iPhone 6 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat ze opschieten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat ze opschieten
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Net een sms van Hi ontvangen (14:29 uur) dat mijn iPhone 6 128GB Silver (icm met een nieuw abonnement) weer op voorraad is en dat er z.s.m. contact met mij opgenomen zal worden. Op de bestelstatustool van KPN is mijn status ook gewijzigd.
Zojuist heb ik ook een mail van Hi en van koerier OPD ontvangen. Via de mail van OPD heb ik net de dag en het tijdstip aan kunnen geven voor bezorging. (voor vrijdag 26 sept was alleen nog maar vanaf 12:00 uur vrij voor mij) Hopelijk ontvangen jullie allemaal snel soortgelijke mailtjes. |
|
|||
|
|||
Vandaag of morgen zullen we vast wel een mail krijgen voor een afspraak, tenminste voor degene die hoger in de lijst genoteerd zijn!
De zenuwen worden met het uur erger, 2 jaar geleden waren ze eerder binnen!!! Nu waarschijnlijk donderdag afspraak maken , vrijdag in huis... Het leuke van alles is dat dit er gewoon allemaal bij hoor, als je hem vrijdag binnen heb dan ben je binnen een paar uur al gewend eraan ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 13:46 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kreeg vanmiddag SMS van T-mobile dat mijn iPhone 6 64gb zilver is verstuurd naar het filiaal Deventer waar ik een preorder had gedaan.
Toen ik daarna de prijzen bekend zijn geworden heb ik gebeld met de verkoop en hebben zij een veel beter bod gedaan waar ik op in ben gegaan. Er ligt dus straks een toestel klaar bij T-mobile die ik niet ga ophalen Ik hoop maar dat het nu snel gaat met de uitleveringen! En voor iemand anders een kans om snel een toestel te scoren ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 16:44 ---------- Waar staat dat dan? Graag link ik kan het niet vinden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik behoor tot de groep mensen die vanaf de 16e al konden bestellen doormidden van een "persoonlijk aanbod" Dit is wat ik heb besteld en wat ik moet betalen : iPhone 6 Plus 16GB Onbeperkt Bellen/SMSEN 5GB data internet Muziek Pakket ---------------------------- 57 euro per maand 247 euro bijbetalen voor het toestel |
|
|||
|
|||
Citaat:
90 belminuten 2 GB internet iPhone 6 64GB 43 euro p/m 216 euro eenmalig + 40 euro korting op eerste factuur Totale kosten over twee jaar 1208 euro |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik verwacht in verloop van de volgende dagen diverse status-veranderingen! Tevens staat de teller inmiddels op 133 inschrijvingen. Dat is een record tegenover de afgelopen jaren. De volgende keer zal de website voor elke provider tot de max worden geoptimaliseerd. Dit jaar had ik er net iets te weinig tijd voor! Desalniettemin; TOP!
|
|
|||
|
|||
- Chesto
- Ordernummer 32964xx - Iphone 6 - 16 Gb/Spacegrijs - T-Mobile Verlenging - Internet - 16 september 2014 STATUS 3!!! |
|
|||
|
|||
Bij vodafone gebeurd er zo te zien vrijwel niets helaas..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn kpn nachtlevering gaat niet door, op één of andere manier niet ingeschreven blijkbaar.
Zag net wel dat er een postnl barcode aan mijn bestelling is gekoppeld, hopen dat dat vrijdag een levering betekend. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Net een mail gekregen van AMP en afspraak gemaakt voor Zaterdag!!!. Heerlijk weekend voor de boeg )
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 20:37 ---------- Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Achja, er zit in iedergeval vaart in je bestelling! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 20:38 ---------- Cheers bro |
|
|||
|
|||
@Chesto Top, lekker hoor! Bezorging op vrijdag was nu al vol dus?
|
Labels |
dannyhtek, iphone 6, kpn, ordernummer, tmobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 1770 | 09-11-12 21:10 |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|