iPhone 6 ordernummer overzicht discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist een mail gehad voor het maken van een bezorgafspraak. Vrijdag 19.09.2014 08:30 uur online besteld. Nieuw abonnement, geen verlenging. Whoooooot!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zojuist een mail gehad voor het maken van een bezorgafspraak.
Vrijdag 19.09.2014 08:30 uur online besteld. Nieuw abonnement, geen verlenging. Whoooooot! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijne komt donderdag, ik las verkeerd woensdag kon ik niks aanklikken vanmiddag, maar ik was ff in de war en dacht dat t de dag van vandaag was.. nog 1 extra dagje wachten dus
|
|
||||
|
||||
Veel status veranderingen vandaag, nice!
Zit zelf nog op status 2 (6 Plus, 64Gb, Goud), maar heb alvast een hoesje gehaald bij de Apple Store Iederen die 'm binnenkort krijgt; Veel plezier! Edit: Heb de 17e besteld trouwens :] |
|
|||
|
|||
Vandaag naar status 3, afspraak gemaakt voor morgen. Nog een beetje aan het twijfelen of ik de bestelling (verlenging) ga annuleren aangezien de prijzen bij t mobile aardig zijn gezakt in een paar dagen tijd.
|
|
|||
|
|||
Ja dat zag ik ook. Niet echt transparant van T-Mobile om de early adapters een ander (lees: duurder) aanbod te doen dan men een paar dagen later krijgt aangeboden.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, als de prijsverlaging nou over een maand had plaats gevonden had ik er vrede mee gehad, maar al na een paar dagen vind ik niet echt netjes van tmobile.
|
|
|||
|
|||
Is het totaalplaatje ook goedkoper geworden? Bij mij zou de telefoon 100 euro goedkoper zijn, maar de abonnementskosten 6 euro hoger (6*24=144 euro), zou uiteindelijk 44 euro duurder uit zijn.
Overigens wel schandalig hoe T-mobile loopt te prutsen met de levering van 6 plus 64 GB. Zal nog wel een week of 2 duren ben ik bang Zonde, des te meer aanbod is er als ik mijn 5 verkoop. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat er weinig 6 Plus geleverd zijn, prima, kan gebeuren. Maar dat er bij de andere providers wel genoeg voorraad kan zijn verbaasd mij. Achja, geduld is een schone zaak |
|
|||
|
|||
Er scheelt vooral veel aan de communicatie naar de klanten toe vanuit t-mobile, geef de klanten dan aan welke toestellen er nog lang niet beschikbaar zullen zijn met eventueel de keuze om te kiezen voor een ander model.
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen netjes een mailtje gehad van AMP. Kon gister alleen maar tussen 8:00 en 18:00 uur laten bezorgen, vanmorgen de bevestiging gekregen dat ze tussen 8:30 en 11:00 uur langs komen. Nu afwachten of ze inderdaad komen....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2014 om 10:28 ---------- en hij is binnen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bestelling toch maar geannuleerd bij vodafone... Zelfs dat gaat moeizaam bij die gasten haha
|
|
||||
|
||||
Bestelling bij T-Mobile geannuleerd, contract ook maar meteen opgezegd.
En nu bij KPN besteld, over twee dagen nu dus in huis, ipv 2-3 weken bij T-Mobile. |
|
|||
|
|||
16/9 besteld bij T-mobile (verlenging) 6 Plus 64gb SG.
Vandaag mail gehad van AMP dat ik vanaf vrijdag kon laten bezorgen of morgen ophalen in Houten. Dat wordt dus een ritje Houten morgen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik had hetzelfde toestel besteld (6 Plus, 64GB, Goud) Ze komen Vrijdag a.s. :| |
|
||||
|
||||
Weer een lading iPhone 6 Plussen zijn dus onderweg! Ik moet nog even geduld hebben haha
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hij is binnen! Succes aan diegenen die hem nog niet hebben, het kan niet lang meer duren.
Tot over twee jaar maar weer ;-) |
|
||||
|
||||
|
Labels |
dannyhtek, iphone 6, kpn, ordernummer, tmobile |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 ordernummer overzicht T-Mobile | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 1770 | 09-11-12 21:10 |
Ordernummer iPhone 5 | PindaPowerrr | Odido (T-Mobile) | 6 | 27-09-12 19:18 |
iPhone 4 ordernummer overzicht | bastos | Koopinformatie Nederland | 8620 | 14-09-12 18:46 |
Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 | 020 | Odido (T-Mobile) | 2 | 05-12-10 14:01 |
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 | Corch | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 13:51 |
|
|