Iphone 3G 16Gb voor €200?? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was vandaag wat op marktplaats.nl aan het rondneuzen en ik zag een aanbieding voor een iphone 3g 16gb aan 150€, mail met de verkoper, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G 16Gb voor €200??
Ik was vandaag wat op marktplaats.nl aan het rondneuzen en ik zag een aanbieding voor een iphone 3g 16gb aan 150€, mail met de verkoper, deze zegt dat het voor 2 iphone's iphone 3g 16gb zwart/wit 300€ is en voor 1 iphone 3g 16gb vraagt hij 200€. Dit lijkt mij allemaal nogal vreemd en louche mede omdat direct na ik gereageerd had de aanbieding verdwenen was op marktplaats.
Mensen met advies en/of ervaringen met deze persoon J. Daniel [sss.vulpea@gmail.com] ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er is een heel simpel systeem om te weten of het klopt of niet. Werkt steeds !!
Als het te mooi is om waar te zijn.... is het dat ook. Als je niet veel geld wil uitgeven aan een iPhone moet je een ander toestel kopen. Sprookjes bestaan ook hier niet ! Deze verkoopstechniek is hier al menigmaal voorbij gekomen.... |
|
|||
|
|||
dan zal ik die regel in acht nemen en die persoon vriendelijk afschapen, bedankt voor de snelle reactie en confirmatie van m'n gedachten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone's 16GB aan 200 euro ? met TNT express ? | simoniven | Koopinformatie Nederland | 15 | 18-05-08 19:51 |
200 euro voor 16gb, klinkt te mooi om waar te zijn | borgqueenx | Archief | 12 | 21-04-08 00:19 |
|
|