//

iPhone 4 simlockvrij, waar te halen?

iPhone 4 simlockvrij, waar te halen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee iedereen, Ik wil natuurlijk graag die iPhone 4 hebben, maar ik heb geen zin in T-mobile. Daarom dus simlockvrij in het buitenland. Nu zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-07-10, 15:18
lucas.ajax lucas.ajax is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard iPhone 4 simlockvrij, waar te halen?

Hee iedereen,

Ik wil natuurlijk graag die iPhone 4 hebben, maar ik heb geen zin in T-mobile. Daarom dus simlockvrij in het buitenland.


Nu zit ik met het probleem dat ik eigenlijk zeker wil weten dat als ik ergens naar toe ga in het buitenland, ze daar die iphone hebben liggen voor me.
Ik heb de mogelijkheid om naar engeland (londen liefst) of naar belgie (nederlandstalige deel) te reizen.


Wat raden jullie aan?


(oh, en welke abonomenten zouden jullie afsluiten die wel een goede dekking hebben? Ik zit nu zelf met Hi in m'n hoofd, dat zag er wel veelbelovend uit)



Groetjes,
Lucas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-10, 15:19
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Lees dit eens door aub.
  #3  
Oud 09-07-10, 15:21
lucas.ajax lucas.ajax is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Met alle respect, ik heb dit doorgelezen, maar u heeft mijn vraag volgensmij niet goed begrepen.


Ik wil weten in welke winkels ik hem zou kunnen kopen, niet de algeme info over landen.

Dat als ik in londen rondloop ik niet 8 uur moet zoeken voordat ik er eentje heb



Groetjes
  #4  
Oud 09-07-10, 15:43
mitta mitta is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lucas.ajax Bekijk bericht
Met alle respect, ik heb dit doorgelezen, maar u heeft mijn vraag volgensmij niet goed begrepen.


Ik wil weten in welke winkels ik hem zou kunnen kopen, niet de algeme info over landen.

Dat als ik in londen rondloop ik niet 8 uur moet zoeken voordat ik er eentje heb



Groetjes
Apple Retail Store (United Kingdom) - Store List
overzicht van alle apple stores.
denk dat ze overal uitverkocht zijn en dat er een wachttijd staat van 2 weken (tenminste dit was wel het geval in london)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS simlockvrij kopen waar? Thomas789 Koopinformatie Nederland 2 14-09-10 14:25
waar zo af te halen mandyrichard iPad algemeen 73 01-08-10 13:56
Overstappen op de iPhone 3GS: waar simlockvrij en waar niet LuigiStyla Koopinformatie Nederland 75 19-06-09 17:25
Ga je de iPhone 3G meteen op 11 juli halen / Waar ga je de iPhone halen en welke? Tijn1 Chat en geruchten 74 10-07-08 21:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:12.