Abonnement iPhone Vodafone, T-Mobile, Hi? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben aan het overwegen een iPhone te kopen en er zijn een hoop 0 euro abbonementen zo ook van Vodafone en Hi. Hierbij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Abonnement iPhone Vodafone, T-Mobile, Hi?
Hallo,
Ik ben aan het overwegen een iPhone te kopen en er zijn een hoop 0 euro abbonementen zo ook van Vodafone en Hi. Hierbij krijg je voor 30 euro een iPhone met Internet en het toestel gratis, ik hoorde echter dat het internet van Vodafone en Hi aanzienlijk slechter is dan dat van T-Mobile omdat T-Mobile de hotspots zou hebben gekocht en dus het snelste netwerk had. Mijn vraag is dus in hoeverre dit waar is? heb ik trager internet met Vodafone of Hi, of maakt het in principe niks uit? Dank - Dlate |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tik de namen van de verschillende providers 'ns in het zoekscherm. Ik denk dat je dan een aardig beeld krijgt van de verschillende providers. Het aanschaffen van een abonnement is nl. van een aantal factoren afhankelijk o.a. kostenplaatje, wat je wilt gaan doen, regio waar je woont.
|
|
||||
|
||||
Internet van vodafone / kpn slechter ?
T-mobile heeft een waardeloze dekking kwa umts/3g. Als je wil internetten zou ik absoluut niet voor t-mobile kiezen. of je moet genoegen nemen met gprs
|
||||
|
||||
Lees dit artikel eens; daar leggen we ook de verschillen in internetabonnementen uit.
|
|
||||
|
||||
Simlockvrij importeren kan ook nog.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties! ik zal het artikel eens lezen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone iPhone abonnement nodig? | Royofzo | Vodafone | 10 | 23-07-11 23:08 |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
T-Mobile iPhone met Vodafone abonnement | tagged | Koopinformatie Nederland | 2 | 11-08-09 01:58 |
|
|