iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT - tweede actie (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/1854-iphone-inkoopactie-iphoneclub-evolutionit-tweede-actie.html)

Viper 08-11-07 22:10

Ik ben kom net op deze site terecht en zie dat ik helaas enkele dagen te laat ben...
Ik vroeg me af wanneer de volgende inkoopactie zal zijn, weten jullie ongeveer wanneer de volgende van start gaat?

iCulture 08-11-07 22:26

Voorlopig hoef je hier helaas niet meer op te rekenen. Door Apple's huidige aankoopbeperking van verplichte creditcard en 1 iPhone per persoon is het zeer lastig om meerdere iPhones tegelijk naar Nederland te importeren.

Vlex 09-11-07 20:56

Hier mn eerste post vanaf mn iphone, wat een feest!! Super bedankt!

snowman 10-11-07 22:20

hier ook mijn eerste post vanaf mn iphone. Jailbreaken en unlocken ging prima en damn wat is hij sexy. Bij deze bedank ik de club en evolutionit voor de actie en goede service.

Paz 11-11-07 00:23

hi allemaal, ook van mij een eerste post vanaf mijn iphone! Wat een heerlijk gevoel om er zo mee te spelen. Veel plezier allemaal.
Paz

tomscholle 11-11-07 07:35

ook van mij mijn eerste post vanaf mijn iphone! Iphoneclub bedankt!

WFG 12-11-07 22:28

Vandaag ook mijn iPhone opgehaald, 9 uur ofzo stond ik voor de deur.

Geweldig apperaat heb em al unlocked en al. Muziek en filmpjes er opgezet, mail ingesteld super makkelijk en snel :)

ErikCreative 13-11-07 10:35

Ik ben helaas ook te laat voor de inkoop actie. Is het toestel nog wel verkrijgbaar voor 499?

Evolutionit.nl 13-11-07 17:04

Beste klanten,

zojuist hebben we de iPhoneclub aktie afgesloten. Een zestal mensen hebben hun iPhone niet afgehaald, hier maken we andere klanten blij mee.

Dank voor jullie medewerking en interesse!

Mark van de Griendt

ErikCreative 13-11-07 17:16

Wat moet er gebeuren voor de 6 die nog over zijn? Ik kom hem morgen vroeg ophalen

pspklant 13-11-07 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Evolutionit.nl (Bericht 15240)
Beste klanten,

zojuist hebben we de iPhoneclub aktie afgesloten. Een zestal mensen hebben hun iPhone niet afgehaald, hier maken we andere klanten blij mee.

Dank voor jullie medewerking en interesse!

Mark van de Griendt

Hey, mijn 5 hou je toch nog opzij hé? Ik heb namelijk al betaald maar de overschrijving is nog onderweg....

Greetz!

ErikCreative 13-11-07 17:48

Dan blijft er dus nog 1 over? ?

Evolutionit.nl 14-11-07 10:29

beste Erik,

Wij hebben een vrij uitgebreide backorder lijst. Deze zes gaan daarheen. Voor Yannick, Uiteraard zijn de 5 van jou apart geplaatst.

Mark

pspklant 14-11-07 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Evolutionit.nl (Bericht 15537)
beste Erik,

Wij hebben een vrij uitgebreide backorder lijst. Deze zes gaan daarheen. Voor Yannick, Uiteraard zijn de 5 van jou apart geplaatst.

Mark

Ok, bedankt:), k'dacht dat je mij al vergeten was... Ik hoop dat het geld zo snel mogelijk op je rekening staat.

Groetjes!

Nupa 08-12-07 20:58

Zijn er nog iPhone's bij EvolutionIT beschikbaar??

Ben erg benieuwd...

Ezekiel 13-12-07 09:46

ik denk dat er wel meer zijn die benieuwd zijn waaronder ik, maar ik denk dat ze alleen maar kunnen leveren met otb 1.1.2

Evolutionit.nl 13-12-07 09:52

Goedemorgen,

Ik weet niet of ik hier zo reklame mag maken dus hou ik het neutraal. De iPhones welke wij moimenteel binnen krijgen zijn alles tussen produktieweek 42 en inmiddels 48. Vanaf week 47 is makkelijk te herkennen aan de nieuwe verpakking met paars itunes logo.

Onze ervaring heeft de afgeloopen 5 maanden geleerd dat een hack steeds binnen enkele weken vekrijgbaar is en tot die tijd kun je met een turbo sim uit de voeten.

Meer informatie kun je direct bij ons opvragen. Backorders zijn inmiddels weggewerkt.

Mark van de Griendt

Ezekiel 13-12-07 10:16

Als ik ik het goed heb begrepen is week 42 t/m 44 nog software matig te unlocken maar misschien heb ik dat mis.
ik weet niet of iemand dat kan beamen

Phuncz 16-12-07 21:20

Hallo EvolutionIT,

Op jullie site staat dat de iPhone bij jullie uit voorraad leverbaar is. Heb je hier meer informatie over ? Want de site stuurt door naar dit forum waar ik deze beeindigde inkoopactie vind :)

Evolutionit.nl 18-12-07 12:00

Dag Phuncz,

bel ons anders even op 030-2411155

Mark


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.