iPhone 4 8gb wit besteld bij Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke, mijn moeder had gisteren 's morgens Vodafone aan de lijn. Ze bestelde een iPhone met abonnement voor mij. Vodafone zei dat de levertijd 5-10 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 8gb wit besteld bij Vodafone
Oke, mijn moeder had gisteren 's morgens Vodafone aan de lijn.
Ze bestelde een iPhone met abonnement voor mij. Vodafone zei dat de levertijd 5-10 dagen gaat duren. Nu had ik gelezen op internet dat het soms meer dan 1 maand kan duren... Maar kan je het ook in de Vodafone winkel komen ophalen?? Ik ben heel ongeduldig enzo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik zou die vraag aan vodafone stellen en niet aan ons.
|
|||
|
|||
Het is maar een vraag,, misschien heeft 1 van jullie hem in de winkel opgehaald...
|
|
||||
|
||||
ja dat snap ik, maar als phonehouse groningen er 1 heeft liggen en jij komt uit maastricht, dan is dat best lastig.
de voorraden van de iphone's zijn minimaal, bij de 4 8gb zal dat niet anders zijn vrees ik. |
|
|||
|
|||
Maar ik zal ze morgen wel vragen...
Ik hoop dat ik hem mag komen ophalen, 2 of meer weken wachten heb ik geen zin in... |
|
|||
|
|||
Op dit moment gaat het verzenden van de Iphone 4 vanuit maastricht redelijk snel, hetgeen wat ze hebben liggen kan gelijk verzonden worden aangezien ze alleen nog de 4s verkopen.
De iphone 4 die je hebt besteld ligt daar op de planken, en of ze hem nu naar jou moeten versturen of de winkel, zal geen extra tijd inzitten denk ik zo. |
Labels |
iphone wit bestel, levertijd vodaf, vodafone iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 besteld bij Vodafone Shop. Wat is jou gratis product op de orderbevestiging? | Leonk | Vodafone | 0 | 11-01-11 12:54 |
Iphone 4 + I150 besteld bij meerdere bedrijven | meef | Odido (T-Mobile) | 7 | 05-08-10 11:52 |
iPhone 3G: Unlock sim voor vodafone besteld bij rebel-sim.nl | iPhone3G-er | Unlock | 7 | 16-06-09 21:58 |
Oude iphone 16gb. Besteld bij deze??? | carneirodesign | Koopinformatie Nederland | 0 | 31-07-08 13:09 |
|
|