Zou ik een iPhone kopen met error 1604? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allen! Ik heb een iPhone op het oog dat ik ga kopen, we zijn al zo goed als rond met de onderhandelingen, maar hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zou ik een iPhone kopen met error 1604?
Hey allen!
Ik heb een iPhone op het oog dat ik ga kopen, we zijn al zo goed als rond met de onderhandelingen, maar hij heeft me verteld dat de iPhone error 1604 bevat. Nu heb ik op het internet gezocht, en er lijken wel wat oplossingen voor, maar omdat het om een grote som geld gaat, vraag ik het liever even na Dus: 1- Kan ik de iPhone herstellen van die error? Zoja, Hoe? 2- Is er blijvende schade voor de iPhone, of is dit maar iets klein dat simpel kan worden opgelost? 3- Is er nog iets dat ik zou moeten weten (over error 1604 ofzo) Bedankt voor alle hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
die error 1604 zal gewoon een error zijn die hij in iTunes krijgt (is wel op te lossen en te vinden via de zoekfunctie)
maar als het om een ''grote som geld'' gaat en je voor de zelfde prijs een meteen werkende iPhone kan krijgen... ja dan zou ik dat doen maar als hij goedkoper is dan dat zou ik voor deze gaan aangezien de error die hij krijgt geen ramp is. misschien heb je hier dan wat aan ''als'' je de iPhone gaat kopen: https://forum.iculture.nl/f14/i...or-itunes.html
|
|||
|
|||
Nou ik zou het niet doen mijn iphone geeft de zelfde fout 1604 en ik krijg hem ook niet meer aan de praat
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is niet slim om te doen lijkt mij. Als het om een grote som geld gaat kun je ook wel goedkoper aan een goede komen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G met 1600/1604/16XX error | iRobin | iPhone algemeen | 9 | 08-08-10 01:24 |
iPhone: Error 1604 iphone 3G iOS 4 | apengebaar | Jailbreak | 0 | 14-07-10 11:18 |
iPhone: hoe je error 1604 moet omzeilen met een 3gs | samtulp6 | Jailbreak | 1 | 27-06-10 22:09 |
iphone 3g error 1604 | jacobla | iPhone algemeen | 5 | 25-06-10 12:17 |
iPhone: iPhone 3GS 3.1.3 error 1600 (1604) | Johannes | Jailbreak | 1 | 15-06-10 13:54 |
|
|