iPhone 6 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het idee dat de T-Mobile shops voorrang hebben gekregen, deze hadden genoeg voorraad en alle pre-orders zijn daar (wat ze tegen me zeiden) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb het idee dat de T-Mobile shops voorrang hebben gekregen, deze hadden genoeg voorraad en alle pre-orders zijn daar (wat ze tegen me zeiden) al uitgeleverd de eerste dag. Zelfs nu hebben ze er nog genoeg op voorraad (met uitzondering van de 6 64GB space grey). Had gedacht dat het eerder andersom zou zijn. Volgende keer bestel ik hem via de T-Mobile shop iig.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik sta er op de lijst als 2de voor een plus 64gb en ik had de 16de gebruik gemaakt van de speciale voorrang aanbieding online maar zoals hun zeggen is het niet doorgedrukt terwijl ik al wel de bevestiging had gekregen Nu hebben ze de 25ste er een nieuwe bestelling van gemaakt Conclusie....... ik heb nog steeds niets Dus zit er sterk over na te denken over te stappen naar kpn of vodafone |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geduld moeten we maar hebben. Makkelijker gezegd dan gedaan. |
|
|||
|
|||
Net gebeld met T-Mobile. Ik zal voor vrijdag (03-10-2014) een email krijgen van AMP mbt de levering van mijn iPhone.
(besteld iPhone 6 64GB dark grey, 19-09-2014 12:00 uur telefonisch). |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
33141**, ik ga ervan uit dat ze deze week nog een behoorlijke levering binnen krijgen.
Voor nu wacht ik rustig af en mocht ik niets gehoord hebben dan hang ik vrijdag rond 13:00 uur weer aan de telefoon Laatst gewijzigd door Coeruleoalba; 29-09-14 om 15:04. |
|
|||
|
|||
Hmm.. ze gaven dus aan dat jij waarschijnlijk vrijdag gebeld gaat worden? misschien moet ik er dan ook maar eens een belletje aan wagen.. ik heb odernummer 33106XX
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
15:25 mailtje gehad van AMP, morgen kan ik niet dus woensdagochtend wordt hij bezorgd!
Iphone 6 64GB SG, 16e besteld |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Ik heb 3299*** en heb nog niets gehoord. iPhone 6 plus 64GB gold, wel de plus. Misschien dat daar het verschil in zit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hou er nu dus rekening mee dat mijn iPhone t/m 10/10/14 kan worden geleverd. Wat ik al zei er werd mij verteld 2 weken maar ik heb nu al zoveel bullsh*t gehoord van t-mobile dat ik het wat ruimer aanhou. Wel 10€ korting op mijn eerste factuur gekregen vanwegen al de verschillende informatie die ik kreeg maar ja, was nu liever op de iPhone 6 een bericht aan het typen hoe fijn die wel niet is. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn bestelling geannuleerd bij T-mobile winkel in Groningen. Ik had m gewoon als eerste persoon gereserveerd en toch deden ze geen moeite om mij te vertellen dat de 64gb niet leverbaar was op de eerste dag. Wel kon ik gold meekrijgen, dit had ik ook gedaan. Maar na 1 uurtje ben ik van gedachte veranderd en heb ik m ongebruikt teruggebracht. Het contract is wel verlengd maar omdat ik nog geen toestel heb is de contract nog niet officieel ingegaan. En het zou dan 2/3 weken duren voordat ie daadwerkelijk geleverd zal worden (doen ze nog steeds vaag over). Ik zag vandaag bij Hi website dat ze de iPhone 64 gb zwart meteen konden leveren de volgende dag. Dus heb ik mijn verlenging ingetrokken en bij Hi besteld. Woensdag komen ze het bezorgen. Hun service waren trouwens 100x beter dan bij T-Mobile.. Bovendien ben ik goedkoper uit bij Hi dan bij T-Mobile. Daar betaalde ik 322 euro bij voor 44 euro per maand en 2gb internet per maand. Nu betaal ik bij Hi 199 euro en heb ik 4gb per maand voor 44,50 euro per maand.
Laatst gewijzigd door Alternative Junkie; 30-09-14 om 12:18. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Op werkdagen voor 23.59 uur besteld = morgen in huis. T-mobile heeft duidelijk aan het korste eind getrokken bij apple. Ik weet van Belcompany (Vodafone?) dat die de deal met apple hadden dat wanneer ze er veel wilde krijgen ze de eerste dag zouden moeten verkopen en activeren in de winkel. Apple is niet makkelijk daarin maar tmobile is hier wel echt heel erg aan het tekort komen. Ze zullen de tijd van het alleen recht wel missen nu. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zonet besteld en morgen word die al geleverd de plus 128gb Ben ook wel klaar met T-Mobile, sinds Ben was ik al bij hun maar zoals het nu allemaal gaat hoeft het voor mij ook niet meer. |
|
|||
|
|||
hop hop, net status 3 gekregen.
|
Labels |
dannyhtek, iphone 6, kpn, ordernummer, tmobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 1770 | 09-11-12 21:10 |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|