iPhone 3g discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo... Vraag! Las ergens op internet dat je een simlock vrije iphone3g 8gb bij vodaphone kan afsluiten. Is dit juist of niet? MvG,...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 3g
Hallo...
Vraag! Las ergens op internet dat je een simlock vrije iphone3g 8gb bij vodaphone kan afsluiten. Is dit juist of niet? MvG, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niet bij vodafone maar ze hebben wel een sim als je een simlock vrije iphone hebt gekocht in het buitenland.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Dit is het wat ik bedoelde....
Apple iPhone 3G 16GB Zwart / simlock vrij Vodafone Op voorraad bij leverancier, levertijd 2 werkdagen Vodafone Basis € 35,00 2 jaar € 28,00 * Zorgeloos Internet (normaal € 9,50 p/maand) € 4,50 * Maandelijkse kosten € 32,50 * incl. BTW Apple iPhone 3G 16GB Zwart € 197,00 Handling- en verzendkosten € 0,00 Eenmalige kosten € 197,00 incl. BTW Prijs: € 197,- (GRATIS verzending) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben ook wel eens iets dergelijks tegengekomen. Weet niet van welke site je dit hebt maar je loopt wel een risico met garantie etc. |
|
|||
|
|||
als je de telefoon bij een bonafide partij koopt loop je geen risico. de leverancier is verantwoordelijk om je een deugdlijk product te leveren.
er zijn diverse aanbieders die een simlockvrije iphone verkopen in combinatie met alternatieve telecom providers. elders op het forum meer informatie. |
|
|||
|
|||
Als je de aanbieding 'eerlijk' doorrekent, kom je op meer dan € 40,00 per maand uit. Je dient namelijk ook het eenmalige bedrag van €197,00 mee te nemen.
Ben desondanks benieuwd waar je deze aanbieding gevonden hebt. |
|
||||
|
||||
Was aan het zoeken naar een iphone 3g en kwam dit tegen bij De laagste prijzen van Nederland - 2call.nl ( kijken onder telefoons ). Tik je mac logo en zie....verschillende providers waaronder ook vodafone.
MvG, |
|
|||
|
|||
IK heb de advertentie bekeken. Let op, dat het maandbedrag van €28,00 maar 12 maanden geldt. Het 2e jaar betaal je ''gewoon' €35,00 per maand. Ook de internetkosten zijn maar gedurende de eerste 6 maanden gehalveerd. Al met al wordt het een duur abo.
|
|
||||
|
||||
Alvast mijn hartelijke dank van uw reaktie. Zal mijn zoek aktie dan elders bekijken voor een iphone 3g. Dan maar gewoon bij T-Mobile?
MvG, |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar iPhone Koopadvies en ervaringen.
|
|