//

iPhone 6 ordernummer overzicht

iPhone 6 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het idee dat de T-Mobile shops voorrang hebben gekregen, deze hadden genoeg voorraad en alle pre-orders zijn daar (wat ze tegen me zeiden) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 29-09-14, 08:52
Coeruleoalba Coeruleoalba is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 30
Standaard

ik heb het idee dat de T-Mobile shops voorrang hebben gekregen, deze hadden genoeg voorraad en alle pre-orders zijn daar (wat ze tegen me zeiden) al uitgeleverd de eerste dag. Zelfs nu hebben ze er nog genoeg op voorraad (met uitzondering van de 6 64GB space grey). Had gedacht dat het eerder andersom zou zijn. Volgende keer bestel ik hem via de T-Mobile shop iig.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 29-09-14, 09:09
wilvon wilvon is offline
• iOS 10.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coeruleoalba Bekijk bericht
ik heb het idee dat de T-Mobile shops voorrang hebben gekregen, deze hadden genoeg voorraad en alle pre-orders zijn daar (wat ze tegen me zeiden) al uitgeleverd de eerste dag. Zelfs nu hebben ze er nog genoeg op voorraad (met uitzondering van de 6 64GB space grey). Had gedacht dat het eerder andersom zou zijn. Volgende keer bestel ik hem via de T-Mobile shop iig.
De T-mobileshop in hoogezand had van de plus alleen maar 16gb binnen gekregen vrijdag

Ik sta er op de lijst als 2de voor een plus 64gb
en ik had de 16de gebruik gemaakt van de speciale voorrang aanbieding online
maar zoals hun zeggen is het niet doorgedrukt terwijl ik al wel de bevestiging had gekregen
Nu hebben ze de 25ste er een nieuwe bestelling van gemaakt
Conclusie....... ik heb nog steeds niets
Dus zit er sterk over na te denken over te stappen naar kpn of vodafone
  #223  
Oud 29-09-14, 09:13
Coeruleoalba Coeruleoalba is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilvon Bekijk bericht
De T-mobileshop in hoogezand had van de plus alleen maar 16gb binnen gekregen vrijdag

Ik sta er op de lijst als 2de voor een plus 64gb
en ik had de 16de gebruik gemaakt van de speciale voorrang aanbieding online
maar zoals hun zeggen is het niet doorgedrukt terwijl ik al wel de bevestiging had gekregen
Nu hebben ze de 25ste er een nieuwe bestelling van gemaakt
Conclusie....... ik heb nog steeds niets
Dus zit er sterk over na te denken over te stappen naar kon of vodafone
Ik had alleen om de iphone 6 gevraagd. En het zal ook per store weer anders zijn (dit was Arnhem). Tis een zooitje.
Geduld moeten we maar hebben. Makkelijker gezegd dan gedaan.
  #224  
Oud 29-09-14, 13:16
Coeruleoalba Coeruleoalba is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 30
Standaard

Net gebeld met T-Mobile. Ik zal voor vrijdag (03-10-2014) een email krijgen van AMP mbt de levering van mijn iPhone.
(besteld iPhone 6 64GB dark grey, 19-09-2014 12:00 uur telefonisch).
  #225  
Oud 29-09-14, 13:36
Mug Mug is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coeruleoalba Bekijk bericht
Net gebeld met T-Mobile. Ik zal voor vrijdag (03-10-2014) een email krijgen van AMP mbt de levering van mijn iPhone.
(besteld iPhone 6 64GB dark grey, 19-09-2014 12:00 uur telefonisch).
Gek, ik heb om 07:45 besteld.. wat is je ordernummer?
  #226  
Oud 29-09-14, 13:42
Coeruleoalba Coeruleoalba is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mug Bekijk bericht
Gek, ik heb om 07:45 besteld.. wat is je ordernummer?
33141**, ik ga ervan uit dat ze deze week nog een behoorlijke levering binnen krijgen.
Voor nu wacht ik rustig af en mocht ik niets gehoord hebben dan hang ik vrijdag rond 13:00 uur weer aan de telefoon

Laatst gewijzigd door Coeruleoalba; 29-09-14 om 14:04.
  #227  
Oud 29-09-14, 13:52
Mug Mug is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coeruleoalba Bekijk bericht
33141XX, ik ga ervan uit dat ze deze week nog een behoorlijke levering binnen krijgen.
Voor nu wacht ik rustig af en mocht ik niets gehoord hebben dan hang ik vrijdag rond 13:00 uur weer aan de telefoon
Hmm.. ze gaven dus aan dat jij waarschijnlijk vrijdag gebeld gaat worden? misschien moet ik er dan ook maar eens een belletje aan wagen.. ik heb odernummer 33106XX
  #228  
Oud 29-09-14, 14:05
Coeruleoalba Coeruleoalba is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mug Bekijk bericht
Hmm.. ze gaven dus aan dat jij waarschijnlijk vrijdag gebeld gaat worden? misschien moet ik er dan ook maar eens een belletje aan wagen.. ik heb odernummer 33106XX
klopt inderdaad. Afwachten dus maar.
  #229  
Oud 29-09-14, 14:24
Mug Mug is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coeruleoalba Bekijk bericht
klopt inderdaad. Afwachten dus maar.
Laten we t hopen zeg ;-)
  #230  
Oud 29-09-14, 15:55
Jered Jered is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mug Bekijk bericht
Laten we t hopen zeg ;-)
Ik hoop mee!!!
19-9 6:30 via webshop 64gb SG nog steeds status 2
  #231  
Oud 29-09-14, 16:24
JeremyNL JeremyNL is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 27
Standaard

15:25 mailtje gehad van AMP, morgen kan ik niet dus woensdagochtend wordt hij bezorgd!

Iphone 6 64GB SG, 16e besteld
  #232  
Oud 29-09-14, 16:36
Coeruleoalba Coeruleoalba is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeremyNL Bekijk bericht
15:25 mailtje gehad van AMP, morgen kan ik niet dus woensdagochtend wordt hij bezorgd!

Iphone 6 64GB SG, 16e besteld
Lucky you, ze zijn nu dus bij 33004**.
Ik blijf geduldig wachten....
  #233  
Oud 29-09-14, 16:46
Jered Jered is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coeruleoalba Bekijk bericht
Lucky you, ze zijn nu dus bij 33004**.
Ik blijf geduldig wachten....
Het goede nieuws is in ieder geval dat er weer toestellen zijn binnengekomen.. Denk ik.....
  #234  
Oud 29-09-14, 21:27
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coeruleoalba Bekijk bericht
33141**, ik ga ervan uit dat ze deze week nog een behoorlijke levering binnen krijgen.
Voor nu wacht ik rustig af en mocht ik niets gehoord hebben dan hang ik vrijdag rond 13:00 uur weer aan de telefoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coeruleoalba Bekijk bericht
Lucky you, ze zijn nu dus bij 33004**.
Ik blijf geduldig wachten....

Ik heb 3299*** en heb nog niets gehoord.
iPhone 6 plus 64GB gold, wel de plus. Misschien dat daar het verschil in zit.
  #235  
Oud 29-09-14, 21:49
Coeruleoalba Coeruleoalba is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Ik heb 3299*** en heb nog niets gehoord.
iPhone 6 plus 64GB gold, wel de plus. Misschien dat daar het verschil in zit.
Ik heb rond 18:00 uur weer gebeld (mbt mijn abonnement). Kreeg toen weer een ander verhaal te horen over de ingang van mijn abonnement dan dat mij was beloofd (tot 3x toe). Heb het daarna nog een keer navraag gedaan over de iPhone (aangezien de persoon die ik smiddags aan de telefoon had het ook fout had mbt mijn abonnement). Dit keer werd er mij verteld dat er een levertijd is van 2 weken. (Ik hou voor mijn eigen rust 2-3 weken aan). Dit wist ik al maar wat wel nieuw voor me was is dat de 2-3 weken inging met de release van de iPhone in NL (dus de 26e).
Ik hou er nu dus rekening mee dat mijn iPhone t/m 10/10/14 kan worden geleverd.
Wat ik al zei er werd mij verteld 2 weken maar ik heb nu al zoveel bullsh*t gehoord van t-mobile dat ik het wat ruimer aanhou.

Wel 10€ korting op mijn eerste factuur gekregen vanwegen al de verschillende informatie die ik kreeg maar ja, was nu liever op de iPhone 6 een bericht aan het typen hoe fijn die wel niet is.
  #236  
Oud 29-09-14, 22:21
Alternative Junkie Alternative Junkie is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar Alternative Junkie
Standaard

Ik heb mijn bestelling geannuleerd bij T-mobile winkel in Groningen. Ik had m gewoon als eerste persoon gereserveerd en toch deden ze geen moeite om mij te vertellen dat de 64gb niet leverbaar was op de eerste dag. Wel kon ik gold meekrijgen, dit had ik ook gedaan. Maar na 1 uurtje ben ik van gedachte veranderd en heb ik m ongebruikt teruggebracht. Het contract is wel verlengd maar omdat ik nog geen toestel heb is de contract nog niet officieel ingegaan. En het zou dan 2/3 weken duren voordat ie daadwerkelijk geleverd zal worden (doen ze nog steeds vaag over). Ik zag vandaag bij Hi website dat ze de iPhone 64 gb zwart meteen konden leveren de volgende dag. Dus heb ik mijn verlenging ingetrokken en bij Hi besteld. Woensdag komen ze het bezorgen. Hun service waren trouwens 100x beter dan bij T-Mobile.. Bovendien ben ik goedkoper uit bij Hi dan bij T-Mobile. Daar betaalde ik 322 euro bij voor 44 euro per maand en 2gb internet per maand. Nu betaal ik bij Hi 199 euro en heb ik 4gb per maand voor 44,50 euro per maand.

Laatst gewijzigd door Alternative Junkie; 30-09-14 om 11:18.
  #237  
Oud 29-09-14, 22:53
Coeruleoalba Coeruleoalba is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alternative Junkie Bekijk bericht
Ik heb mijn bestelling geannuleerd bij T-mobile winkel in Groningen. Ik had m gewoon als eerste persoon gereserveerd en toch deden ze geen moeite om mij te vertellen dat de 64gb niet leverbaar was op de eerste dag. Wel kon ik gold meekrijgen, dit had ik ook gedaan. Maar na 1 uurtje ben ik van gedachte veranderd en heb ik m ongebruikt teruggebracht. Het contract is wel verlengd maar omdat ik nog geen toestel heb is de contract nog niet officieel ingegaan. En het zou dan 2/3 weken duren voordat ie daadwerkelijk geleverd zal worden (doen ze nog steeds vaag over). Ik zag vandaag bij Hi website dat ze de iPhone 64 gb zwart meteen konden leveren de volgende dag. Dus heb ik mijn verlenging ingetrokken en bij Hi besteld. Woensdag komen ze het bezorgen. Hun service waren trouwens 100x beter dan bij T-Mobile.. Bovendien ben ik goedkoper uit bij Hi dan bij T-Mobile. Daar betaalde ik 322 euro bij voor 44 euro per maand en 2gb internet per maand. Nu betaal ik bij Hi 199 euro en heb ik 4gb per maand!
Na jouw bericht te hebben gelezen ben ik ook eens gaan kijken. Ik ben helaas duurder uit bij Hi. Er staat inderdaad op de site: Direct leverbaar & gratis levering
Op werkdagen voor 23.59 uur
besteld = morgen in huis.

T-mobile heeft duidelijk aan het korste eind getrokken bij apple. Ik weet van Belcompany (Vodafone?) dat die de deal met apple hadden dat wanneer ze er veel wilde krijgen ze de eerste dag zouden moeten verkopen en activeren in de winkel. Apple is niet makkelijk daarin maar tmobile is hier wel echt heel erg aan het tekort komen. Ze zullen de tijd van het alleen recht wel missen nu.
  #238  
Oud 30-09-14, 00:20
Alternative Junkie Alternative Junkie is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar Alternative Junkie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coeruleoalba Bekijk bericht
Na jouw bericht te hebben gelezen ben ik ook eens gaan kijken. Ik ben helaas duurder uit bij Hi. Er staat inderdaad op de site: Direct leverbaar & gratis levering
Op werkdagen voor 23.59 uur
besteld = morgen in huis.

T-mobile heeft duidelijk aan het korste eind getrokken bij apple. Ik weet van Belcompany (Vodafone?) dat die de deal met apple hadden dat wanneer ze er veel wilde krijgen ze de eerste dag zouden moeten verkopen en activeren in de winkel. Apple is niet makkelijk daarin maar tmobile is hier wel echt heel erg aan het tekort komen. Ze zullen de tijd van het alleen recht wel missen nu.
Ik heb zojuist de bevestiging gekregen dat ze het woensdag daadwerkelijk bezorgen tussen 12 en 3u. Dat is heel snel en beter dan wat T-mobile voor mij deed in de afgelopen 2/3 weken..
  #239  
Oud 30-09-14, 09:29
wilvon wilvon is offline
• iOS 10.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alternative Junkie Bekijk bericht
Ik heb mijn bestelling geannuleerd bij T-mobile winkel in Groningen. Ik had m gewoon als eerste persoon gereserveerd en toch deden ze geen moeite om mij te vertellen dat de 64gb niet leverbaar was op de eerste dag. Wel kon ik gold meekrijgen, dit had ik ook gedaan. Maar na 1 uurtje ben ik van gedachte veranderd en heb ik m ongebruikt teruggebracht. Het contract is wel verlengd maar omdat ik nog geen toestel heb is de contract nog niet officieel ingegaan. En het zou dan 2/3 weken duren voordat ie daadwerkelijk geleverd zal worden (doen ze nog steeds vaag over). Ik zag vandaag bij Hi website dat ze de iPhone 64 gb zwart meteen konden leveren de volgende dag. Dus heb ik mijn verlenging ingetrokken en bij Hi besteld. Woensdag komen ze het bezorgen. Hun service waren trouwens 100x beter dan bij T-Mobile.. Bovendien ben ik goedkoper uit bij Hi dan bij T-Mobile. Daar betaalde ik 322 euro bij voor 44 euro per maand en 2gb internet per maand. Nu betaal ik bij Hi 199 euro en heb ik 4gb per maand!
Na dit te hebben gelezen ook maar over gestapt naar HI
Zonet besteld en morgen word die al geleverd de plus 128gb
Ben ook wel klaar met T-Mobile, sinds Ben was ik al bij hun maar zoals het nu allemaal gaat hoeft het voor mij ook niet meer.
  #240  
Oud 30-09-14, 12:53
Coeruleoalba Coeruleoalba is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 30
Standaard

hop hop, net status 3 gekregen.
Reageren

Labels
dannyhtek, iphone 6, kpn, ordernummer, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile dannyhtek Koopinformatie Nederland 1770 09-11-12 20:10
Ordernummer iPhone 5 PindaPowerrr Odido (T-Mobile) 6 27-09-12 18:18
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 17:46
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 020 Odido (T-Mobile) 2 05-12-10 13:01
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 12:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:40.