//

Overstappen op de iPhone 3GS: waar simlockvrij en waar niet

Overstappen op de iPhone 3GS: waar simlockvrij en waar niet discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Na 19 Juni is het zover: de nieuwe iPhone 3GS zal worden geïntroduceerd in diverse landen. Nederland en België zijn een week later aan de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Stap jij over op de iPhone 3GS?

Ja! Geen moment over getwijfeld. 82 46,86%
Nah, weet het nog niet helemaal. 55 31,43%
Nee, de upgrade is me niet waardig genoeg. 38 21,71%
Aantal stemmers: 175. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-06-09, 00:39
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard Overstappen op de iPhone 3GS: waar simlockvrij en waar niet

Na 19 Juni is het zover: de nieuwe iPhone 3GS zal worden geïntroduceerd in diverse landen. Nederland en België zijn een week later aan de beurt. Er zullen genoeg iPhone-bezitters zijn die de overstap naar de 3GS niet waardig vinden. Anderen kunnen niet wachten tot de lancering op 19 Juli.

Dan is het nog de vraag: ga je voor een goed aanbod van de toegezegde provider of wordt het een simlockvrij toestel? En zullen de simlockvrije toestellen verkrijgbaar zijn in Belgie en Italie net als vorig jaar, of zit dat anders? Dit gedeelte gaat over ervaringen, wat voor de komende weken nog niet van toepassing zal zijn.

Maar goed, om mee te beginnen, waag jij de overstap naar Apple's nieuwste creatie? Wordt het een abonnement, of een simlockvrij toestel? Wit, zwart? 16 GB of juist 32 GB?

Ik weet het in ieder geval zeker, zodra ik de kans krijg dat nieuwe kreng te pakken te krijgen, grijp ik die!

Laatst gewijzigd door LuigiStyla; 09-06-09 om 01:50.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-06-09, 00:53
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Denk wel dat ik hem binnen ga halen.

Uiteraard: Zonder abbonement, 32GB, wit (en misschien simockvrij)
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 09-06-09, 01:34
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Het is 19 juni.

Ik ga de nieuwe iPhone halen. Ik heb er nog geen gehad. Het wordt in ieder geval met abonnement en zwart, ik ben nog aan het twijfelen over de 16 en 32 gb versie.
  #4  
Oud 09-06-09, 01:50
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard

yess, typfoutje, thnx
  #5  
Oud 09-06-09, 04:09
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Benieuwd, of het nog kan in Belgie met de nieuwe.
Ik wil er zeker 1, al is het alleen al voor TomTom
  #6  
Oud 09-06-09, 04:14
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Als ie ergens simlock-vrij verkrijgbaar is koop ik direct bij de lancering een los toestel (32 GB Zwart)
  #7  
Oud 09-06-09, 09:29
Guest-20201028093429
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

We zullen het allemaal wel weer merken.

Er zullen net als vorig jaar weer heftige discussies ontstaan over de verkoop in het buitenland. En ook net als vorig jaar ben in dit jaar rond de lancering op vakantie in het buitenland, op de grens van Frankrijk en Spanje waar hij als eerst beschikbaar komt.

Natuurlijk ga ik proberen een exemplaar van de 3GS in de wacht te slepen, het liefste een witte 32GB, dat hangt een beetje van de prijs af. Maar als dit niet lukt (zoals vorig jaar in Zwitzerland), dan koop ik maar een nieuwe, of moet ik zeggen oude, iPhone 3G. Aangezien mijn 2G inmiddels gesneuveld is.

TriXal0ne
  #8  
Oud 09-06-09, 10:03
funkyred funkyred is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik ga eind augustus naar Amerika en wil m daar gaan halen bij een Apple Store. Nog wel even uitzoeken of dat net zo makkelijk gaat lukken als met de iPhone 2G...
  #9  
Oud 09-06-09, 10:12
Guest-20201028093429
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Net zo makkelijk als de iPhone 2G? Ik denk dat je dat wel op je buik kunt schrijfen.

De 2G had namelijk een compleet ander activerings systeem. Voor de iPhone moest het hele bedrag worden betaald, dan kon je hem meenemen. Thuis moest je hem dan zelf online activeren met behulp van iTunes en een abbonoment afsluiten bij AT&T.

Dat laatste werd natuurlijk door niet idereen gedaan, en daarom hebben ze er bij de lancering van de 3G al voor gekozen het heel anders te doen. Je moet je contract meteen afsluiten in de winkel, en een bedrag, afhankelijk van de capaciteit van je iPhone, bijbetalen. Helaas...

Laten we hopen dat de 3GS ook ergens simlock vrij beschikbaar komt.

Edit: Lees net dat hij in Amerika voor $699,- simlockvrij over de toonbank gaat. De grote vraag is dan: Amerikaanse legetimatie nodig?

Laatst gewijzigd door Guest-20201028093429; 09-06-09 om 10:40.
  #10  
Oud 09-06-09, 11:12
kapiteinpeter kapiteinpeter is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: noord-holland
Berichten: 7
Standaard

vlak voor de introductie van de 3G, een 2G uit Amerika mee laten nemen en een sim only abbo van Telford genomen, vreselijk gebaald toen de 3g uitkwam.
Dit gebeurd me niet nog eens, zodra de 3Gs bij T-mobile komt is die voor mij en mn 2G gaat naar mn dochter
  #11  
Oud 09-06-09, 11:37
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TriXal0ne Bekijk bericht
Edit: Lees net dat hij in Amerika voor $699,- simlockvrij over de toonbank gaat. De grote vraag is dan: Amerikaanse legetimatie nodig?
"De losse prijs voor de iPhones wordt $499, $599 en $699 in de VS"

Het simlockvrije heb ik er niet bijgelezen. Misschien dat jij dat ergens anders hebt gezien? Of kan je er gewoon vannuit gaan dat dat zo is met losse verkoop.
  #12  
Oud 09-06-09, 11:41
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LuigiStyla Bekijk bericht
"De losse prijs voor de iPhones wordt $499, $599 en $699 in de VS"

Het simlockvrije heb ik er niet bijgelezen. Misschien dat jij dat ergens anders hebt gezien? Of kan je er gewoon vannuit gaan dat dat zo is met losse verkoop.
Ik citeerde dit nieuwsartikel:
iPhone 3G S in 16GB en 32GB aangekondigd door Apple [Update] > Nieuws > iPhoneclub.nl
  #13  
Oud 09-06-09, 11:46
Guest-20201028093429
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LuigiStyla Bekijk bericht
"De losse prijs voor de iPhones wordt $499, $599 en $699 in de VS"

Het simlockvrije heb ik er niet bijgelezen. Misschien dat jij dat ergens anders hebt gezien? Of kan je er gewoon vannuit gaan dat dat zo is met losse verkoop.
Ik neem aan dat er met losse toestellen ook simlock vrij word bedoelt. Maar misschien oordeel ik te snel. Zover ik me kan herrinneren kwam er met de iPhone 3G ook later een 'los' toestel dat simlock vrij bleek te zijn (Correct me if i'm wrong).
  #14  
Oud 09-06-09, 12:14
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

iPhone 3G S Shop - Reserveren iPhone 3G S, iPhone, iPhone 3G, iPhone 2.0, iPhone aanbieding / aanbiedingen, iPhone 16GB, iPhone 8GB, simlock vrij, unlocken - iPhone Service Point


Hum, mensen, kijk wel uit hiermee. In het verleden al eerder ellende met soortgelijke websites geweest. Niemand weet nog of en waar ze simlockfree komen en deze website laat je al reserveren, 'vrijblijvend'.
  #15  
Oud 09-06-09, 18:50
nl_sailor nl_sailor is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

He iphone vrinden, omdat ik een zakelijke simkaart van mijn werk heb wil ik een simlock vrij toestel kopen. Hoop dat ze de 26e in Belgie beschikbaar zijn en er met een inschrijflijst of online bestelling gewerkt wordt. op mobistar.be is er nog geen vermelding van de mogelijkheden en prijzen. Als iemand wat hoort ..
  #16  
Oud 09-06-09, 19:50
Wiebertje Wiebertje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 27
Standaard

Ik heb vrijblijvend gereserveerd bij hun: (iphoneservicepoint.nl) iPhone 3G S Shop - Reserveren iPhone 3G S, iPhone, iPhone 3G, iPhone 2.0, iPhone aanbieding / aanbiedingen, iPhone 16GB, iPhone 8GB, simlock vrij, unlocken - iPhone Service Point eerder ook m'n 3G gekocht hun halen ze uit Italie en daar zijn ze gewoon origineel simlock vrij... lijkt mij de beste optie ik hoef echt geen t-mobile!!
  #17  
Oud 09-06-09, 20:05
nl_sailor nl_sailor is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

@Wiebertje, je plaatst deze links in 3 forums, ben je echt een tevreden klant of werk je toevallig zelf ook bij deze aanbieder???

Omdat ik nieuwsgierig ben heb ik mezelf vrijblijvend ingeschreven, maar ben wel sceptisch. Ervaringen?
  #18  
Oud 09-06-09, 20:30
Guest-20201028093429
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb me ook maar ingeschreven voor het geval dat. Maar wacht eerst nog op wat ervaringen voordat ik werkelijk over ga tot de koop.
  #19  
Oud 09-06-09, 20:54
Wiebertje Wiebertje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 27
Standaard

eerder gekocht daar, al helemaal in het begin en inderdaad gewoon tevreden!! Ze leveren goed werk en nog niet zo groot als T-Mobile dus ik help ze een handje
  #20  
Oud 10-06-09, 11:52
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard

Weten de beste vrienden van iphoneservicepoint ook al zeker dat de nieuwe toestellen uit Italie simlock vrij zullen zijn Zou leuk zijn want daar zit ik dus op te wachten!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone4 32GB Simlockvrij...waar het goedkoopst ? ErikvT Koopinformatie Nederland 0 24-05-11 20:18
iPhone 3GS simlockvrij kopen waar? Thomas789 Koopinformatie Nederland 2 14-09-10 14:25
iPhone 4 simlockvrij, waar te halen? lucas.ajax Koopinformatie Nederland 3 09-07-10 15:43
Waar of niet waar mulderslag Archief 2 22-02-10 09:42
waar iphone 3gs simlockvrij kopen? sh4dy Archief 2 09-08-09 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.