Levertijd iPhone 6+ The Phonehouse discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik al een aardige tijd op mijn telefoon zit te wachten en er via the Phonehouse geen enkele informatie beschikbaar is, ben ik benieuwd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Levertijd iPhone 6+ The Phonehouse
Omdat ik al een aardige tijd op mijn telefoon zit te wachten en er via the Phonehouse geen enkele informatie beschikbaar is, ben ik benieuwd wat jullie ervaring is met een online order via dit bedrijf.
Mijn bestelling heb ik gedaan op 23-09 (iPhone 6Plus 64GB Grey) Ik heb al meerdere malen gebeld maar daar krijg ik constant te horen dat de levertijd 1-2 weken is. Annuleren is geen optie trouwens dus het gaat puur om jullie ervaring met hun levertijd voor dit toestel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...honehouse.html |
|
||||
|
||||
En je kan daar dan ook verder met je vragen ivm TPH.
Zo blijft alles bij elkaar en dus overzichtelijk. //slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6 levering The Phonehouse | sten123 | iPhone algemeen | 22 | 30-09-14 11:35 |
iPhone 5 via Phonehouse | McNessie | Koopinformatie Nederland | 158 | 10-01-13 14:10 |
iPhone 4 via Phonehouse | McNessie | iPhone algemeen | 39 | 26-11-10 00:31 |
iPhone 4 sneller via de Phonehouse ?? | PrittStift | Koopinformatie Nederland | 239 | 19-10-10 14:48 |
iPhone-deal bij The PhoneHouse | Sneaker | Koopinformatie Nederland | 6 | 12-02-09 00:51 |
|
|