//

Nog iemand via Makado besteld?

Nog iemand via Makado besteld? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik zou graag willen weten of nog iemand van jullie bij makado via marktplaats of via zijn website ( http://www.makado.eu ) een iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-07, 14:31
hollie hollie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard Nog iemand via Makado besteld?

Hallo allemaal!

Ik zou graag willen weten of nog iemand van jullie bij makado via marktplaats of via zijn website (http://www.makado.eu) een iphone 8gb heeft besteld?

Ik heb de mijne op 18.11.07 voor €450,- via marktplaats besteld en een dag later 25% aanbetaling overgemaakt.

Normaal reageerde hij altijd snel op mn emails, maar vanaf 03.12.07 heb ik niks meer van hem gehoord.
Ik heb hem op 06.12.07 en op 08.12.07 nog eens mailtjes gestuurd om te vragen hoe nu met de levering is, maar nog steeds geen antwoord

Misschien heeft de een of ander ook bij hem besteld zodat we evtl. infos kunnen uitwisselen?

Gr, Hollie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-07, 15:55
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vertrouw die website niet echt aangezien ze een sony laptop voor 595 euro ofzo verkopen terwijl dat ding het dubbele waard is volgens mij... Ziet er niet echt betrouwbaar uit..
  #3  
Oud 10-12-07, 16:40
Hapsnap Hapsnap is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 31
Standaard

Site ziet er inderdaad totaal onbetrouwbaar uit, ze verkopen een "iPodPhone 8gb" en bijvoorbeeld een "Nokia 95". Ik vrees dat je hier te maken hebt met een scam
  #4  
Oud 10-12-07, 16:48
Maxman Maxman is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 197
Standaard

499 voor 50 inch LCD TV lijkt me idd scam. Aangifte doen en met je aangifte naar bank om echte naam en adresgegevens te krijgen en bellen
  #5  
Oud 10-12-07, 17:04
hollie hollie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Zn naam heb ik al: Math Vaassen.
Zn email (deskinfo@online.de) heb ik ook getraceerd, kom ik op www.femex.nl uit.
Daar schijnt ook een Math Vaassen te werken, hij is zelfs directeur van het bedrijf. Denken jullie dat ik hem eens moet proberen te bereiken via het telefoonnummer van het bedrijf?
  #6  
Oud 10-12-07, 17:07
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Ja natuurlijk alles proberen veel succes
  #7  
Oud 10-12-07, 17:25
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Laat even horen of het lukt!
  #8  
Oud 10-12-07, 17:39
hollie hollie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Ik meld me als ik wat nieuws weet.
Vind het eigenlijk echt jammer, hij maakte een vriendelijke en serieuze indruk in zn emails.
Als ik die website van te voren had gezien zou ik nooit iets bij hem hebben besteld....

EDIT:
Hij vroeg zelfs of ik mn aanbetaling terug wilde, omdat de levering wat langer op zich laat wachten vanwege wat problemen met de douane in azie.

Laatst gewijzigd door hollie; 10-12-07 om 17:47.
  #9  
Oud 11-12-07, 10:33
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou wel de aanbetaling alvast terugvragen ja..
  #10  
Oud 11-12-07, 13:56
Marked Marked is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 126
Standaard

Citaat:
Denken jullie dat ik hem eens moet proberen te bereiken via het telefoonnummer van het bedrijf?


Duuh... Ja natuurlijk moet je hem bellen en zeggen dat hij direct je geld terugstort.
__________________
'Last night I laid in bed looking at the stars and I thought: where in the hell is my ceiling?!'
  #11  
Oud 11-12-07, 14:16
hollie hollie is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Zo, heb em net op zn werk gebeld, had ie schijnbaar niet verwacht. Hij klonk een beetje verrast maar was wel erg vriendelijk.
Hij vertelde me dat hij een storing heeft met zn mailbox en dat de iphones nog steeds bij de douane liggen. Hij vroeg me of ik em volgende week woensdag nog eens zou kunnen bellen, dan zou hij meer weten.

Ik wacht nu nog tot volgende week woensdag af, als hij de iphones dan nog steeds niet heeft, vraag ik mn geld terug.
Misschien is hij toch serieus bezig...

Ben eens benieuwd......
  #12  
Oud 11-12-07, 14:18
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

een week wachten zou ik zo precies net niet doen,maar goed je doet ermee wat je wil!
  #13  
Oud 01-01-08, 22:41
makado makado is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Exclamation Belangrijk bericht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hollie Bekijk bericht
Hallo allemaal!

Hallo Hollie,

Eerst even dit,ik heb voorlopig Makado uit de lucht gehaald,dit i.v.m nep leveringen van een Internationale organisatie vanuit Azie.
Pas op met leveringen van die uithoek,wij als Makado zijn hier ingetrapt.
De betaling waar je het over hebt is geboekt,omdat het laat is heeft te maken met de feestdagen,ik zal je hier deze week over informeren.Ik twijfel wel over jouw naam,zal dit deze week even afstemmen.
Wij als Makado komen rond Maart met een vernieuwde site terug met produkten van betrouwbare leveranciers,we zullen hier nog over berichten.
Zijn er nog vragen mail dan naar deskinfo@online.de


Gr

Makado





Ik zou graag willen weten of nog iemand van jullie bij makado via marktplaats of via zijn website (http://www.makado.eu) een iphone 8gb heeft besteld?

Ik heb de mijne op 18.11.07 voor €450,- via marktplaats besteld en een dag later 25% aanbetaling overgemaakt.

Normaal reageerde hij altijd snel op mn emails, maar vanaf 03.12.07 heb ik niks meer van hem gehoord.
Ik heb hem op 06.12.07 en op 08.12.07 nog eens mailtjes gestuurd om te vragen hoe nu met de levering is, maar nog steeds geen antwoord

Misschien heeft de een of ander ook bij hem besteld zodat we evtl. infos kunnen uitwisselen?

Gr, Hollie
  #14  
Oud 02-01-08, 00:24
Sharky232's schermafbeelding
Sharky232 Sharky232 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 175
Standaard

Die quotes staan verkeerd? --^
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 weken geleden besteld, maar nog niet geleverd; wordt hij nu duurder? Silver-Apple iPhone algemeen 9 05-11-10 13:23
Gaat er nog iemand naar US? Yzord Archief 9 30-04-10 23:14
iemand nog plaats in zijn broekzak? truckdiver Chat en geruchten 8 30-09-09 17:37
Iphone besteld, nog tips om te kijken of die echt is? Excellence Archief 20 26-11-08 00:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.