Iphone 3G 16GB zwart voor €. 575,- excl. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Iemand ervaring met een adres in Den Haag, Hoefkade 55. Benjamin biedt de Iphone aan via Marktplaats, simlockvrij met 2 jr. garantie voor 575,- ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 3G 16GB zwart voor €. 575,- excl.
Hoi,
Iemand ervaring met een adres in Den Haag, Hoefkade 55. Benjamin biedt de Iphone aan via Marktplaats, simlockvrij met 2 jr. garantie voor 575,- ex. btw. met factuur. Gr. Marcel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb er geen ervaring mee maar waarom zou je bij hun kopen? Je betaald tenslotte €695,75 voor een iPhone die je voor minder kunt kopen. Voor €700 moet je normaal een iPhone verzonden uit België kunnen regelen maar als deze €695 gaan kosten dan kom je al gauw op 715/720 uit.
|
||||
|
||||
Onzin kan best als ie em uit swiss haalt...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het bedrag in kwestie (€575) is een bedrag zonder btw. Als je deze btw er bijtelt, dan kom je op €695,5 wat duurder is dan een Belgische of Italiaanse iPhone. Als je in België een 16GB zonder btw wilt kopen dan kom je terecht op iets van een €508,26 als ik het goed voorheb. Kortom deze is duurder! Iedereen kan zijn iPhone duurder verkopen dan in de winkel maar waar jij dat Zwitserland vandaan haalt, blijft mij een raadsel. |
|
||||
|
||||
Aaah ik vatte hem gewoon verkeerd nee dan heb je helemaal gelijk Mischien een simlockvrije italieaanse? i dunno
Greetz, Stiruam P.s. Ik d8 dus dat jij zei dat ie te goedkoop was ^^ excuses |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|