iPhone 6 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Merlijn3 Heb ook via t-mobile verlengd, maar geen ordernummer ontvangen. Meer mensen die dit hebben? Wel een bevestiging van contractverlenging maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb hem de 16e besteld, de 18e kreeg ik een sms met mijn ordernummer. Als je niet kan wachten kan je altijd nog de klantenservice bellen, daar is je ordernummer al bekend!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@ Danny: ik kan via Safari en Chrome op mijn iPhone mijn status niet bijwerken, wanneer ik klik op de verschillende statussen laat hij deze wel zien, maar wanneer ik klik op "klik hier om bij te werken" gebeurt er niets.. kan het momenteel niet op een computer testen. |
|
|||
|
|||
Zojuist via de computer heb ik mijn status wel aan kunnen passen, de datum komt er automatisch bij te staan zie ik, maar voor wie het wil weten; mijn bestelling was afgelopen vrijdag (19 sept.) al in behandeling genomen en heb een 3S nummer van PostNL. Verder staat er dat hij nu nog niet leverbaar is.
|
|
|||
|
|||
Inmiddels is duidelijk geworden dat mijn hi.nl order, waarvan ik wel per mail de bevestiging had ontvangen, "om onbekende reden" geannuleerd is, nog in de nacht van donderdag op vrijdag.
Hi.nl "kan" (lees: wil) er niet voor zorgen dat mijn order er alsnog tussengeschoven wordt, ondanks dat ze de (geannuleerde) order dus wel kunnen zien. Blijkbaar zijn er op deze manier, die nacht, 700 orders uitgevallen. Oftewel: heb je wél een bevestiging per mail inclusief ordernummer, maar kun je nog steeds (lees: per vandaag, maandag) niet traceren op statushi.nl? Tijd om je zorgen te maken. Ohja: je krijgt je geld aan het einde van deze week automatisch teruggestort. |
|
|||
|
|||
Weet iemand toevallig van vorige keer nog wanneer je gecontact werd door AMP als je op releasedag je bestelling kreeg? Hoeveel dagen was dat van tevoren?
|
|
|||
|
|||
Vrijdag verlengd (T-mobile) met een grijze 6 64GB
Wel een bevestiging gekregen per mail, maar geen ordernummer. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je een ordernummer krijgt??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kan het niet meer precies terugzien omdat je bericht krijgt via SMS en die heb ik niet meer. Zo was het twee jaar terug voor mij:
21/09/2012 's morgens besteld 28/09/2012 contact met AMP logistics 02/10/2012 afgeleverd. Toestel had wel eerder afgeleverd had kunnen worden, maar ivm werk op de donderdag en vrijdag van eerste uitleveringen en maandag, werd het dinsdag. Als het een beetje op dezelfde snelheid gaat, verwacht ik het toestel vrijdag of maandag. Krijg terwijl ik dit tik een SMS van T-mobile over de bestelling, waar te volgen en ordernummer. Maar die had ik vrijdag al in de mail. De status is nog onveranderd op 2 - in behandeling. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2014 om 16:30 ---------- In die bevestigingsemail van T-Mobile staat toch al je ordernummer? Tenminste... in de kopregel van het 1e bericht staat bij mij: "Rond uw bestelling af (ordernummer: 33135xx)" In de verdere email wordt het niet meer vermeld. Laatst gewijzigd door lomarga; 22-09-14 om 17:31. |
|
|||
|
|||
Ik vind het opvallend dat bij vodafone de meeste ordernummers beginnen met 106. De mijne begint toch echt met 060.. Tot op heden helaas nog geen wijzigingen in de status sinds de bestelling..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het gaat snel met de inschrijvingen. Inmiddels zitten we al op 64 stuks, verdeeld over 4 providers. Mijn excuses dat ik laat of niet reageer op berichten. Ik ben erg druk, vandaar ook dat het dit jaar allemaal via de website verloopt Ik hoop dat we binnenkort aanpassingen zien in de statussen! iPhone 6 Ordernummer overzicht || dannyhtek.nl |
|
|||
|
|||
Ik heb dat ook, mijne begint met 001, maak me stiekem toch ook zorgen. Maar hoop maar op het beste!
|
|
|||
|
|||
De meeste telefonische zullen 's nachts zijn geweest. Ik heb de mijne 's ochtends rond een uur of 6 besteld.. Zou natuurlijk mooi zijn als ik een van de eerste ben, ik verwacht 't alleen niet haha!
|
|
|||
|
|||
Ik heb via de webshop besteld rond 00:15, had bevestiging in de mail om 00:33.
|
|
|||
|
|||
Stilletjes in een hoekje huilen en wachten totdat de pijn voorbij is.
Het erge is nog dat ik uiteindelijk alsnog bij Hi ga moeten bestellen omdat ze voor mij dermate veel goedkoper zijn (Spotify-deal bij Hi Eindeloos) i.c.m. KPN-netwerk. Het Vodafone-netwerk heeft mij afgelopen jaar meer dan teleurgesteld. Vodafone wil me (na 15 jaar) overigens toch niet behouden (als gewaardeerde klant krijg ik 2 euro korting per maand) omdat ik gemiddeld niet voldoende buiten mijn bundel ga. |
|
|||
|
|||
Zo te zien heeft iemand die bij T-mobile verlengd heeft al status 3 (Of een foutje gemaakt bij het invullen)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij kpn heb je niet echt een status, je hebt in het orderoverzicht 5 opties waarvan er bij iedereen die ik ken nu de 1e 3 opties aangevinkt zijn, vandaar dat er mensen zijn die voor status 3 gekozen hebben denk ik. Het overzicht is natuurlijk gemaakt voor T-Mobile.
|
|
|||
|
|||
Checken jullie ook zo absurd veel of je status niet ineens verander is?
|
|
|||
|
|||
Kreeg net onderstaande mail van Vodafone, meer mensen gehad?
Beste Dhr x xxxx, Je bestelling met ordernummer ONLINE-20140919-0019XXXXX-XX is nog niet op voorraad en kan daarom nog niet worden verwerkt. Zodra het bestelde artikel weer op voorraad is, informeren we je daarover en starten we met de nummerbehoud aanvraag. We kiezen ervoor om de nummerbehoud aanvraag pas te doen zodra er ook voorraad voor je bestelling is gereserveerd, zodat je geen risico loopt om tijdelijk onbereikbaar te zijn. We verwachten dat we je binnen 5 dagen meer kunnen vertellen over de levering. Met vriendelijke groet, Vodafone |
Labels |
dannyhtek, iphone 6, kpn, ordernummer, tmobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 1770 | 09-11-12 21:10 |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|