iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Besteld in tmobile shop 2,5 week geleden krijg nu een bericht: Beste klant, de verwachte levertijd voor uw iPhone5 blijkt helaas niet haalbaar. Wij verwachten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Besteld in tmobile shop 2,5 week geleden krijg nu een bericht:
Beste klant, de verwachte levertijd voor uw iPhone5 blijkt helaas niet haalbaar. Wij verwachten dat in week 29 t/m 2 november voldoende voorraad binnenkomt om ook uw iPhone5 te bezorgen. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, T-Mobile...... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
T-mobile
Trieste Mobiele Onzin Bij Iedereen Levenslange Ellende Sorry moet ergens mijn frustratie kwijt |
|
||||
|
||||
Ik had dit al verwacht en ben zo blij dat ik vorige week mijn bestelling geannuleerd.
Vervolgens gewoon bij de apple store met verlenging opgehaald en al ruim een week plezier van m'n nieuwe telefoon..
|
|||
|
|||
Citaat:
Nja, ik wacht wel op mijn nieuwe iPhone, ik hoest namelijk niet zomaar 670 euro op om hem even te kopen (Ben namelijk nog maar 16 GheGhe.) |
|
|||
|
|||
Die van mij is vanmiddag om 15:30 uur geleverd en wat is het toch een gaaf ding. Ziet er goed uit en werkt als een tierelier . Voor de wachtende nog even geduld, want het is het wachten wel waard.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb een factuur van afgerond €60,-. Als ik naar de factuur kijk, zie ik dat alle bundels 3x zijn verrekend. Dat is al fout #1. Naast dat kan ik namelijk niet bellen, zijn de uitgaande gesprekken geblokkeerd. Dat terwijl ik net 3 weken het toestel en dus abonnement heb, geen brief heb ontvangen en de betaalperiode is gewoon nog actief.
Kortom: heerlijke start. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn abonnement toen de 21ste verlengd weet iemand of ik nu me order gewoon kan cancellen of kan omzetten naar sim only en me iPhone order cancellen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mijn telefoon werd een week voor de verwachte levertijd geleverd. Het kan dus wel, ondertussen ruim een week eigenaar van m'n eigen iPhone 5.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
In de Apple store gelden dezelfde aanbiedingen als de providers op hun site/winkel hebben staan. |
|
|||
|
|||
Het enige wat wel verschilt is dat toen ik besteld heb er 6 maanden 50% op zat en 19% btw. Nu is het nog maar 3 maanden 50% en de btw is omhoog .
|
|
|||
|
|||
Gisteren binnen gekregen. Wat een genot vergeleken met mijn 4.
Andere heel veel geduld en succes toegewenst en het is inderdaad het wachten waard. (Zwart 16gb ordernr.13766xx status 5 Dannyhtek) |
|
|||
|
|||
Net is mijn 16GB zwart bezorgd! Alle gegevens dmv iCloud reserve kopie teruggezet. Super. Hij is mooi!
|
|
|||
|
|||
Heb ook het smsje gahd dat hij ze op 29 okt genoeg voorraad binnennkrijgen behint nu toch wel een beetje irritant te worden .....
|
|
||||
|
||||
Ik heb twee iPhone 5 bumpercases liggen. Één zwarte en één oranje. Iemand die geïnteresseerd is? €12,- inclusief verzendkosten.
|
|
||||
|
||||
Als ze net zo goed zijn als die van Apple, nee dank je. Mijn iPhone 4 ziet er niet meer uit dankzij de k... bumper.
|
|||
|
|||
Haha dat bericht van t-mobile dat we allemaal moeten wachten tot 29 oktober heeft toch een bepaalde rust gegeven aan iedereen.
|
|
|||
|
|||
Morgen weer een nieuwe week met nieuwe kansen!!!. Hopelijk komt hij eerder dan wij denken!!
|
Labels |
dannyhtek, iphone5, tmobile |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4, Los of met T-mobile, hier mijn overzicht. | forrestgumpx | Odido (T-Mobile) | 57 | 09-08-10 19:15 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|