It pro mail plat? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer al een paar keer een mail te sturen, met de vraag of er na 2 maanden wachten op de bestelling al wat meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
It pro mail plat?
Ik probeer al een paar keer een mail te sturen, met de vraag of er na 2 maanden wachten op de bestelling al wat meer bekend is.
Ik krijg zowel bij de persoonlijke contactpersoon als de info@itpro.be een delivery faillure notifaction '' adress unknown. Iemand meer info hier over? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb even itpro.be gechecked op dns.be en dit kwam er uit:
Domein details Domein Naam itpro Status REGISTERED Registratie 14 december 2000 Laatste wijziging 11 juli 2007 14:26 Licentienemer Naam Rik Vrancken Organisatie IT Pro NV Taal Nederlands Adres blauwtorenplein 8 2000 Antwerpen Belgie Telefoon +32.32262006 Fax +32.32261691 E-mail rik.vrancken@i-t-pro.com Als nu geen contact met ze op kan nemen weet ik het ook niet meer. Succes er mee. |
|
|||
|
|||
Heb het adres even gemailed.
Dank. |
|
|||
|
|||
Ok het is al weer een aantal dagen geleden dat ik dit mail adres had gemailed, Maar ook hier geen reactie.
Ze kunnen vlgens mij niet zien dat ik uit NL kom (en dan nog) , dus ik begin een gevoel te krijgen dat het bedrijf IT-po ter ziele is (gegaan) |
|
|||
|
|||
Staat toch een telefoonnummer bij? Even bellen is een stuk gemakkelijker, en google anders op de naam die erbij staat, vindt je ook vast wel wat op...
|
|
|||
|
|||
Goh zouden ze meelezen
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ah hij is binnen. Gewoon Gunther mailen dus
Dank. Hier kan een slotje op. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi plat na update 3.1? | OiP | Wi-Fi | 1 | 26-09-09 09:23 |
Mijn ICal ligt plat | Ydick | iTunes | 0 | 15-05-09 12:42 |
Telfort netwerk plat? | phranq | KPN | 0 | 10-09-08 10:41 |
3G Netwerk plat? | MGF | Archief | 2 | 05-08-08 15:59 |
3G netwerk plat? | arianto64 | Odido (T-Mobile) | 14 | 17-07-08 19:46 |
|
|