Geldwaarde Iphone 3G discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hallo! Ik wil mijn iPhone 3G, 8GB zwart graag verzekeren bij Unigarant. Iemand enig idee wat de nieuwwaarde is van de iPhone? Thanks!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geldwaarde Iphone 3G
Hey hallo!
Ik wil mijn iPhone 3G, 8GB zwart graag verzekeren bij Unigarant. Iemand enig idee wat de nieuwwaarde is van de iPhone? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPhones worden in Nederland niet los verkocht, dus ik denk niet dat je daar een eenduidig antwoord op kan geven.
|
|||
|
|||
Het lijkt mij het meest logische dat je dan de Belgische prijs aanhoudt.
Vergelijk alle prijzen voor de nieuwe Iphone 3G. Waar is deze het goedkoopste. Dat komt op € 525,- dus. |
|
|||
|
|||
Bedankt.
Ik zal morgen even een telefoontje plegen, wat er gebeurt als die kapot gaat... (vervanging in toestel of geld). Daarbij is het bij mijn berekenen vele malen goedkoper dan de standaard t-mobile verzekering... |
|
||||
|
||||
Slim, maar ik denk dat je hem sneller vervangen krijgt bij T Mobile dan bij je verzekering.
|
||||
|
||||
Verplaatst
|
|||
|
|||
Lees wel de kleine lettertjes in je verzekering, anders betaal je dalijk alsnog voor niets !
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|