iPhone 6 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) T mobile webshop 19/9 6:30 besteld Gewone 6 space gray met 64gb Had stiekem gerekend dat ik hem de 26e al zou hebben maar achteraf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
T mobile webshop 19/9 6:30 besteld
Gewone 6 space gray met 64gb Had stiekem gerekend dat ik hem de 26e al zou hebben maar achteraf vergeet je dat heel snel |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb zelf een 64Gb 6+ Goud besteld op 17/9 rond 16:00 en inderdaad vergeet je al snel dat je 'm eigenlijk een week later ontvangt dan je van te voren had verwacht |
|
|||
|
|||
Hij was vanmiddag bezorgd en hij is práchtig! Heb 64 gb zwart. T-Mobile deed trouwens heel moeilijk met annuleren van het contractsverlenging, maar heb gedreigd met rechtzaken omdat mijn zus advocaat is. Uiteindelijk gaven ze mij het geld terug en is het geannuleerd. Maar omdat de Hi abbo al inging voordat die van T-mobile officieel was geannuleerd heb ik dus nu een tijdelijk nummer. Maar Hi zegt dat te kunnen verhelpen zodra het in de database staat. Morgen dus maar terug. In de slechtste geval moet ik 1 maand dubbel betalen. Maar het is waard want dan ben ik eindelijk van T-Mobile af.
|
|
|||
|
|||
Ter info: levertijden zoals ze op het T-mobile forum staan:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier ook netjes aangekomen Iedereen veel plezier!
|
|
|||
|
|||
Inmiddels bijna een dagje binnen.
De 5 was nog prima, maar deze is geweldig! Prachtig (groot) en helder scherm en fantastische camera. Ook de toutch ID is super, vooral in de auto. Het originele leren hoesje is ook heel mooi en sluit heel mooi aan op het scherm. Met de 240 fps camera ga ik morgen mee aan de slag. |
|
|||
|
|||
Even een vraagje over de iphone6.. wordt die bij jullie ook zo warm?
|
|
||||
|
||||
Beste klant, wij hebben je iPhone 6 Plus nog niet ontvangen. AMP Logistics neemt contact met je op om een bezorgafspraak te maken zodra je iPhone 6 Plus beschikbaar is. Bekijk de actuele levertijden op http://tmnl.nu/iph6p Groeten, T-Mobile
|
|
|||
|
|||
Vandaag mail AMP - 1909 telefonisch verlengd, iPhone 6 plus 64GB grey.
Wordt zaterdag geleverd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het lukt mij absoluut niet om mijn status te wijzigen.
33144** AKLERK gaat naar Status 3 |
|
|||
|
|||
Gisteren was het zo ver... Mijn Iphone 6+ werd geleverd....
Het was ineens heel snel gegaan. Donderdag ochtend om 7.35 mailtje dat nummerbehoud in behandeling was genomen, uur later dat het goedgekeurd was en een bezorg afspraak gemaakt kon worden... Dus dit weekend op zoek naar hoesje.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Inloggen en oorspronkelijke inschrijving updaten. Easy Mijn bestelling van zaterdag 20 september (iPhone 6, 128gb silver) is onderweg. Cheers Laatst gewijzigd door Medejo; 14-10-14 om 23:33. |
Labels |
dannyhtek, iphone 6, kpn, ordernummer, tmobile |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 1770 | 09-11-12 21:10 |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|