij nog per telefoon dat hij al binnen was en alleen nog naar de koerier moest worden verzonden...
13896xx 16GB zwart |
|
|||
|
|||
Citaat:
ze checken jouw oder via deze link Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status Dus mocht jouw telefoon binnen zijn zou jouw orderstatus op 3 moeten staan. |
|
|||
|
|||
weet er iemand wanneer je de iphone 16gb wit binnen krijgt als je hem 1 oktober heb bestelt of gepreorderd bij tmobile?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.t-mobile.nl/status-bes...ne-5-a-181523/ |
|
||||
|
||||
Ik heb gister geen sms gekregen dat het vertraagd is, keep my fingers crossed. Ik hoop echt dat ik vandaag een sms krijg dat ze gaan bezorgen.
13807xx 16 GB Zwart, besteld op 21 september.
|
|||
|
|||
Zie hier de laatste levertijden:
https://forum.t-mobile.nl/status-bes...ne-5-a-181523/ Sorry, er was me iemand voor. Kun je zelf ook een eigen bericht verwijderen? PS 24-9 iphone 5 16gb zwart besteld ordernummer: 1390xxx levertijd nu week 43-44 |
|
|||
|
|||
Vandaag dan de dag van de verwachte sms'jes?
We wachten af zal pas rond 2/3 uur weer sms'jes verstuurd worden |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook wij hebben een sms gekregen met levertijd week 43 of 44... hoop dat we hem dan volgende week (43) krijgen!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb vanochtend om 9.34 een sms gehad van AMP. Mijn 16GB BL wordt morgen geleverd!
21 sep besteld ordernummer 13758xx succes allen! |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|