iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerste instantie had ik woensdag een afspraak maar toen was er die technische storing. Daarna afspraak gemaakt voor vandaag en ja hoor hij is binnen! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eerste instantie had ik woensdag een afspraak maar toen was er die technische storing. Daarna afspraak gemaakt voor vandaag en ja hoor hij is binnen! (32GB zwart)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe lang duurt het eigenlijk om de iPhone naar de T-shop te sturen? Want ik heb woensdag een smsje ontvangen dat hij verzonden is. Vriend van mij welke gelijk met mij besteld had in zelfde winkel heeft iPhone 2 weken geleden al gekregen en daar duurde het 1,5 dag van smsje tot ophalen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb woensdag het smsje gehad en mag hem vandaag ophalen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb woensdag ook het smsje gehad. |
|
|||
|
|||
32 gb zwart verl met 1 jaar vooruit betaald ord nr 1379xxx besteld 21-09
vandaag ontvangen . woensdag kreeg ik de mail van bezorging. vorige week de sms van t-mobile.. Hij is mooi en weegt veel minder dan 4s tot volgend jaar weer |
|
|||
|
|||
Ik zit al bijna 3 weken te wachten
|
|
|||
|
|||
4 oktober besteld en net al mijn sms van AMP!
Maandag krijg ik hem al! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee de 32gb wit, levertijd was nog 2 a 3 weken, maar blijkbaar toch een lading binnen gekregen!
|
|
||||
|
||||
Lijkt me trouwens handig als iedereen er even bij zet om welke iPhone het gaat voordat er valse verwachtingen ontstaan.
|
|||
|
|||
Beste Danny en alle andere.
Mijn telefoon is vanmorgen geleverd. Heb hem nu net in mijn handen en hij is geweldig. Bedankt voor alle info en gezelligheid hier . Iphone 5 64 GB zwart. Besteld op 21 sept. Ik hoop dat de leveringen wat sneller gaan voor jullie allemaal. |
|
||||
|
||||
Lijst is bijgewerkt Iedereen veel plezier met zijn/haar geleverd toestel!
http://dannyhtek.nl/iphoneclub |
|
|||
|
|||
Net even contact gehad met tmobile op Twitter. Mijn levertijd is aangepast (zonder berichtgeving) van 2-3 na 3-4 weken dus verwacht mijn 16gb zwart volgende week ergens! Ordernr 13805xx besteld op 21-9
|
|
|||
|
|||
Na een week deze topic geboycot, om de frustrerende 'geleverd' berichten te ontwijken van t-mobile. Komt mijn 64gb bij vodafone er nu ook aan!
|
|
|||
|
|||
Ik wil m nu toch ook wel eens ontvangen eigenlijk.. alweer 2 weken verder 32gb zwart, ordernummer 14001xx
|
|
||||
|
||||
'Het komt wel goed, schatjes'. Niet te letterlijk opvatten aub :9
|
|
|||
|
|||
Gisteren de 32gb wit ontvangen. Besteld op 24 september. Ordernr.: 13869xx. Toch nog betrekkelijk snel.
|
|
||||
|
||||
De 32GB versie wordt volgens mij sowieso niet veel besteld, daarbij is het de witte variant. I guess you're one lucky /pieeeeep
|
|
|||
|
|||
Hopelijk worden komende week besteldatum : 18 t/m 20 - 10 van 16 gb black uitgeleverd... ik ben namelijk 20.
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|