iPhone 6 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ff een vraagje voor de gelukkige t-mobile bestellers die bericht hebben gehad van bezorging: hoe laat kregen jullie dit bericht binnen? Ik heb nog niks ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ff een vraagje voor de gelukkige t-mobile bestellers die bericht hebben gehad van bezorging: hoe laat kregen jullie dit bericht binnen? Ik heb nog niks gehoord ondanks 1 van de eersten te zijn die via reguliere preorder heeft besteld..
Ik trek het slecht ;-p |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ben nog niet gelukkig Hahah geduldig afwachten... ik check mijn status op T-mobile meerdere keren per uur... ben helemaal niet ongeduldig hoor hihi
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat als je niet voor de 19e mocht bestellen bij Tmobile dat je een levering of iig nieuws voor dit weekend kan vergeten..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik (St3pHaN) ben naar status 3 gegaan.
Zijn er al meer mensen met een iPhone 6 plus die naar status 3 zijn gegaan?? |
|
|||
|
|||
Ik ook naar status 3 met een plus. hoe kunnen we een bezorgafspraak maken? Wachten op een sms van AMP?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 september 2014 om 20:47 ---------- Haha , ik blijf nog wel een tijdje wakker!! Hopend op een mail/SMS maar denk niet dat dat nog lang duur |
|
|||
|
|||
Er zitten helaas (voor mij) veel iPhone 6 64GB Space Gray bij die op status 3 staan :/
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Status 3 en ook ik blijf nu nog wel even op, al moet ik om 6uur alweer aan de slag. Word een kort nachtje en een hele lange dag morgen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het voordeel van status 3 is dat je gegarandeerd een toestel heb... En een kort nachtje kan geen kwaad haha |
Labels |
dannyhtek, iphone 6, kpn, ordernummer, tmobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 1770 | 09-11-12 21:10 |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|