Overstappen op de iPhone 3GS: waar simlockvrij en waar niet discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) haha 1082 euro voor een losse iphone 3gs 32gb? Apple telefoons - PhoneShop.nl...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Stap jij over op de iPhone 3GS? |
|||
Ja! Geen moment over getwijfeld. | 82 | 46,86% | |
Nah, weet het nog niet helemaal. | 55 | 31,43% | |
Nee, de upgrade is me niet waardig genoeg. | 38 | 21,71% | |
Aantal stemmers: 175. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ga morgen naar Zwitserland en ben daar tot en met vrijdag als de Iphone uitkomt
Via een kennis kan ik vrijdag een Iphone van Orange krijgen die via Orange geunlocked wordt..... Vraag: kan ik dan met mijn T-mobile SIM er in gewoon gebruik maken van de visual voicemail? Laatst gewijzigd door obionenairobi; 15-06-09 om 20:55. Reden: spelling fout |
|
|||
|
|||
@obionenairobi: nee, dat werkt alleen bij de t-mobile iphone abbonnementen
|
|
|||
|
|||
Kan je als Belg ook zo'n reservering maken? Ik bedoel of hij dan ook naar België wordt geleverd?
|
|
|||
|
|||
Nee, gaat je niet lukken. obionenairobi heeft misschien geluk dat ie iemand kent die werkt bij orange in zwiterland(daar ga ik vanuit). In zwitserland zit je in principe vast aan een 2 jarig contract.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
€ 600 voor een 32gb Laatst gewijzigd door iMario; 17-06-09 om 00:24. Reden: Gebruik voortaan de Edit/MQuote-knop. |
|
|||
|
|||
Prijzen voor Italie zijn zojuist bevestigd.
Conferme per prezzi iPhone di Vodafone e Tim Ik ga over enkele dagen naar Italie. Als er mensen die interesse hebben in een iPhone, stuur me een PB. Voorwaarden zijn misschien minder aantrekkelijk, maar als je er snel een wilt hebben moet je bij mij zijn. - Ik heb niet het kapitaal om 5 iPhones te kopen. Indien interesse dient het hele bedrag aan mij over gedragen te zijn. Stuur een e-mail voor meer info. - Ik kan max. voor 5 mensen meenemen. Prijzen als volgt: (ik heb een marge van 50 euro op 1 telefoon, om zo de rit te kunnen financieren) iPhone 3G S 16 GB: 669 euro iPhone 3G S 32 GB: 769 euro |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is een hoop geld dat je ff inleveren, daarom. En is het ook nog maar de vraag of het lukt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En kom je dan ook nog terug ??
|
||||
|
||||
Hebben sommigen mensen hier het geld opde rug groeien? Als je de 3G hebt hoezo meteen en 3G[S] met deze magere veranderingen?
|
|
|||
|
|||
ken je het fenomeen 'iPhone-ziekte'?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
de 23ste ga ik weg, 25ste terug, stuur maar een PB..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voorlopig ziet het er naar uit dat ik vrijdagochtend om 9 uur er 1 in mijn hand heb Mijn vriend probeert zelfs donderdagavond |
|
|||
|
|||
zou leuk zijn als je een unlockte zou krijgen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik denk er aan om een dagje / weeken Milaan te doen. Mocht ik zover zijn om dat daadwerkelijk door te zetten, dan horen jullie het wel.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone4 32GB Simlockvrij...waar het goedkoopst ? | ErikvT | Koopinformatie Nederland | 0 | 24-05-11 20:18 |
iPhone 3GS simlockvrij kopen waar? | Thomas789 | Koopinformatie Nederland | 2 | 14-09-10 14:25 |
iPhone 4 simlockvrij, waar te halen? | lucas.ajax | Koopinformatie Nederland | 3 | 09-07-10 15:43 |
Waar of niet waar | mulderslag | Archief | 2 | 22-02-10 09:42 |
waar iphone 3gs simlockvrij kopen? | sh4dy | Archief | 2 | 09-08-09 16:43 |
|
|