Wat te vragen voor iPhone 5 met problemen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn iPhone 5 verkopen ivm aanschaf van andere telefoon Nu heeft mijn iPhone 5 wel een aantal problemen; Batterij gaat snel leeg, Wifi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat te vragen voor iPhone 5 met problemen
Ik wil mijn iPhone 5 verkopen ivm aanschaf van andere telefoon
Nu heeft mijn iPhone 5 wel een aantal problemen; Batterij gaat snel leeg, Wi-Fi werkt niet helemaal lekker. En de sluimertoets werkt niet goed. Zou ik iemand nog gelukkig kunnen maken met deze telefoon, of wat zou ik ongeveer voor deze iPhone 5 kunnen vragen?? Hij is 2 jaar oud. Geen krassen op het scherm. Ios 8.02 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tja, een instapmodel met problemen, terwijl de markt wordt overspoeld met de iPhone 5(s). De prijsrange voor goede toestellen loopt van €225,- tot dromers die denken €500,- te kunnen vangen.
Ik weet niet wat hier wijsheid is. Wellicht zou je alleen kunnen laten bieden en kijken waar je uitkomt. Degene die biedt weet wat hij/zij krijgt en durft dat kennelijk aan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Er schijnen ook Wi-Fi problemen te zijn door IOS 8, dus ik weet niet of je het voor die tijd ook had, anders is het misschien software matig.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzameltopic: Vragen over/problemen met GameCenter | jpbouw | iPhone Games | 113 | 08-05-13 09:44 |
iPhone 3GS: Nieuweling met No Service, Vragen en Problemen. | Ko3n | Unlock | 32 | 19-12-11 23:06 |
Diverse vragen over iPhone4 met problemen. | KIN174 | iPhone algemeen | 7 | 19-04-11 17:15 |
Noob met wat vragen | peynir201 | Archief | 2 | 13-10-08 14:29 |
wat vragen over de iphone | laura | Archief | 2 | 20-05-08 00:33 |
|
|