iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Misschien wel leuk om te weten: ren-kennis-met-jouw-t-mobile-pakketbezorger-297 Maak van te voren kennis met jouw T-Mobile pakketbezorger! | T-Mobile Nieuws bedoel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Danny jij hebt in 2010 dit schema ook gemaakt van de Iphone 4 klopten de ingeschoten weken toen? Dus in de sms staat 2 tot 3 weken klopte dit of werd dit later??
Heb vandaag mijn switch easy nude case binnen gehad van appelhoes.nl heerlijk die voorpret. |
|
||||
|
||||
Helaas niet. Op een gegeven moment kreeg TMobile zo belabberd geleverd dat de wachttijden alsmaar langer werden. Soms 1 week, soms 2 weken. Daarnaast heeft het 1 week geduurd voordat er een plaatsje was om je toestel te krijgen geleverd. Hier was toen echter wel een trucje aka lek voor zodat je de bezorgdag+tijd kon aanpassen. Dit is helaas niet meer mogelijk.
|
|
|||
|
|||
Die voorpret is zeker leuk. Alsof je een babykamer aan het inrichten bent terwijl de baby er niet is maar er wel aan komt
|
|
|||
|
|||
Wel grappig dat de mensen in het orderoverzicht telefonisch of via internet hebben besteld. Tot nog toe geen mensen in het overzicht die daadwerkelijk een winkel in zijn geweest om i5 te bestellen.
Of geldt deze lijst niet voor hen? |
|
||||
|
||||
Jawel hoor, maar ik heb op het TMobile forum gelezen dat geen enkele T-shop, op de 28ste, iPhone 5's krijgen geleverd. Ook daar moest je namelijk reserveren waarna je vervolgens op dezelfde wijze een aflevering afspraak moet maken.
|
|
|||
|
|||
Okay, want ik las dat er een paar mensen bij bv phonehouse hadden besteld en dat zij hun i5 vrijdag konden halen...
|
|
||||
|
||||
Ja dat heb ik ook begrepen. Ik heb toch echt gelezen dat een TM dat zei tegen iemand. Achja, iedereen is welkom die bij TMobile heeft besteld
Vraagje: Melle heeft de lijst -naar mijn mening- ontzettend nice gepimpt. Nu is de vraag aan jullie, welke vinden jullie prettiger? Huidige: http://dannyhtek.nl/iphoneclub Melle's versie: http://dannyhtek.nl/iphoneclub/test.php |
|
|||
|
|||
Kun je eigenlijk een wijziging in je abo maken zonder dat je daardoor een nieuw order plaatst en dus onderaan de wachtrij komt?
Lijkt me wel toch? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op het moment dat je je bestelling laat aanpassen voor een andere kleur iPhone, je meer/minder geheugen of een andere wijziging in je contract wilt, dan wordt je huidige bestelling geannuleerd en moet er een nieuwe bestelling geplaatst worden. Dit houdt in dat de levertijd voor de iPhone 5 vanaf dat moment opnieuw ingaat. |
|
|||
|
|||
Thanks, dat gaan we dus niet doen. Had geen Onbeperkt Internet aangevinkt aangezien er gewoon 4,95 p/m bij stond, en dus niet gratis zoals ik gelezen had. Begrijp alleen nu dus dat ik dat wel had moeten doen.
Regel 't wel als ie binnen is, en anders red ik het wel met 1250MB lijkt me |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Moest inderdaad 380 betalen ipv 350 voor een 32GB, maar aangezien ik redelijk vroeg was met bestellen en dus hoop op een redelijke snelle levering laat ik 't nu maar... Bedankt in ieder geval!
|
|
||||
|
||||
Sorry voor het verstoren van jullie chit-chat, maar zouden jullie even mijn vraag willen en kunnen beantwoorden? Zie mijn post voor deze
|
|
|||
|
|||
Maakt mij niet uit hoor, vind ze allebei wel duidelijk
|
|
|||
|
|||
Me (L) JS/Ajax. < Hmm nu valt het wel heel erg op dat ik uit MSN tijdperk kom, shame on me.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Melle: overzichtelijker wat betreft uitlijning in vakken en kleur i5
Danny: fijner leesbaar qua lettertype; omschrijving wat de statussen inhouden Sowieso allebei goed te overzien.. |
|
||||
|
||||
Mij maakt het ook niks uit, het is wat jullie 't prettigs/overzichtelijkst vinden. Ik ga namelijk niet alleen voor mezelf beslissen, zo eigenwijs ben ik niet
|
|
||||
|
||||
geen voorkeur, beide overzichten zijn duidelijk!
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|