iPhone 6 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb exact hetzelfde mailtje ontvangen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde mailtje ontvangen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ah ok, ik denk dat dit standaard is als je nummerbehoud hebt aangevraagd en je bestelling is nog niet op voorraad.
Ik verwacht morgen toch eigenlijk wel meer nieuws, lijkt mij dat ze de telefoons woensdag binnenkrijgen en dan kunnen verwerken, dan kunnen deze donderdag naar de vervoerders en vrijdag geleverd worden. |
|
|||
|
|||
@knoesss, als jij via Nummerbehoud - Bekijk de status van je nummerbehoud aanvraag - Vodafone.nl de status van je nummerbehoud opvraagt, is er dan bij jou ook nog niets bekend over je nummerbehoud?
|
|
|||
|
|||
@vertrigo, zelfde inderdaad:
Momenteel is er geen informatie beschikbaar over nummerbehoud. Probeer het later nog eens... |
|
|||
|
|||
Wellicht dat dat het verschil in ordernummers ook meteen verklaart? haha
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Niks aan toeval overlaten, is het al vrijdag???? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn huidige telefoon trekt het niet nog een weekje, dat hij het überhaupt nog een soort van kan bellen en gebeld worden is al een hele kunst na een diepe plons in het water paar weken terug.
Beetje zonde om een ander toestel te regelen voor een paar dagen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vandaar nog geen informatie beschikbaar over nummerbehoud.. |
|
|||
|
|||
Zojuist gebeld door de online pakket dienst over de speciale kpn nachtlevering, ze komen donderdagnacht tussen 00:00 en 03:00 afleveren.
|
|
|||
|
|||
Net mijn bestelling toegevoegd op de lijst en Ik heb exact hetzelfde mailtje ontvangen van Vodafone als eerder vermeldt staat over de voorraad.
|
|
|||
|
|||
Spannend he
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn bestelling ook op de lijst gezet. Het eerste deel van het HI ordernummer is 4161000. Klopt het dat de volgende nummers aangeven wat de bestel volgorde is? Dus nummer 050 achter het ordernummer zou dan de 50ste bestelling zijn?
Verder is er nog steeds geen verandering bij HI. Nog steeds stap 2. |
|
|||
|
|||
In de lijst is er al 1 iemand die status 3 heeft bij t-Mobile....
Weet niet of dat een foutje is, maar had al wel vandaag verwacht dat de statussen allemaal naar 3 zouden gaan. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 12:10 ---------- @dannythek Mijn status kan ik niet veranderen ( St3pHaN) Zou je deze kunnen verwijderen dan meld ik me order met deze account aan! Thnx! |
|
|||
|
|||
op tmobile forum staat nu dat levertijd vanaf besteldatum 19e 2-3 weken is.. jammer dat er zo veel onduidelijkheid is!
|
|
|||
|
|||
duidelijkheid is geen sterk punt bij t-mobile, ze doen altijd een beetje vaag over leveringen. Ook aan de telefoon kunnen ze niks vertellen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 14:28 ---------- Deze reactie van AMP vond ik op het t-mobile forum: Beste Vincent van Toor, Zodra het toestel leverbaar is ontvangt u van ons een e-mail om de bezorging in te plannen. Dit zal vandaag of morgen gebeuren. Er is gezegd dat we vandaag de orders binnen krijgen en dat we dan de afspraken kunnen bevestigen. Helaas is nog niks zeker en kan ik u dus geen beloftes doen. Alles is nog onder voorbehoud! De eerste bezorgingen vinden in ieder geval vrijdag plaats. Met vriendelijke groet, *** Medewerker Contactcenter |
Labels |
dannyhtek, iphone 6, kpn, ordernummer, tmobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 1770 | 09-11-12 21:10 |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|