iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Overstappen op de iPhone 3GS: waar simlockvrij en waar niet (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/35184-overstappen-op-de-iphone-3gs-waar-simlockvrij-waar-niet.html)

Denneke 15-06-09 16:57

haha 1082 euro voor een losse iphone 3gs 32gb?

Apple telefoons - PhoneShop.nl

obionenairobi 15-06-09 19:47

Ik ga morgen naar Zwitserland en ben daar tot en met vrijdag als de Iphone uitkomt :-)
Via een kennis kan ik vrijdag een Iphone van Orange krijgen die via Orange geunlocked wordt.....

Vraag: kan ik dan met mijn T-mobile SIM er in gewoon gebruik maken van de visual voicemail?

mhmobiel 15-06-09 20:39

@obionenairobi: nee, dat werkt alleen bij de t-mobile iphone abbonnementen

maximmekuh47 15-06-09 21:21

Kan je als Belg ook zo'n reservering maken? Ik bedoel of hij dan ook naar België wordt geleverd?

LuigiStyla 16-06-09 00:18

Nee, gaat je niet lukken. obionenairobi heeft misschien geluk dat ie iemand kent die werkt bij orange in zwiterland(daar ga ik vanuit). In zwitserland zit je in principe vast aan een 2 jarig contract.

zwaan 16-06-09 02:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 293129)
Denk wel dat ik hem binnen ga halen.

Uiteraard: Zonder abbonement, 32GB, wit (en misschien simockvrij)

700 euro contant alsjeblieft :p

obionenairobi 16-06-09 06:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mhmobiel (Bericht 296644)
@obionenairobi: nee, dat werkt alleen bij de t-mobile iphone abbonnementen

Dus als ik een I-300 abbo heb zit ik goed ?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LuigiStyla (Bericht 296725)
Nee, gaat je niet lukken. obionenairobi heeft misschien geluk dat ie iemand kent die werkt bij orange in zwiterland(daar ga ik vanuit). In zwitserland zit je in principe vast aan een 2 jarig contract.

Een vriend van een vriend :-)
€ 600 voor een 32gb

LuigiStyla 16-06-09 12:54

Prijzen voor Italie zijn zojuist bevestigd.

Conferme per prezzi iPhone di Vodafone e Tim

Ik ga over enkele dagen naar Italie. Als er mensen die interesse hebben in een iPhone, stuur me een PB.

Voorwaarden zijn misschien minder aantrekkelijk, maar als je er snel een wilt hebben moet je bij mij zijn.

- Ik heb niet het kapitaal om 5 iPhones te kopen. Indien interesse dient het hele bedrag aan mij over gedragen te zijn. Stuur een e-mail voor meer info.

- Ik kan max. voor 5 mensen meenemen.

Prijzen als volgt: (ik heb een marge van 50 euro op 1 telefoon, om zo de rit te kunnen financieren)

iPhone 3G S 16 GB: 669 euro
iPhone 3G S 32 GB: 769 euro

michielveenstra 16-06-09 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LuigiStyla (Bericht 296872)
Voorwaarden zijn misschien minder aantrekkelijk, maar als je er snel een wilt hebben moet je bij mij zijn.

Wat zijn de minder aantrekkelijke voorwaarden dan?

LuigiStyla 16-06-09 16:55

Is een hoop geld dat je ff inleveren, daarom. En is het ook nog maar de vraag of het lukt.

wvy 16-06-09 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LuigiStyla (Bericht 296872)
Prijzen voor Italie zijn zojuist bevestigd.

Conferme per prezzi iPhone di Vodafone e Tim

Ik ga over enkele dagen naar Italie. Als er mensen die interesse hebben in een iPhone, stuur me een PB.

Voorwaarden zijn misschien minder aantrekkelijk, maar als je er snel een wilt hebben moet je bij mij zijn.

- Ik heb niet het kapitaal om 5 iPhones te kopen. Indien interesse dient het hele bedrag aan mij over gedragen te zijn. Stuur een e-mail voor meer info.


En kom je dan ook nog terug ?? :p:p:p:p:p

Inyigo 16-06-09 17:16

Hebben sommigen mensen hier het geld opde rug groeien?:P Als je de 3G hebt hoezo meteen en 3G[S] met deze magere veranderingen?

LuigiStyla 16-06-09 17:31

ken je het fenomeen 'iPhone-ziekte'?

Inyigo 16-06-09 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LuigiStyla (Bericht 297039)
ken je het fenomeen 'iPhone-ziekte'?

Dit fenomeen ken ik. Maar als je iphone 3G het nog fatsoenlijk doet kan je toch beter van al dat geld iets anders kopen zoals een mac:P Dan begin je toch aan het fenomeen 'Apple-ziekte'

iMario 16-06-09 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inyigo (Bericht 297027)
Hebben sommigen mensen hier het geld opde rug groeien?:P Als je de 3G hebt hoezo meteen en 3G[S] met deze magere veranderingen?

Dat ''2x sneller'' trekt mij voornamelijk heel erg aan.

LuigiStyla 17-06-09 00:19

de 23ste ga ik weg, 25ste terug, stuur maar een PB..

obionenairobi 17-06-09 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 297255)
Dat ''2x sneller'' trekt mij voornamelijk heel erg aan.

Mij lijkt de snelheid en de digitale kompas (hopelijk gebruikt in TomTom) erg interessant

Voorlopig ziet het er naar uit dat ik vrijdagochtend om 9 uur er 1 in mijn hand heb:-)
Mijn vriend probeert zelfs donderdagavond

LuigiStyla 17-06-09 11:15

zou leuk zijn als je een unlockte zou krijgen.:rolleyes:

Inyigo 17-06-09 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 297255)
Dat ''2x sneller'' trekt mij voornamelijk heel erg aan.

Ja dat is eigenlijk het enigste wat ik ook beter vind. Maar of ik nu 4 min wacht of 6 bijv voor het geld heb ik dit wel over zo langzaam vind ik de 3g niet

sossienl 17-06-09 20:05

Ik denk er aan om een dagje / weeken Milaan te doen. Mocht ik zover zijn om dat daadwerkelijk door te zetten, dan horen jullie het wel.

LuigiStyla 17-06-09 22:12

ik zou meer zuidelijk proberen, zoals ik dat doe. Dat is het armere deel van Italie. Maar er is nog 1 ding dat mij bezighoud, en dat is dus of ik meerdere toestellen kan kopen, en of ze in het begin alleen de iPhone in combinatie met een abonnement wegdoen.

Tariffe iPhone 3G S Tim, cambia poco o nulla voor meer info over de abonnementen daar.

iScorpio 17-06-09 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LuigiStyla (Bericht 298753)
ik zou meer zuidelijk proberen, zoals ik dat doe. Dat is het armere deel van Italie. Maar er is nog 1 ding dat mij bezighoud, en dat is dus of ik meerdere toestellen kan kopen, en of ze in het begin alleen de iPhone in combinatie met een abonnement wegdoen.

Tariffe iPhone 3G S Tim, cambia poco o nulla voor meer info over de abonnementen daar.

Misschien verkopen worden ze daar wel verkocht simlock vrij met een prepaid kaartje van 10 euro. Heb ik geen problemen mee ;)

LuigiStyla 17-06-09 22:21

Dat prepaid kaartje + tegoed krijg je er gratis bij, heb vorig jaar ook als een mee laten brengen.

Om precies te zijn ga ik naar Sardinie. Dan kom ik aan op het vliegveld van Alghero, kijken of ik daar een scootertje kan huren, tomtometje bij me:)

Dan zit je in de provincie 'Sassari', en daar heb je 7 officiele Vodafone One winkels, en een hoop andere winkels namens Vodafone. En dan heb je TIM ook nog, maar wel in mindere mate dacht ik.

Komt wel goed denk ik;)

premawatje 17-06-09 22:32

Zit je dan niet in over de garantie? (dat je, als je daar gebruik van wilt maken, je dus weer terug naar Italie zult moeten)

LuigiStyla 17-06-09 22:36

ik niet zo, heb een italiaans buurman die regelmatig op en neer vliegt ;)

conspiracy 18-06-09 08:37

Wat zijn de prijzen in frankrijk voor eentje zonder abonnement?

Konfu 18-06-09 08:53

Mijn nieuwe 3GS is alvast pre-ordered bij Mobistar :)
Ik sta als nr 7 op de lijst.

Als er net zoals vorig jaar maar 10 toestellen per winkel binnenkomen, dan zal ik er allesinds bij zijn :)

obionenairobi 18-06-09 09:39

Ik heb hem !!!!!!!!

LuigiStyla 18-06-09 10:21

waarschijnlijk als een van de eerste in nederland;) deel ons je ervaringen en maakt misschien wat foto's

Boktor2 18-06-09 11:50

Hi LuigiStyla, ik heb je een PM verstuurd ivm je bezoek aan Italie.

obionenairobi 18-06-09 14:51

en reeds geactiveerd :-)

LuigiStyla 19-06-09 10:31

Italiaanse iPhones zijn iig simlock vrij:cool:

iPhone in vendita su Apple Store!

Bomans 19-06-09 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door obionenairobi (Bericht 300296)
en reeds geactiveerd :-)

je beseft toch dat je na zo een uitspraak met bewijzen moet boven komen :D:rolleyes:

LuigiStyla 19-06-09 12:43

't schijnt één grote chaos te zijn in Rome om die iPhones... ben ik straks zuur als alles straks uitverkocht is:eek:

segers909 19-06-09 13:31

Ik ga morgen naar Engeland.. Voor wie geinterreseerd is:
Er is in london nog in bijna elke o2 winkel een voorraad iPhone 3Gs'sen (man wat een woord :D)
Deze hebben willeswaar een simlock, maar aangezien ze dezelfde baseband hebben als de 3G gaat de unlock niet lang duren (moet alleen gejailbreaked worden) en gaat RebelSim of TurboSim van dag 1 werken. Prijs voor mij is 510 euro. Prijs voor jou is 600 :) Mocht je interesse hebben, laat dan snel iets weten!
(segersvincent(at)gmail(dot)com) :)

RJD1986 19-06-09 16:25

Kijk op Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop en daar worden waarschijnlijk ook abonnementen aangeboden van andere providers. Ik moet nog even kijken waar ik de Iphone ga halen, waarschijnlijk bij studentmobiel, omdat ze daar een stuk goedkoper zijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:16.