//

iPhone 6 ordernummer overzicht

iPhone 6 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat ze opschieten...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 24-09-14, 15:34
JORDYVDBRINK JORDYVDBRINK is offline
• iOS 8.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 4
Standaard

Dat ze opschieten
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 24-09-14, 15:44
Basse Basse is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

Net een sms van Hi ontvangen (14:29 uur) dat mijn iPhone 6 128GB Silver (icm met een nieuw abonnement) weer op voorraad is en dat er z.s.m. contact met mij opgenomen zal worden. Op de bestelstatustool van KPN is mijn status ook gewijzigd.

Zojuist heb ik ook een mail van Hi en van koerier OPD ontvangen. Via de mail van OPD heb ik net de dag en het tijdstip aan kunnen geven voor bezorging. (voor vrijdag 26 sept was alleen nog maar vanaf 12:00 uur vrij voor mij)

Hopelijk ontvangen jullie allemaal snel soortgelijke mailtjes.
  #83  
Oud 24-09-14, 15:44
PindaPowerrr PindaPowerrr is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: 076
Berichten: 74
Standaard

Vandaag of morgen zullen we vast wel een mail krijgen voor een afspraak, tenminste voor degene die hoger in de lijst genoteerd zijn!
De zenuwen worden met het uur erger, 2 jaar geleden waren ze eerder binnen!!!
Nu waarschijnlijk donderdag afspraak maken , vrijdag in huis...
Het leuke van alles is dat dit er gewoon allemaal bij hoor, als je hem vrijdag binnen heb dan ben je binnen een paar uur al gewend eraan

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 13:46 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basse Bekijk bericht
Net een sms van Hi ontvangen (14:29 uur) dat mijn iPhone 6 128GB Silver (icm met een nieuw abonnement) weer op voorraad is en dat er z.s.m. contact met mij opgenomen zal worden. Op de bestelstatustool van KPN is mijn status ook gewijzigd.

Zojuist heb ik ook een mail van Hi en van koerier OPD ontvangen. Via de mail van OPD heb ik net de dag en het tijdstip aan kunnen geven voor bezorging. (voor vrijdag 26 sept was alleen nog maar vanaf 12:00 uur vrij voor mij)

Hopelijk ontvangen jullie allemaal snel soortgelijke mailtjes.
Nice man , dan zullen ze nu de magazijnen aan het bevoorraden zijn! En zullen er zometeen nog meer mailtjes verstuurd worden
  #84  
Oud 24-09-14, 15:51
PriscilBites PriscilBites is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basse Bekijk bericht
Net een sms van Hi ontvangen (14:29 uur) dat mijn iPhone 6 128GB Silver (icm met een nieuw abonnement) weer op voorraad is en dat er z.s.m. contact met mij opgenomen zal worden. Op de bestelstatustool van KPN is mijn status ook gewijzigd.

Zojuist heb ik ook een mail van Hi en van koerier OPD ontvangen. Via de mail van OPD heb ik net de dag en het tijdstip aan kunnen geven voor bezorging. (voor vrijdag 26 sept was alleen nog maar vanaf 12:00 uur vrij voor mij)

Hopelijk ontvangen jullie allemaal snel soortgelijke mailtjes.
Mooi, je dag kan niet meer stuk!
  #85  
Oud 24-09-14, 17:39
Mad_Wally Mad_Wally is offline
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 64
Standaard

Kreeg vanmiddag SMS van T-mobile dat mijn iPhone 6 64gb zilver is verstuurd naar het filiaal Deventer waar ik een preorder had gedaan.
Toen ik daarna de prijzen bekend zijn geworden heb ik gebeld met de verkoop en hebben zij een veel beter bod gedaan waar ik op in ben gegaan.
Er ligt dus straks een toestel klaar bij T-mobile die ik niet ga ophalen
Ik hoop maar dat het nu snel gaat met de uitleveringen! En voor iemand anders een kans om snel een toestel te scoren

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 16:44 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mug Bekijk bericht
op tmobile forum staat nu dat levertijd vanaf besteldatum 19e 2-3 weken is.. jammer dat er zo veel onduidelijkheid is!
Waar staat dat dan? Graag link ik kan het niet vinden.
  #86  
Oud 24-09-14, 17:47
JeremyNL JeremyNL is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mad_Wally Bekijk bericht
Kreeg vanmiddag SMS van T-mobile dat mijn iPhone 6 64gb zilver is verstuurd naar het filiaal Deventer waar ik een preorder had gedaan.
Toen ik daarna de prijzen bekend zijn geworden heb ik gebeld met de verkoop en hebben zij een veel beter bod gedaan waar ik op in ben gegaan.
Er ligt dus straks een toestel klaar bij T-mobile die ik niet ga ophalen
Ik hoop maar dat het nu snel gaat met de uitleveringen! En voor iemand anders een kans om snel een toestel te scoren[COLOR="SlateGrey"]
Hmm vaag dat ik en volgens mij anderen nog niks gehoord hebben dan. Had mijn bestelling dinsdag via de pre-order al kunnen doen. Vond het al niet geloofwaardig dat t-mobile nog steeds niks wist
  #87  
Oud 24-09-14, 18:01
Wegottaknow Wegottaknow is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mad_Wally Bekijk bericht
Kreeg vanmiddag SMS van T-mobile dat mijn iPhone 6 64gb zilver is verstuurd naar het filiaal Deventer waar ik een preorder had gedaan.
Toen ik daarna de prijzen bekend zijn geworden heb ik gebeld met de verkoop en hebben zij een veel beter bod gedaan waar ik op in ben gegaan.
Zou ik mogen weten wat dat veel betere aanbod is? Want ik heb dat al meer gelezen en T-Mobile zelf geeft aan dat de aanboden die zij gedaan hebben aan de mensen die de 16de konden voorbestellen het beste zijn.
  #88  
Oud 24-09-14, 18:16
PindaPowerrr PindaPowerrr is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: 076
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wegottaknow Bekijk bericht
Zou ik mogen weten wat dat veel betere aanbod is? Want ik heb dat al meer gelezen en T-Mobile zelf geeft aan dat de aanboden die zij gedaan hebben aan de mensen die de 16de konden voorbestellen het beste zijn.

Ik behoor tot de groep mensen die vanaf de 16e al konden bestellen doormidden van een "persoonlijk aanbod"
Dit is wat ik heb besteld en wat ik moet betalen :

iPhone 6 Plus 16GB

Onbeperkt Bellen/SMSEN
5GB data internet
Muziek Pakket
----------------------------
57 euro per maand

247 euro bijbetalen voor het toestel
  #89  
Oud 24-09-14, 19:01
Mad_Wally Mad_Wally is offline
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wegottaknow Bekijk bericht
Zou ik mogen weten wat dat veel betere aanbod is? Want ik heb dat al meer gelezen en T-Mobile zelf geeft aan dat de aanboden die zij gedaan hebben aan de mensen die de 16de konden voorbestellen het beste zijn.
-verlenging-
90 belminuten
2 GB internet
iPhone 6 64GB

43 euro p/m
216 euro eenmalig + 40 euro korting op eerste factuur

Totale kosten over twee jaar 1208 euro
  #90  
Oud 24-09-14, 19:24
brva07 brva07 is offline
• iOS 8.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mad_Wally Bekijk bericht
Kreeg vanmiddag SMS van T-mobile dat mijn iPhone 6 64gb zilver is verstuurd naar het filiaal Deventer waar ik een preorder had gedaan.
Toen ik daarna de prijzen bekend zijn geworden heb ik gebeld met de verkoop en hebben zij een veel beter bod gedaan waar ik op in ben gegaan.
Er ligt dus straks een toestel klaar bij T-mobile die ik niet ga ophalen
Ik hoop maar dat het nu snel gaat met de uitleveringen! En voor iemand anders een kans om snel een toestel te scoren

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 16:44 ----------



Waar staat dat dan? Graag link ik kan het niet vinden.
https://forum.t-mobile.nl/status-bes...phone-6-246094
  #91  
Oud 24-09-14, 19:50
Mad_Wally Mad_Wally is offline
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brva07 Bekijk bericht
O ik had dat kleine balkje gemist
  #92  
Oud 24-09-14, 20:53
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Ik verwacht in verloop van de volgende dagen diverse status-veranderingen! Tevens staat de teller inmiddels op 133 inschrijvingen. Dat is een record tegenover de afgelopen jaren. De volgende keer zal de website voor elke provider tot de max worden geoptimaliseerd. Dit jaar had ik er net iets te weinig tijd voor! Desalniettemin; TOP!
  #93  
Oud 24-09-14, 20:58
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

- Chesto
- Ordernummer 32964xx
- Iphone 6 - 16 Gb/Spacegrijs
- T-Mobile Verlenging
- Internet
- 16 september 2014

STATUS 3!!!
  #94  
Oud 24-09-14, 21:26
Vertrigo Vertrigo is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Veenendaal
Berichten: 45
Standaard

Bij vodafone gebeurd er zo te zien vrijwel niets helaas..
  #95  
Oud 24-09-14, 21:27
gjhvs gjhvs is offline
• iOS 11.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar gjhvs
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vertrigo Bekijk bericht
Bij vodafone gebeurd er zo te zien vrijwel niets helaas..
Bij T-Mobile ook nog weining.. ik zie volgens mij 2 statuswijzigingen sinds vanmiddag 17.00 uur.
  #96  
Oud 24-09-14, 21:29
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Mijn kpn nachtlevering gaat niet door, op één of andere manier niet ingeschreven blijkbaar.
Zag net wel dat er een postnl barcode aan mijn bestelling is gekoppeld, hopen dat dat vrijdag een levering betekend.
  #97  
Oud 24-09-14, 21:36
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gjhvs Bekijk bericht
Bij T-Mobile ook nog weining.. ik zie volgens mij 2 statuswijzigingen sinds vanmiddag 17.00 uur.
Er zijn zojuist diverse status aanpassingen gedaan, zag ik. Wellicht ben jij ook een van de gelukkige?
  #98  
Oud 24-09-14, 21:36
Chesto Chesto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 134
Standaard

Net een mail gekregen van AMP en afspraak gemaakt voor Zaterdag!!!. Heerlijk weekend voor de boeg )

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 20:37 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht
Ik verwacht in verloop van de volgende dagen diverse status-veranderingen! Tevens staat de teller inmiddels op 133 inschrijvingen. Dat is een record tegenover de afgelopen jaren. De volgende keer zal de website voor elke provider tot de max worden geoptimaliseerd. Dit jaar had ik er net iets te weinig tijd voor! Desalniettemin; TOP!
Goed bezig kerel, eer van je werk!!! 👍😉
  #99  
Oud 24-09-14, 21:38
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stschuurhuis Bekijk bericht
Mijn kpn nachtlevering gaat niet door, op één of andere manier niet ingeschreven blijkbaar.
Zag net wel dat er een postnl barcode aan mijn bestelling is gekoppeld, hopen dat dat vrijdag een levering betekend.
Wauw dat is balen.. Had je wel bericht gekregen dat je een v/d gelukkige was? Ik las dat er maar tegen de 100 mensen hun bestelling 's nachts konden verwachten.

Achja, er zit in iedergeval vaart in je bestelling!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 20:38 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chesto Bekijk bericht
Net een mail gekregen van AMP en afspraak gemaakt voor Zaterdag!!!. Heerlijk weekend voor de boeg )

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 20:37 ----------



Goed bezig kerel, eer van je werk!!! 👍😉
Cheers bro
  #100  
Oud 24-09-14, 21:51
JeremyNL JeremyNL is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 27
Standaard

@Chesto Top, lekker hoor! Bezorging op vrijdag was nu al vol dus?
Reageren

Labels
dannyhtek, iphone 6, kpn, ordernummer, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile dannyhtek Koopinformatie Nederland 1770 09-11-12 21:10
Ordernummer iPhone 5 PindaPowerrr Odido (T-Mobile) 6 27-09-12 19:18
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 18:46
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 14:01
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:47.