iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Nog iemand via Makado besteld? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/3499-iemand-via-makado-besteld.html)

hollie 10-12-07 13:31

Nog iemand via Makado besteld?
 
Hallo allemaal!

Ik zou graag willen weten of nog iemand van jullie bij makado via marktplaats of via zijn website (http://www.makado.eu) een iphone 8gb heeft besteld?

Ik heb de mijne op 18.11.07 voor €450,- via marktplaats besteld en een dag later 25% aanbetaling overgemaakt.

Normaal reageerde hij altijd snel op mn emails, maar vanaf 03.12.07 heb ik niks meer van hem gehoord.
Ik heb hem op 06.12.07 en op 08.12.07 nog eens mailtjes gestuurd om te vragen hoe nu met de levering is, maar nog steeds geen antwoord

Misschien heeft de een of ander ook bij hem besteld zodat we evtl. infos kunnen uitwisselen?

Gr, Hollie

Guest-20201108204737 10-12-07 14:55

Ik vertrouw die website niet echt aangezien ze een sony laptop voor 595 euro ofzo verkopen terwijl dat ding het dubbele waard is volgens mij... Ziet er niet echt betrouwbaar uit..

Hapsnap 10-12-07 15:40

Site ziet er inderdaad totaal onbetrouwbaar uit, ze verkopen een "iPodPhone 8gb" en bijvoorbeeld een "Nokia 95". Ik vrees dat je hier te maken hebt met een scam :(

Maxman 10-12-07 15:48

499 voor 50 inch LCD TV lijkt me idd scam. Aangifte doen en met je aangifte naar bank om echte naam en adresgegevens te krijgen en bellen

hollie 10-12-07 16:04

Zn naam heb ik al: Math Vaassen.
Zn email (deskinfo@online.de) heb ik ook getraceerd, kom ik op www.femex.nl uit.
Daar schijnt ook een Math Vaassen te werken, hij is zelfs directeur van het bedrijf. Denken jullie dat ik hem eens moet proberen te bereiken via het telefoonnummer van het bedrijf?

stephenvis 10-12-07 16:07

Ja natuurlijk alles proberen ;) veel succes

Guest-20201108204737 10-12-07 16:25

Laat even horen of het lukt!

hollie 10-12-07 16:39

Ik meld me als ik wat nieuws weet.
Vind het eigenlijk echt jammer, hij maakte een vriendelijke en serieuze indruk in zn emails.
Als ik die website van te voren had gezien zou ik nooit iets bij hem hebben besteld....

EDIT:
Hij vroeg zelfs of ik mn aanbetaling terug wilde, omdat de levering wat langer op zich laat wachten vanwege wat problemen met de douane in azie.

Guest-20201108204737 11-12-07 09:33

Ik zou wel de aanbetaling alvast terugvragen ja..

Marked 11-12-07 12:56

Citaat:

Denken jullie dat ik hem eens moet proberen te bereiken via het telefoonnummer van het bedrijf?
:confused:

Duuh... Ja natuurlijk moet je hem bellen en zeggen dat hij direct je geld terugstort.

hollie 11-12-07 13:16

Zo, heb em net op zn werk gebeld, had ie schijnbaar niet verwacht:cool:. Hij klonk een beetje verrast maar was wel erg vriendelijk.
Hij vertelde me dat hij een storing heeft met zn mailbox en dat de iphones nog steeds bij de douane liggen. Hij vroeg me of ik em volgende week woensdag nog eens zou kunnen bellen, dan zou hij meer weten.

Ik wacht nu nog tot volgende week woensdag af, als hij de iphones dan nog steeds niet heeft, vraag ik mn geld terug.
Misschien is hij toch serieus bezig...:confused:

Ben eens benieuwd......

Stibou 11-12-07 13:18

een week wachten zou ik zo precies net niet doen,maar goed je doet ermee wat je wil!

makado 01-01-08 21:41

Belangrijk bericht
 
:confused:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hollie (Bericht 25953)
Hallo allemaal!

Hallo Hollie,

Eerst even dit,ik heb voorlopig Makado uit de lucht gehaald,dit i.v.m nep leveringen van een Internationale organisatie vanuit Azie.
:eek: Pas op met leveringen van die uithoek,wij als Makado zijn hier ingetrapt.
De betaling waar je het over hebt is geboekt,omdat het laat is heeft te maken met de feestdagen,ik zal je hier deze week over informeren.Ik twijfel wel over jouw naam,zal dit deze week even afstemmen.
Wij als Makado komen rond Maart met een vernieuwde site terug met produkten van betrouwbare leveranciers,we zullen hier nog over berichten.
Zijn er nog vragen mail dan naar deskinfo@online.de


Gr

Makado





Ik zou graag willen weten of nog iemand van jullie bij makado via marktplaats of via zijn website (http://www.makado.eu) een iphone 8gb heeft besteld?

Ik heb de mijne op 18.11.07 voor €450,- via marktplaats besteld en een dag later 25% aanbetaling overgemaakt.

Normaal reageerde hij altijd snel op mn emails, maar vanaf 03.12.07 heb ik niks meer van hem gehoord.
Ik heb hem op 06.12.07 en op 08.12.07 nog eens mailtjes gestuurd om te vragen hoe nu met de levering is, maar nog steeds geen antwoord

Misschien heeft de een of ander ook bij hem besteld zodat we evtl. infos kunnen uitwisselen?

Gr, Hollie


Sharky232 01-01-08 23:24

Die quotes staan verkeerd? --^


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:50.