Eindeloos internet met een pre-paid SIM discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Startend Wiki artikel _______________________________________________________ Als je in Zwitserland bijvoorbeeld een iPhone 3G pre-paid gaat halen, en je zou graag een abonnement willen op data. Je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Eindeloos internet met een pre-paid SIM
Startend Wiki artikel
_______________________________________________________ Als je in Zwitserland bijvoorbeeld een iPhone 3G pre-paid gaat halen, en je zou graag een abonnement willen op data. Je gaat een databundel aanschaffen. In dit artikel staan eerst alleen de databundels met onbeperkt internet, per provider. Ik hoop dat je er wat aan hebt, ik kom er zelf namelijk ook voor in aanmerking. Hi Eindeloos Internet €9,95 per maand download: 128 kbps upload: 64 kbps KPN Surf & Mail Totaal €9,95 per maand download: 128 kbps upload: 64 kbps Telfort - €7,- per maand download: 768 kbps upload: - Vodafone* Blox €9,50 voor 30 dagen download: 1800 kbps* upload: * T-Mobile Web'n'walk Standard €9,95 per maand download: 384 kbps upload: 64 kbps Web'n'walk Plus €14,95 per maand niet mogelijk met pre-paid. * Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers. Conclusie De Vodafone Blox is de beste keuze, met het snelste internet. En het is voordelig! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nou heb ik zelf een vraag erover: Wordt hier ook 3G voor gebruikt?
|
|
||||
|
||||
internet is GPRS/EDGE/3G (in het geval van de iPhone)
Dus ja. |
|
||||
|
||||
Haha, oke beter dus!
|
Labels |
data, dataverkeer, internet, mobiel, umts |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Which provider offers pre-paid with internet? | auberg_s | Overige providers Nederland | 3 | 05-08-10 11:54 |
De SIM kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund (Pre Paid Proximus) | Mart71 | Archief | 2 | 15-10-09 00:17 |
welke pre-paid sim in USA? en voor welk bedrag? $25? $10? | koekjedebij | Koopinformatie USA | 11 | 06-05-09 09:37 |
Beste pre-paid SIM-kaart voor iPhone | Doblie | Overige providers Nederland | 6 | 07-02-09 18:21 |
iPhone in combinatie met pre-paid T-mobile? | robz88 | Odido (T-Mobile) | 5 | 24-12-08 00:04 |
|
|