te mooi om waar te zijn?? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) heeft iemand hier ervaring mee hier staat een iphone 3g voor 300 euro te koop en ik wil weten of iemand dit al heeft ge ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
te mooi om waar te zijn??
heeft iemand hier ervaring mee
hier staat een iphone 3g voor 300 euro te koop en ik wil weten of iemand dit al heeft ge probeert spullenuitamerika.nl - Home voor mij ziet het er niet betrouwbaar uit maar je weet maar nooit |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hmm, ik zou het niet vertrouwen.. meestal zie je op sites waar ze paypal gebruiken een logo van ze, dat het betrouwbaar is. Hier zie ik dat niet.
Maar ik kan ook ongelijk hebben , wacht gewoon op meer comments.. =) |
|
||||
|
||||
Ik heb zojuist "spullenuitamerika" gegoogled, maar daar komt niet echt hoopvolle info uit. Op basis daarvan zou ik er niet snel iets bestellen.
|
|
||||
|
||||
Voor de zoveelste keer, als het er te mooi uit ziet om waar te zijn is het niet waar!
En toch willen wij Hollanders altijd voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. We blijven het maar niet snappen
|
|||
|
|||
Bestel wat goedkoops, als hij komt weet je dat de iphone ook zal komen, maar beste is gwn van Ebay ofzo.
Groot Gelijk =) |
|
|||
|
|||
Ik vertrouw het niet echt!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Met zulke gedachten trap je er juist in! Lees Scorpio zijn post even... Het is gewoon fake! Wil je het niet geloven? Be my guest, en bestel even een iPhone daar weg... . Laatst gewijzigd door iMario; 14-02-09 om 22:42. |
|
|||
|
|||
ik dacht ook niet dat het waar was hoor
het is gewoon te mooi om waar te zijn ik ga het nu opzoeken op internetoplichtingen.nl kijken of hun wat info hebben edit: dit is wat ik gevonden heb http://www.internetoplichting.nl/ind...?topic=21673.0 Laatst gewijzigd door bako; 14-02-09 om 22:36. |
|
|||
|
|||
goed dat je het hier ook doorgeeft =) niet kopen dus mensen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Niet te mooi om waar te zijn? (iPhone 3G) | eryc | Koopinformatie Nederland | 1 | 17-01-11 22:18 |
Bijna te mooi om waar te zijn??! | Dexizzle | Koopinformatie Nederland | 27 | 09-06-10 14:14 |
Advertentie te mooi om waar te zijn? | sanneps | Koopinformatie Nederland | 15 | 24-01-10 18:17 |
3g te koop in China, te mooi om waar te zijn | vriesfde | Koopinformatie Rest van de wereld | 4 | 08-08-08 02:32 |
Telfort, te mooi om waar te zijn? | borgqueenx | KPN | 6 | 05-05-08 20:34 |
|
|