//

iPhone 6 besteld bij Amac

iPhone 6 besteld bij Amac discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu de bestellingen van de online Apple Store aardig uitgeleverd beginnen te worden, ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe het staat bij de APR's. Iemand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-10-14, 15:52
DuforneeS DuforneeS is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 12
Standaard iPhone 6 besteld bij Amac

Nu de bestellingen van de online Apple Store aardig uitgeleverd beginnen te worden, ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe het staat bij de APR's. Iemand die besteld heeft bij Amac en al iets gehoord heeft?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-14, 18:15
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Heb de 23e bij Amac Leiden een 64GB SG iPhone 6 besteld, daarna nog even contact met ze gehad in de week na de release en ze zeiden ze er genoeg besteld hadden maar dat Apple simpelweg niets laat horen mbt de leveringen. Daarna niets meer gehoord...
__________________
Photograph my mind!
  #3  
Oud 07-10-14, 10:11
RicoGrace RicoGrace is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik heb 25 sept een pre-order geplaatst in Spijkenisse, de 6+ 64 SG.

Ik heb ook niks gehoord, maar ik maak me geen illussies dat hij er deze week is. Ik verwacht zelf in de loop van volgende week.

Heb geen contact verder opgenomen om te vragen of ze al wat wisten.
  #4  
Oud 07-10-14, 21:53
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Duurt mij te lang, heb een 6 64GB SG bij de Apple store in Amsterdam gehaald! Nu alleen nog even annuleren bij Amac
  #5  
Oud 07-10-14, 22:40
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mister x Bekijk bericht
Duurt mij te lang, heb een 6 64GB SG bij de Apple store in Amsterdam gehaald! Nu alleen nog even annuleren bij Amac
Hoe lukt iedereen het toch om zo'n ding gewoon op te halen? Ik houd die reserveringspagina vaak in de gaten, maar hij staat steevast op 'niet beschikbaar'
  #6  
Oud 07-10-14, 23:27
DuforneeS DuforneeS is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 12
Standaard

Dat vraag ik me inderdaad ook af! Wil je me laten weten of het annuleren lukt bij Amac? Dan ga ik het ook anders proberen
  #7  
Oud 08-10-14, 00:04
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Hoe lukt iedereen het toch om zo'n ding gewoon op te halen? Ik houd die reserveringspagina vaak in de gaten, maar hij staat steevast op 'niet beschikbaar'
iphonestorecheck.pimvdijk.nl

Gebruik deze tool om de voorraad in de gaten te houden! Zodra er voorraad is bij de winkel(s) naar keuze dan krijg je direct een mailtje en weet je dat er voorraad is! Deze werkte voor mij heel goed!

Verder zal ik hier nog even een berichtje posten nadat ik bij de Amac geweest ben. Voordat ik de iPhone ging halen had ik ze even gebeld met de vraag of ik de order kon annuleren en mn aanbetaling terug kon krijgen, de mevrouw aan de telefoon kon mij vertellen dat dat geen enkel probleem was! Echter blijkt er nogal vaak een verschil tussen telefonisch en winkel dus ik ga van de week even langs!

EDIT: Overigens, de 6 64GB en 128GB staat al de hele week op niet beschikbaar, dus het is echt een kwestie van geduld. Ze komen vanzelf weer!
  #8  
Oud 09-10-14, 21:54
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mister x Bekijk bericht
iphonestorecheck.pimvdijk.nl

Gebruik deze tool om de voorraad in de gaten te houden! Zodra er voorraad is bij de winkel(s) naar keuze dan krijg je direct een mailtje en weet je dat er voorraad is! Deze werkte voor mij heel goed!

Verder zal ik hier nog even een berichtje posten nadat ik bij de Amac geweest ben. Voordat ik de iPhone ging halen had ik ze even gebeld met de vraag of ik de order kon annuleren en mn aanbetaling terug kon krijgen, de mevrouw aan de telefoon kon mij vertellen dat dat geen enkel probleem was! Echter blijkt er nogal vaak een verschil tussen telefonisch en winkel dus ik ga van de week even langs!

EDIT: Overigens, de 6 64GB en 128GB staat al de hele week op niet beschikbaar, dus het is echt een kwestie van geduld. Ze komen vanzelf weer!
ho-ly shit.. ik woon 400m van de Apple Store Amsterdam vandaan. Als ik deze website toch eerder had gezien..

Enfin, mijn iphone wordt waarschijnlijk morgen verzonden vanuit foxconn..
  #9  
Oud 12-10-14, 13:33
mister x mister x is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 107
Standaard

Gister bij A-Mac Leiden geweest om mijn order te annuleren! Was geen probleem, al vond hij het wel jammer dat ik kwam annuleren. Hij was wel geïnteresseerd of ik tevreden was met het toestel en hij gaf mij ook gelijk om hem ergens anders te halen als ze daar wel op voorraad zijn! Met 5 minuten stond ik weer buiten, met mijn aanbetaling terug, top!
Reageren

Labels
amac, iphone 6



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5S besteld bij Vodafone Eefje1 iPhone algemeen 6 26-10-13 20:11
Vragen over inruilen bij |Amac Jordyep Koopinformatie Nederland 0 25-10-12 21:23
iPhone 4 8gb wit besteld bij Vodafone xRainbow Vodafone 5 31-10-11 11:25
Iphone 4 + I150 besteld bij meerdere bedrijven meef Odido (T-Mobile) 7 05-08-10 11:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.