iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Wegottaknow Stond ook niet in mijn eerste mailtje. Tweede mailtje stond wel een ordernummer in, maar dat klopte niet. Dag erna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb nog niet betaald want ik maak gebruik van Early Renewal. Het bedrag dien ik dus te pinnen bij de koerier. Ik ga er ook vanuit dat ik morgen(?) een SMS krijg met de ordernummer. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier nog 1,
- Smint - 1359 - 32GB zwart - Renewal - Telefonisch - 17-09 (status 2) Ben benieuwd wat de levertijd gaat worden. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Pl0xs
Status = 2! 21-09-2012 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Tellen ... moeilijk
13597 |
|
||||
|
||||
Inmiddels de tweede mail binnen van TMobile. Nu nog het ordernummer via SMS en het is helemaal compleet. Lijst is inmiddels ook weer bijgewerkt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat denken jullie, zal er iemand volgende week vrijdag zijn iPhone 5 al krijgen?
T-mobile geeft nu al levertijden van minimaal 2-3 weken aan. Ik hoopte dat met voorinschrijving ik nog een kans had op levering op de 28e (start verkoop in NL) maar levering op de 28e lijkt nu niet het geval.
|
|||
|
|||
28ste zou zo maar kunnen (afhankelijk van je het moment waarop je besteld hebt), maar ik zou er voor de zekerheid maar niet van uitgaan
Dit is het smsje wat ik 2 dagen geleden heb gehad: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Er zullen vast wel mensen zijn die hem de 28e gewoon binnen krijgen hoor tenminste ik ga er stiekem van uit dat ik hem vrijdag heb, aanstaande woensdag zou ik een sms krijgen om een afspraak te maken met de koerier.. Als ik woensdag niks krijg dan verwacht ik hem vrijdag niet... Maar laten we possitief blijven hehe
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kon niet eerder bestellen dan vanmorgen omdat ik geen email had ontvangen. Ben jaloers. We zullen zien wanneer er geleverd gaat worden. Was er vanmorgen wel vroeg bij, dus heb nog hoop op de 28e. Maar heb de 32GB besteld, daarvan wordt geschreven dat de levertijd langer is... We zullen zien. |
|
|||
|
|||
Het zou mooi zijn als er misschien een tether jb uit komt binnen 7 dagen
|
|
||||
|
||||
@dannyhtek
Ik denk dat je die van mij nog niet hebt gezien. Nogmaals: Status verandering naar 2 op 21-09-2012 2 - Bestelling in behandeling |
|
|||
|
|||
- Nickname: Nielscl
- Ordernummer: 13729 - Toestel variant Zwart 16GB - Abonnement: Verlenging - Besteld via internet. - Datum van bestelling: 21-09-2012 Mijn status staat op 2 ! Laatst gewijzigd door Nielscl; 21-09-12 om 15:27. Reden: Status update |
|
|||
|
|||
- xynta
- 13731XX - 32GB zwart - Early Renewal - Telefonisch, T-Mobile - 21-09 8:15 - Status 2 |
|
||||
|
||||
Lijst is weer helemaal up-to-date
|
|
|||
|
|||
Aw leuk! Statussen vergelijken/bijhouden
- Blackiphone - 13633xx - 16 GB Wit - Verlenging - Internet (Mail) - Status 1+2 op 17-9-2012 |
|
||||
|
||||
Lijst is bijgewerkt en ik sta er nu zelf ook bij! Vanavond ná 1930u wordt de lijst niet meer geüpdatet tot morgenavond +/- 1800-1900u. Tenzij mijn vriendin lief is en haar laptop laat gebruiken
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|