3G of 3GS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik kan mijn t-mobile contract vernieuwen en nu wil ik een iphone. Ik zit alleen te twijfelen welke versie ik zal aanschaffen. Kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G of 3GS
Hallo mensen,
Ik kan mijn t-mobile contract vernieuwen en nu wil ik een iphone. Ik zit alleen te twijfelen welke versie ik zal aanschaffen. Kunnen jullie mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPhone 3G S natuurlijk. Is nieuwer en beter.
|
|||
|
|||
Ja oke maar kun je met de 3G met de 3.0 software ook video's opnemen?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
LoL, moet je hier lang over twijfelen?? 3GS natuurlijk !!
- sneller - langere accutijd - betere camera - 32 Gig 4 punten die mij direct overtuigen! |
|
|||
|
|||
geen twijfel mogelijk. de 3gs. omdat die veel meer kan, en even duur is als de 3g nog op dit moment is.
|
|
|||
|
|||
Komt Voice control ook erop met de nieuwe versie?
|
|
|||
|
|||
ik zou gewoon voor een 3GS gaan... het prijsverschil is niet enorm.
beetje zonde als je 'maar' een 8GB neemt, terwijl je 16GB of zelfs 32GB kan hebben. En als je een 3GS neemt omdat je daarmee video's kan opnemen, zou ik een 32GB nemen voor de extra ruimte |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Apple - iPhone - iPhone 3G S
kijk onderaan de pagina waar ze de nieuwe en de oude iphone vergelijken. Voice Control zal alleen op de 3GS komen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders gaat rip dev ofzo er wel mee bezig |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nog steeds geene flashplayer dan op die nieuwe iphone??Of vergis ik mij want dat zou ik wel heel jammer vinden,want je komt op internet dan pagina's tegen en je krijgt ze niet open vanwege er geen flasplayer is.
Ik ben eens benieuwd in belgie nu of deze nog los te koop zal zijn,ik hoop we niet dezelfde stront gaan krijgen als in nederland waar we dan vast zitten aan een abo,das het laatste waar ik nog aan vast wil zitten. |
|
|||
|
|||
ik heb de os 3,0 al en de voice control doet het niet... jammer, is enkel voor 3gS
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
|
|