Apple Iphone 3g 16gb - Tmobile - Belcompany discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bont Shit, Bij BelCompany hebben ze zojuist de prijzen van de 16GB Iphone omhooggegooid. Je betaald daarvoor nu €60 extra :s ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Inderdaad! Heb net ook gebeld. Eerst bij t-mobile het abbonement goedkeuren en dan wordt je gebeld voor een afspraak voor levering.
Wat een mazzel dat we eerder besteld hebben. Scheelt inderdaad 60 euro's |
|
|||
|
|||
Ja idd mazzel gehad. Balen dat ik hem niet eerder heb besteld, maargoed Denk dat ik nu maar gewoon voor de 8GB versie ga.
|
|
|||
|
|||
Jezus....sorry, lullig....
Ze zijn wel gerechtigd dit te doen volgens mij, maar wel vaag. Als je toevallig een screenshot hebt van de actie met gratis 16 gb en dan belt dat je tijdens betstellen er ineens achterkwam dat je bij moet betalen terwijl er gratis stond...sta je miss nog in je recht! Overigens komen ze toch morgen de boel afleveren...! Wegens slechte weer, natte ondergrond, gaat wedstrijd niet door, dat is dus hartstikke mooi! Laatst gewijzigd door Maaike_20; 16-01-09 om 15:05. |
|
|||
|
|||
Contract is goedgekeurd. Zou het nu toch nog lukken vandaag?
|
|
|||
|
|||
En anders morgen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog niet...
|
|
|||
|
|||
Nu wel. Morgen wordt alles geleverd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dinsdag heb ik hem besteld.
|
|
|||
|
|||
Allemaal nieuwe Iphone fans die morgen hun iphone mogen uitproberen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd! Wordt een leuk weekendje met de nieuwe gadget spelen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat een gare servicelijn. In het begin 2 wachtende voor me, dan weer één, en vervolgens weer twee :s (zo al een kwartier lang...)
Ik bestel wel gewoon de 8GB versie ..... |
|
|||
|
|||
Misschien mailen? Ze mailen over het algemeen wel snel terug, alleen zal je nu wel tot maandag moeten wachten, aangezien het 5 uur is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kon de bestelling trouwens niet voltooien in Firefox Daarna via Internet Explorer wel gelukt... toch een beetje raar. Als ik de tabel mag geloven wordt mijn iPhone dinsdag geleverd. (staat ook dat ze in het weekend niet leveren....) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zojuist de Aflevertijd gekregen.
Ik krijg mijn Iphone morgenochtend tussen 08:00 en 10:46. Lekker vroeg dus xD Maarja, dan heb ik de hele dag om ermee te spelen Greetz, |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart | Momentum | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 23:17 |
witte iphone 3gs 16gb bij belcompany?? | moosterhof | Archief | 1 | 19-10-09 15:16 |
|
|