iPhone 6 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraag me af of we nog een sms krijgen ondanks status 3......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraag me af of we nog een sms krijgen ondanks status 3...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn excuses dat de website niet device-optimized is. Zoals ik al aangaf word de website voor de volgende iPhone, volledig device en provider optimized! Indien mensen problemen hebben met het bezoeken van de website; doe lekker rustig aan. Traffic neemt toe en minimum-downtime is mogelijk. Maar no worriehz, komt allemaal goed! |
|
|||
|
|||
Ik sta nu op status 3. Is de volgende stap dat ik een mail krijg om een afspraak te maken voor de bezorging?
|
|
|||
|
|||
Vodafone stuurt mij net weer een mail net als eerder deze week, lijkt mij geautomatiseerd overigens:
Beste Dhr X XXX, Het door jou bestelde artikel in ordernummer ONLINE-20140919-001900XXX-XX is helaas nog steeds niet voorradig. Zodra het bestelde artikel op voorraad is, nemen we contact met je op voor het maken van een afspraak. We verwachten dat we je binnen 5 dagen kunnen meer kunnen vertellen over de levering. Met vriendelijke groet, Vodafone Jij ook weer Vertrigo? |
|
|||
|
|||
26 September wordt die keurig bij mij af geleverd!
|
|
|||
|
|||
Heb daarstraks inderdaad hetzelfde mailtje ontvangen knoesss!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goedemorgen allen, iemand vandaag al een status update gehad van T-Mobile?
|
|
|||
|
|||
Ik lees net dat als T-Mobile klanten voor 12:00 niet naar status 3 zijn dat je niet bij de eerste levering zit. Lijkt erop dat ik dus pech heb aangezien mensen onder mij wel al wat gehoord hebben. 64GB space gray staan er nog een hoop op status 2
|
|
|||
|
|||
Ik krijg net van een mail van T-Mobile....
Heb een afspraak kunnen maken voor aanstaande zaterdag 27e. Vrijdag 26 is al vol!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Net met klanten service gebeld waarom ik nog steeds mijn status niet kon bekijken ? Bleek mijn bestelling van de 16de te zijn blijven hangen en hebben ze die er nu doorgedrukt. Volgens haar had dat geen invloed op de levering maar dat betwijfel ik nu zeer Dus ik moet maar weer rustig afwachten Gelukkig ook 1 gereserveerd in de T-Mobile shop waar ik als 2de op de lijst stond |
|
|||
|
|||
zucht. Eerste keer dat ik niet bij de eerste levering zit. (en dat door een fout van T-Mobile)
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2014 om 10:26 ---------- Citaat:
Bah verkopers, ben blij dat ik het zelf niet meer ben |
|
|||
|
|||
Ik had de 16de al besteld dus zal mij benieuwen
|
|
|||
|
|||
Heb net de mail binnen.. ophalen in Houten bij AMP zelf kan op vrijdag ook al niet meer... Zaterdag geworden..
|
|
|||
|
|||
Morgen mag ik hem rond 14:00 uur ophalen in Houten!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna een bericht gestuurd naar @AMP_Logistics, hun zeiden dat als de drukte erg zou worden, ze eerder open zouden gaan. Ik zou zeggen: probeer het |
|
|||
|
|||
ik heb de 19e om 07:45 besteld (64gb zwart) maar tot nu toe nog niks veranderd.. dacht toch dat ik er redelijk op tijd bij was, maar als ik de lijst zo zie.. niet
|
|
|||
|
|||
Ik had overigens op de 16e besteld (direct na ontvangen van de sms) bij t-mobile.
Morgen tussen 8:00 en 18:00.... Maar morgen om 7:00 krijg ik een sms waarin een blok van 2,5 uur genoemd zal worden met de levertijd... Even afwachten of ik bij de vroege vogels zou zitten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou maar hopen dat die tweede levering snel komt |
Labels |
dannyhtek, iphone 6, kpn, ordernummer, tmobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 1770 | 09-11-12 21:10 |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|