iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door besiktas97 Bovenstaande sms had ik ook gekregen op 08-10-2012 en hoop dus dat ik em volgende week of de week daarop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Datzelfde smsje heb ik ook gehad op de 8ste. Ik hoop idd toch niet dat het nu weeeeer uitgesteld wordt. Wachten duurt zo lang.....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als jullie melden dat jullie een smsje hebben gekregen dat jullie iPhone niet geleverd kan worden meld ook even welke ordernummer jullie hebben dan kunnen mensen inschatten of ze er bij horen of niet. ik heb zelf 13811xx en had vorige week een smsje gekregen dat ik hem in week 42/43 kon verwachtten heb tot dus zo ver nog niks ontvangen dus hoop deze week een leverafspraak te maken.
|
|
|||
|
|||
dan zitten we er deze week niet tussen denk ik. hopelijk volgende week anders weet ik het niet meer!
|
|
|||
|
|||
hallo mede(af)wachters,
ik heb mijn Ipone5 16GB ZW op 03-10 telefonisch besteld. order nr is 140**** ik heb tot op heden nog geen sms gehad dat de levering vertraagd is. maar hopen dat het zo blijft Laatst gewijzigd door ivowitteveen; 15-10-12 om 19:19. |
|
|||
|
|||
Citaat:
besteld op de 21ste. ik had dus ook de sms van week 42/43. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem 20-9 besteld en heb geen sms ontvangen.. Blijkbaar ligt de grens dus tussen 20 en 21 - 9 en hoor ik er nog net bij deze / volgende week en niet volgende week / de week erna
iPhone 5 16 GB ZW |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Elvandar; 15-10-12 om 17:49. |
|
|||
|
|||
Ordernummer 13819xx 22-09 online verlengt met 16 gb zwart ook geen nieuwe sms gehad. Ga uit van levering week 42/43.
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen sms gehad en mijn limiet stond op deze week+ volgende week dus de 16 GB's zullen volgende week wel komen (ik heb wit 16GB)
|
|
|||
|
|||
zo te zien geen smsjes om een afleverafspraak te maken tot zo ver....
|
|
|||
|
|||
Maar blijkbaar wel voorraad 16 gb binnengekomen anders kunnen ze niet weten dat het voor een aantal van jullie langer gaat duren,.. Hopelijk morgen / overmorgen status 3
|
|
|||
|
|||
dat klopt! alleen ze zijn vast nog druk bezig met de telefoons in hun systeem uitdelen aan de mensen die wachtten, denk dat de meeste mensen die voor de 21ste hebben besteld hem deze week kunnen verwachtten en mensen die op de 21ste waren pas volgende week aan de beurt komen met vast wel wat enkele uitzonderingen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn witte 32gb net binnen. Het wachten waard!
|
|
|||
|
|||
Hallo mensen,
Ik vroeg me af of er al mensen zijn die na 01-10 een zwarte 16gb hebben besteld en een sms hebben ontvangen dat de levering uitgesteld wordt. Ik heb nog niets gehoord maar een collega die hem eerder had besteld wel. |
|
|||
|
|||
Denk dat de mensen vandaag goed op de t-mobile pagina moeten checken of de status van 2 naar 3 springt die mensen bij wie die naar 3 springt of is gesprongen kunnen dan vanavond maar denk dat het pas morgen word een smsje/mail kunnen ontvangen over het leveren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Guess who's back! Geen updates gehad meh :9
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Uitgaand dat ze vandaag wel wat iphones hebben binnen gekregen zoals afgelopen weken het geval was zouden mensen dus als je de trend blijft volgen morgen en woensdag een sms krijgen om een lever afspraak te maken. Waarschijnlijk zijn ze vandaag druk bezig met het uitpakken de levering en eventuele ook versturen naar de winkels. dit geld voor 16 gb zwart besteld vanaf 18 september tot en met 23 september. Ik heb zelf op de 21ste besteld telefonisch en had vorige week een sms dat het in week 42 of 42 geleverd zou worden (deze week of volgende week). Sommige hebben vandaag een sms gekregen dat ze moeten wachtten tot week 43/44 dit zijn voornamelijk mensen die na de 21ste hebben besteld. |
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|