iphone 4s vodafone afspraak voor levering discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand al bericht gehad van vodafone, dat je een afspraak kunt maken voor uitlevering aanstaande vrijdag? Mvg Niels...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4s vodafone afspraak voor levering
Heeft iemand al bericht gehad van vodafone, dat je een afspraak kunt maken voor uitlevering aanstaande vrijdag?
Mvg Niels |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee maar ga er ook niet vanuit dat ze vrijdag al geleverd worden ik hoop ergens volgende week .....
|
|||
|
|||
Ik ben nieuw hier en heb me ook ingeschreven bij vodafone en belcompany, maar tot op heden geen enkele informatie ontvangen.
|
|
|||
|
|||
ik heb 'm gereserveerd bij the phone house en vandaag een belletje gekregen dat ik vrijdagmiddag waarschijnlijk wordt gebeld om mijn iphone op te halen!
|
|
||||
|
||||
een collega van mij heeft hem bij T-Mobile besteld, en die heeft vandaag bericht gehad dat ie vrijdag word geleverd per post/koerier
|
|
||||
|
||||
Vandaag contact gehad met vodafone en lopen achter met de behandeling van de Iphone aanvragen. Gevolg is latere bevestegingen van bestellingen en levering word gedaan in 2 groepen
1 einde van deze week (beperkt aantal) 2 start op 11 november (groter aantal) Nu maar hopen dat je bij de eerste groep zit ;-) |
|
|||
|
|||
^ jup alleen ik kreeg dit maandag te horen en ze zeiden dat je alleen in de eerste groep zit als je voor die maandag hebt besteld (Vrijdag,Zaterdag en zondag) ik heb besteld op zaterdag maar nog steeds geen mail ontvangen dus ga zo bellen om het te annuleren en te bestellen bij phoneshop.nl die het nog wel gewoon op 27 oktober kan versturen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ruim 200 euro meer als via de apple shop |
|
|||
|
|||
Los wel Maar met abbonement is die even duur als bij alle andere winkels
|
|
|||
|
|||
Lees net een bericht op het vf forum.
Algemene update over levering iPhone 4S - Vodafone eForum Er is dus hoop op een tijdige levering!: |
|
|||
|
|||
hmmm zaterdag dus.
naja als ik vrijdag geen contact krijg koop ik hem wel ergens anders... maar bedankt voor de info nu wachten tot morgen. |
|
|||
|
|||
Ik heb net ingelogt bij Vodafone voor mijn orderstatus en er staat het volgende:
Orderstatus: Order ontvangen van Vodafone - order nog niet verwerkt en Order is nog niet verwerkt bij Dynagroup Waar wacht het op?? Iphones zijn toch al binnen??? |
|
|||
|
|||
Net Vodafone klantenservice gesproken.
Heb mijn 4s op 21-10 05.28 u besteld, maar krijg nu te horen dat de iPhone binnen 2 weken geleverd wordt. Geen idee wat ze bij Vodafone aan het prutsen zijn!? |
|
|||
|
|||
Andere waren eerder dan jouw en krijgen hem dus ook eerder....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Andere die hem via Vodafone wel al gekregen hebben??? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 10:26 ---------- Ik heb net ff weer online naar me bestelling status gekeken. Er staat nu het volgende: Orderstatus: Credit Check successful Credit Controle taak aangemaakt - nog niet gestart Laatst gewijzigd: 27-10-2011 16:12:13 Meer info: Credit Controle taak aangemaakt - nog niet gestart Iemand enig idee wat dit betekent?? Zijn ze nu bezig het geld van me Creditcard afteschrijven ofzo?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3de levering iphone's | matthias.flion | Koopinformatie Nederland | 43 | 10-08-10 21:08 |
Is er een log voor per ongeluk gewiste afspraak ? | LC1994 | iPhone algemeen | 1 | 12-10-09 12:59 |
levering iphone | leagallow | Archief | 2 | 04-08-08 18:57 |
NIEUWE LEVERING (2de levering) | supernaturol | Archief | 2 | 15-07-08 13:10 |
|
|